TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [Vrijdag 17-11-2006] Blend @ Musicafé Leuven
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Push2005 on Nov-16-2006 19:59:

quote:
Originally posted by Real
nt rly

How come ?

Posted by Real on Nov-16-2006 20:02:

quote:
Originally posted by Push2005
How come ?

Verscheidene redenen.

Posted by christina on Nov-16-2006 20:08:

quote:
Verscheidene redenen.

nu da ge is vrienden had... proper zenne

Posted by Real on Nov-16-2006 20:16:

Zonde he.

Posted by Real on Nov-16-2006 21:03:

Blue Sky + 1
Progrez
christina
TOR
Push2005
Jasper (?)
Real

Goddamn.

Posted by christina on Nov-16-2006 21:29:

that's the spirit

Posted by FCB_Fanatic on Nov-16-2006 22:35:

quote:
Blue Sky + 1
Progrez
christina
TOR
Push2005
Jasper (?)
Real

Goddamn.

tsss, u laten omlullen door luc

Posted by Blue Sky 99 on Nov-17-2006 13:11:

Wow, de BeTA-clan zal dan toch precies goed vertegenwoordigd zijn

'k ben al van plan vrij vroeg te gaan (da's immers al 5 € inkom uitgespaard voor m'n vriendin )

Posted by Real on Nov-18-2006 09:46:

Wat was er veel volk.

'k Heb vannacht mijn auto nog vastgereden in een bos in the middle of nowhere. Met de hulp van een vriendelijke buurtbewoner en zijn 4x4 heb ik het gedrocht toch uit de slijk gekregen.

Tip: auto-matjes voor uw wielen leggen helpt NIET, het maakt enkel één groot modderfestijn van die matjes.

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
tsss, u laten omlullen door luc

Hoe zielig kunt ge zijn.

Posted by Blue Sky 99 on Nov-18-2006 12:18:

Buh, een avondje waar'k me enorm op verheugd had is toch wel een teleurstelling geworden

Toegekomen rond half twaalf, en ik merkte onmiddellijk dat er wel erg veel meisjes (gratis) binnenkwamen die volgens mij deze muziek niet echt zouden appreciëren. De warm-up door Josi (bijgestaan door nog een andere DJ geloof ik) was niet slecht maar kon mij toch niet volledig bekoren. Hij draaide eigenlijk iets te diep waardoor de dansvloer dan ook leeg bleef. Maar het is nog vroeg dacht ik, dat betert wel. CP nam over maar bleef dezelfde lijn aanhouden en hij draaide dan ook diep en donker. Buiten enkelen (waaronder ik ) werd er nog steeds erg weinig bewogen. Tot mijn spijt merkte ik dan ook dat tegen halftwee er echt wel veel volk begon buiten te stromen. Wat later stond er nog hooguit 30-40 man in de mainroom waarvan de meeste dan ook nog zaten/laks ergens stonden. Sfeer was ongeveer nihil dus Dynamic Bros nam over, ze draaiden iets melodischer, wat mij zeker kon bekoren maar uiteindelijk heb ik er ook maar de brui aan gegeven en ben veel vroeger vertrokken dan ik op voorhand gedacht had.

Geen BeTA's gezien trouwens, had er dan niemand z'n BeTA-shirt aan? Aangezien dat'k nog nooit iemand ontmoet heb was dat m'n enige referentiepunt dus

Posted by Push2005 on Nov-18-2006 13:55:

Mja, fameus vond ik het niet echt. Ik kwam dan in de eerste plaats ook voor het gezelschap ipv voor de muziek. De eerste uren draaiden de DJ's té diep, waardoor ze behoorlijk wat volk afschrikten. De enigste goeie die avond vond ik de dynamic Bro's die tegen 4u30 de dansvloer terug stampvol kregen omdat ze wat melodischer en toegankelijker (mcprog) draaiden .

De eerste trein terug naar huis dus; maar de frieten en het bier hebben gesmaakt

Posted by Jasperovitsj on Nov-18-2006 15:11:

Ik ben er niet meer geraakt, en precies maar goed ook. Toch jammer dat progressive in België toch altijd zo slecht onthaald wordt

Posted by Progrez on Nov-18-2006 15:29:

quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Geen BeTA's gezien trouwens, had er dan niemand z'n BeTA-shirt aan? Aangezien dat'k nog nooit iemand ontmoet heb was dat m'n enige referentiepunt dus

Hebt ge die luidruchtige zatlap gezien die gemiddeld vijf seconden deed over een pint?
Awel, da was Luc/Push2005/Distant Planet.

Goei locatie voor een beta-avond. Of er volk op gaat afkomen is een ander vraag.

Posted by Blue Sky 99 on Nov-18-2006 15:34:

quote:
Originally posted by Progrez
Hebt ge die luidruchtige zatlap gezien die gemiddeld vijf seconden deed over een pint?
Awel, da was Luc/Push2005/Distant Planet.

Goei locatie voor een beta-avond. Of er volk op gaat afkomen is een ander vraag.

Zo waren er echter wel meer

Goeie locatie idd, daar ben'k nog steeds van overtuigd. Maar na gisteren heb'k wel serieuze twijfels bij de slaagkansen van zo'n avond daar. Het was toch echt wel povertjes gisteren. In tegenstelling dan eigenlijk met de progressive feesjes van Purple Snow, dat laatste vond ook in MusiCafé plaats en was erg geslaagd te noemen. De inkomprijs lag toen wel een pak hoger waardoor er mss alleen maar mensen afkomen die ook werkelijk geïntresseerd zijn in de muziek?

