TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- LOL, wat vonden jullie van de partyanimals destijds????
Pages (2): « 1 [2]

Posted by moogwai on Mar-19-2002 18:46:

Ik vond de meeste tracks van Flam & Abraxas altijd wel vet... Ik vind Partyanimals - Good Vibrations nog steeds een van mijn beste aankopen... paar toptracks en nog een hoop onzin tracks zoals.. Bureau Vis, Wapperdewap en Opzij, Opzij

Mijn favoriete tracks:

Party animals - Used & abused <---- dies echt super.
Party Animals - Die Nazi Scum <---- zeker vette track
Party Animals - Vaag... heel vaaag
en natuurlijk Have You Ever been mellow, Hava naquila en Aquarius.. tweede album van hun vond ik wel duidelijk minder.

En die drie topnummers onder hun eigen naam (I Need Love, Good to go en I'll be your only friend) vond ik ook vet.

Eem klasgenoot van mij heeft trouwens bij McLynx in de klas gezeten.. toen hij nog beroemd was

Posted by magrec on Mar-19-2002 19:35:

Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap
Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap
Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap

Geweldig die heb ik nog op een mysteryland cd staan van 1996 (live versie hahaha) slaat echt nergens op echt godsvergeten hard beuken gewoon. De rest van die liedjes waren ook wel grappig

Posted by Opti on Mar-19-2002 19:39:

magrec = ex-gabber?

Posted by TimeportE on Mar-19-2002 19:43:

quote:
Originally posted by Optimus
magrec = ex-gabber?

de wonderen zijn de wereld nog nie uit!!
magrec... hardcore revolutionair

Posted by magrec on Mar-19-2002 19:56:

SSSSSSSSSST

Posted by Biohazard on Mar-19-2002 20:14:

magrec de progressive liefhebber een ex gabber? ha dik nou echt niet verwacht

over de party animals, ja ze waren wel grappig maar ik vond dune altijd beter. Million miles from home en natuurlijk HARDCORE VIBES!!! the memories.....

trouwens ff vraagje tussendoor, wat is er met gabber peit gebeurd? Is hij gewoon verdwenen in het niets?

Posted by magrec on Mar-19-2002 20:26:

Nee joh ik ben nooit echt gabber geweest 1996 toen was ik 13 man.
Ik vond die muziek wel leuk, die hell raiser cd's, thunderdomes etc ik had er wel een aantal

heb ze in 2000 wel allemaal verkocht (behalve die mysteryland cd ) aan een klasgenoot 1995/1996 brugklas hehe al die leuke schoolfeessies haha.

Posted by zarch on Mar-19-2002 20:44:

1996/1997 was 12 ofzo en maat thunderdome luisteren en naar de RTC winkel gaan voor flyers wat een tijd en op schoolfeesten allemaal hardcore aanvragen.

Posted by Opti on Mar-19-2002 20:46:

Gebber piet is RnB dj geworden. Hij heet nu MastaPlaya Piet ghehehe

Posted by Akira on Mar-20-2002 00:17:

KarateKid

ik vond toen de tijd de party animals wel grappig enzo...zo'n gast van hun kwam toen ook altijd bij ons in de winkel om zijn comics te halen.

Posted by serialkillah on Mar-20-2002 10:27:

quote:
originally posted by Mido
Ik heb nog steeds het vinyl liggen van I wanna be a hippy!

wat was dat een kut plaat. (de radio versie dan)..

Posted by Little Theseus on Mar-20-2002 14:33:

whaaaaaaa ik was wappieeeee
Wat ik gewoon het meest vette vond was de Nederwiet remix van I wanna be a Hippy. Kent mido wel, staat op die vinyl alst goed is.

Zo master, die clip van I wanna be a hippy...
3 gabbertjes op een bankje, een beetje met je hoofd schudden, daarna met mokers op elkaar in gaan slaan en daarna een hippie achterna rennen met die mokers.....

Ik heb die clip nog nagedaan met een paar vrienden op de bonte avond van een kamp... Hadden we een fietsje en daar ging zo'n gast van ons met een pruik op, op rijden, en wij met zn drieen met onze schuimrubberen megahamer maar rossen op die gast, terwijl we een bandje met dat liedje draaiden .. haha .. jeugdherinneringen...

