TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [Vrijdag 17-11-2006] Blend @ Musicafé Leuven
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Real nt rly |
| Originally posted by Push2005 How come ? |
| Originally posted by Real Verscheidene redenen. |
Zonde he. 
Blue Sky + 1
Progrez
christina
TOR
Push2005
Jasper (?)
Real
Goddamn. 
that's the spirit
| Originally posted by Real Blue Sky + 1 Progrez christina TOR Push2005 Jasper (?) Real Goddamn. |
Wow, de BeTA-clan zal dan toch precies goed vertegenwoordigd zijn 
'k ben al van plan vrij vroeg te gaan (da's immers al 5 € inkom uitgespaard voor m'n vriendin
)
Wat was er veel volk. 
'k Heb vannacht mijn auto nog vastgereden in een bos in the middle of nowhere. Met de hulp van een vriendelijke buurtbewoner en zijn 4x4 heb ik het gedrocht toch uit de slijk gekregen.
Tip: auto-matjes voor uw wielen leggen helpt NIET, het maakt enkel één groot modderfestijn van die matjes. 
| Originally posted by FCB_Fanatic tsss, u laten omlullen door luc |
Buh, een avondje waar'k me enorm op verheugd had is toch wel een teleurstelling geworden
Toegekomen rond half twaalf, en ik merkte onmiddellijk dat er wel erg veel meisjes (gratis) binnenkwamen die volgens mij deze muziek niet echt zouden appreciëren. De warm-up door Josi (bijgestaan door nog een andere DJ geloof ik) was niet slecht maar kon mij toch niet volledig bekoren. Hij draaide eigenlijk iets te diep waardoor de dansvloer dan ook leeg bleef. Maar het is nog vroeg dacht ik, dat betert wel. CP nam over maar bleef dezelfde lijn aanhouden en hij draaide dan ook diep en donker. Buiten enkelen (waaronder ik
) werd er nog steeds erg weinig bewogen. Tot mijn spijt merkte ik dan ook dat tegen halftwee er echt wel veel volk begon buiten te stromen. Wat later stond er nog hooguit 30-40 man in de mainroom waarvan de meeste dan ook nog zaten/laks ergens stonden. Sfeer was ongeveer nihil dus
Dynamic Bros nam over, ze draaiden iets melodischer, wat mij zeker kon bekoren maar uiteindelijk heb ik er ook maar de brui aan gegeven en ben veel vroeger vertrokken dan ik op voorhand gedacht had.
Geen BeTA's gezien trouwens, had er dan niemand z'n BeTA-shirt aan? Aangezien dat'k nog nooit iemand ontmoet heb was dat m'n enige referentiepunt dus 
Mja, fameus vond ik het niet echt. Ik kwam dan in de eerste plaats ook voor het gezelschap ipv voor de muziek. De eerste uren draaiden de DJ's té diep, waardoor ze behoorlijk wat volk afschrikten. De enigste goeie die avond vond ik de dynamic Bro's die tegen 4u30 de dansvloer terug stampvol kregen omdat ze wat melodischer en toegankelijker (mcprog) draaiden
.
De eerste trein terug naar huis dus; maar de frieten en het bier hebben gesmaakt 
Ik ben er niet meer geraakt, en precies maar goed ook. Toch jammer dat progressive in België toch altijd zo slecht onthaald wordt 
| Originally posted by Blue Sky 99 Geen BeTA's gezien trouwens, had er dan niemand z'n BeTA-shirt aan? Aangezien dat'k nog nooit iemand ontmoet heb was dat m'n enige referentiepunt dus |
| Originally posted by Progrez Hebt ge die luidruchtige zatlap gezien die gemiddeld vijf seconden deed over een pint? Awel, da was Luc/Push2005/Distant Planet. Goei locatie voor een beta-avond. Of er volk op gaat afkomen is een ander vraag. |
| Originally posted by Real 'k Heb vannacht mijn auto nog vastgereden in een bos in the middle of nowhere. |

| Originally posted by TOR Lol, hoe hebt ge dat gedaan? ![]() |
De eerste afrit ben ik er terug afgereden en heb ik een rustig plaatske opgezocht om te slapen. Moerassen zijn rustig.
| Originally posted by Push2005 De eerste trein terug naar huis dus; maar de frieten en het bier hebben gesmaakt |
| Originally posted by Jasperovitsj Toch jammer dat progressive in België toch altijd zo slecht onthaald wordt |

| Originally posted by TOR De monotone Digweed-progressive |
Ah, ge was daar ook 
Digweed is het laatste anderhalf jaar idd fel verbeterd, ik doelde op zn sound van net daarvoor.
By the way, ik heb een volledige track kunnen ID'en!!!!! Chable & Bonnici - Ride namelijk. 
over die DJ-booth:
Ik heb een paar keer gedraaid daar en ge hebt van bovenaf eigenlijk een zeer goed overzicht over de dansvloer vond ik
De DJ-installatie is ook de beste waar ik in Leuven mee heb gedraaid...
| Originally posted by Real By the way, ik heb een volledige track kunnen ID'en!!!!! Chable & Bonnici - Ride namelijk. |

| Originally posted by Push2005 Angello & Ingrosso - Click ![]() |
| Originally posted by Bertn over die DJ-booth: Ik heb een paar keer gedraaid daar en ge hebt van bovenaf eigenlijk een zeer goed overzicht over de dansvloer vond ik De DJ-installatie is ook de beste waar ik in Leuven mee heb gedraaid... |
uw garantie voor de betere studentenfuif!