Posted by TOR on Nov-18-2006 15:34:

quote:
'k Heb vannacht mijn auto nog vastgereden in een bos in the middle of nowhere.

Lol, hoe hebt ge dat gedaan?

Ik deel de mening van de rest wat betreft het feest. Er werd in de main room lange tijd te diep gedraaid, waardoor er meer volk zat in de house/mnml room boven, lol. De monotone Digweed-progressive kon me zelf ook niet helemaal bekoren. Dynamic Bros hebben de avond idd nog wat kunnen redden met krachtige en melodieuze house/prog. Het was een vreemd gevoel te beseffen dat de dansvloer op zo'n laat uur nog kon volstromen.

In ieder geval vond ik de locatie bijzonder leuk, gezellig ingericht met zeteltjes die nog een stuk comfortabeler zijn dan die in de Rector. Mooi kleurenschema ook, het oogt allemaal zeer intiem en à l'aise. Ik zou mijn aandacht toch op deze zaak richten voor een volgende BeTA party, het heeft alle ingrediënten voor een geslaagd feest. Enig negatief punt is misschien dat de dj booth bijzonder hoog staat, waardoor het overzicht voor de dj's wat beperkter is. Voordeel is wel dat het publiek ook de trap op kan en zo op hetzelfde niveau van de dj kan komen, maar het geluid is daar dan wel weer kut.
Beneden klinkt alles mooi zuiver, leuke belichting ook en er is een rookmachine. Qua setup dus een uiterst geschikte locatie, benieuwd naar de prijs.
Helemaal boven is er nog een tweede zaaltje dat eveneens bijzonder gezellig is, maar ik weet niet of het een goed idee is om op de BeTA party een onderscheid te maken, tenzij de dj boven voor een zeer mager publiek wilt draaien. Ik zeg mager omdat de benedenverdieping me ruimschoots voldoende lijkt voor het publieksaantal dat traditioneel op het feest afkomt. Voorwaarde is wel dat er een milde toegangsgeld wordt gevraagd (2/3eur?), want zoals Blue Sky aanhaalde riskeer je een overrompeling van mensen die absoluut niets met trance of progressive te zien hebben zoals gisteren. Ik weet niet of de eigenaar ook gratis toegang zou toestaan, dat zou allemaal es bekeken moeten worden. In ieder geval zie ik een volgende BeTA-party daar zeker gebeuren, alleen is er dus de dj die vrij afgezonderd staat van het publiek. Globaal genomen toch een gezellige locatie in het hart van Leuven.

Posted by Real on Nov-18-2006 15:44:

quote:
Originally posted by TOR
Lol, hoe hebt ge dat gedaan?

Ik ben, tegen beter weten in, en om de prijs van m'n parkeerticket te beperken, direct in mijne auto gestapt en de autostrade op gereden. De eerste afrit ben ik er terug afgereden en heb ik een rustig plaatske opgezocht om te slapen. Moerassen zijn rustig.

Posted by christina on Nov-18-2006 15:50:

quote:
De eerste trein terug naar huis dus; maar de frieten en het bier hebben gesmaakt

twee keer zelfs!

Posted by Phortastic on Nov-18-2006 17:16:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Toch jammer dat progressive in België toch altijd zo slecht onthaald wordt

Tja als het nu goeie progressive was zou ik nog zeggen. Maar CP heeft me enorm teleurgesteld. Goed dat Dynamic Bros nog redelijk waren, wel al om 3 uur doorgegaan want men kameraad zen licht ging uit

quote:
Originally posted by TOR
De monotone Digweed-progressive

Precies al 2 jaar geen Digweed set gehoord

Posted by TOR on Nov-18-2006 18:54:

Ah, ge was daar ook

Digweed is het laatste anderhalf jaar idd fel verbeterd, ik doelde op zn sound van net daarvoor.

Posted by Real on Nov-18-2006 20:10:

By the way, ik heb een volledige track kunnen ID'en!!!!! Chable & Bonnici - Ride namelijk.

Posted by Bertn on Nov-18-2006 22:10:

over die DJ-booth:

Ik heb een paar keer gedraaid daar en ge hebt van bovenaf eigenlijk een zeer goed overzicht over de dansvloer vond ik De DJ-installatie is ook de beste waar ik in Leuven mee heb gedraaid...

Posted by Push2005 on Nov-18-2006 22:36:

quote:
By the way, ik heb een volledige track kunnen ID'en!!!!! Chable & Bonnici - Ride namelijk.

Ik ook; ééntje op heel de avond:

Angello & Ingrosso - Click

Posted by Jasperovitsj on Nov-19-2006 00:23:

quote:

Angello & Ingrosso - Click

Posted by Jasperovitsj on Nov-19-2006 00:31:

quote:
Originally posted by Bertn
over die DJ-booth:

Ik heb een paar keer gedraaid daar en ge hebt van bovenaf eigenlijk een zeer goed overzicht over de dansvloer vond ik De DJ-installatie is ook de beste waar ik in Leuven mee heb gedraaid...

DJ Pollepel

Posted by Bertn on Nov-19-2006 01:34:

uw garantie voor de betere studentenfuif!

Pages (3): « 1 [2] 3 »