Beste productie van Party Animals vind ik nog steeds Aquarius..

wap nummer van magrec ken ik ook volgens mij.. echt te bruut...
Van alle gabber was de Amsterdamse toch wel de beste; veel rotterdamse hakkuh was pure sjeit. MOKUM FOREVER! (toen he )

Posted by Gekhous on Mar-20-2002 17:28:

Exclamation

beste nummer Party Animals: misadventures of the spiegelman!!! niet kennen = dlen ofzo, zekers de moeite waard...

en de tijd dat hardcore (voor mij) een beetje opkwam was in groep 8!! denk dat ik toen 11 of 12 was ofzo, met poing & de euromasters... toen kwam The Fly (THE FLY IS DEAD THE FLY IS DEAD YEAH, later, toen HC commercieel was geworden is daar nog een ontzettend lame remake van gemaakt) en toen ben ik omgegaan... tot eind 2e/ begin 3e van de HAVO volgehouden, toen werd het wel ERRUG commercieel, overgestapt op trance, van trance dankzij Nostrum naar hardtrance, toen kwamen techno & hardhouse om de hoek kijken, ook weer hardcore gaan luisteren, hardhouse wordt nu weer wat minder (klinkt nu allemaal wel ERRUG hetzelfde vinnik) en favo stijl op het moment is techno

Posted by -TAIS- on Mar-20-2002 18:27:

Ik heb dat eerste album van ze nog (niet die 2e, toen waren ze helemaal verrot en irritant). Staan inderdaad best relaxe nrtje op zoals wapperdewap, good vibrations, die nazi scum en vaag... mooie nrtjes waren dat... en misadventures of the spiegelman, nog een toppertje

Posted by Little Theseus on Mar-20-2002 22:19:

kben eigenlijk wel benieuwd of Donna en Prox vroeger geen anita's waren

Posted by Gekhous on Mar-20-2002 22:32:

Exclamation

quote:
Originally posted by -TAIS-
wapperdewap

hahahah, WAP WAP WAPPERDEWAP!!!!!

was good vibrations van de Party Animals?!?!? of waren er gewoon meerdere good vibrations??

Posted by Miss Proximus on Mar-21-2002 10:09:

[opschep mode on] een vriendin van mij kende die luitjes wel [/opschep mode off]

maarre..Tha Force: Hardcore Vibes is al wel geremixed. Kheb m al 2 gehoord tijdens t stappen. Vind het maar een dom nummer. Net zoals die remix van Stereo Murder....wat heb je daar nou aan!!! Nee, dan lang leve Gizmo....gewoon het oriogineel van Flesh is the Fever door je set heen knallen....orgasme tijd!!! lol

Posted by Miss Proximus on Mar-21-2002 10:11:

quote:
Originally posted by Biohazard
trouwens ff vraagje tussendoor, wat is er met gabber peit gebeurd? Is hij gewoon verdwenen in het niets?

lol ja idd

ennu...die hakkuhbar enzo, damn...dat zijn gewoon komedianten, en ik heb indertijd helemaal niet doorgehad dat ze het echt gewoon om een lolletje deden. Ik dacht dat ze gewoon rijk wilden worden

Posted by eXos on Mar-21-2002 10:44:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Nee, dan lang leve Gizmo....gewoon het oriogineel van Flesh is the Fever door je set heen knallen....orgasme tijd!!! lol

The_Horrorist_-_Flesh_Is_The_Fever-ShQ

01-The_Horrorist_-_Flesh_Is_The_Fever_(Original)-ShQ

Eind vorig jaar opnieuw gereld en het blijft een waanzinnig nr.

Posted by mido on Mar-21-2002 10:59:

quote:
Originally posted by Little Theseus
whaaaaaaa ik was wappieeeee
Wat ik gewoon het meest vette vond was de Nederwiet remix van I wanna be a Hippy. Kent mido wel, staat op die vinyl alst goed is.

Natuurlijk ken ik die! Dies kewl man!!! Whehehe Wat ook is dat eigenlijk alle Mokum hoezen boring rood waren en deze is nog leuk beklad met een tekeningetje!

quote:

Beste productie van Party Animals vind ik nog steeds Aquarius..

Ze hebben er Platina mee gehaald! Dat is toch best wel een prestatie dacht ik zo!

Posted by HardKiller on Mar-21-2002 14:33:

quote:
Originally posted by mido
Ze hebben er Platina mee gehaald! Dat is toch best wel een prestatie dacht ik zo!

En Hava Naquila? Die was ook #1 d8 ik

Posted by mido on Mar-21-2002 14:39:

quote:
Originally posted by HardKiller

En Hava Naquila? Die was ook #1 d8 ik

Maar dat zegt nog niet dat ze er goud of platina mee gehaald hebben. Maar ik weet niet of iedereen van de groep er 1 krijgt. volgens mij wel. Maar bij die jongen die ik ken heb ik alleen die van Aquarius zien hangen.

Pages (2): « 1 [2]