TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- het duurt nog ff, maarrem... 4 Elements??
Pages (2): « 1 [2]
Nou hier ga ik dus ook heen 
Ik ben ook van de partij. Vorige week toch maar een kaartie gehaald, anders hoor ik er weer niet bij.
DJ Bladerunner
wordt 4E eigenlijk nog op radio uitgezonden? ik geloof het niet h�
Volgens mij niet wellicht op een rotterdamsezender.
Maar ik zat net ff te kijken hoe het vervoer naar de Ahoy is geregeld, maar dat is weer eens zwaar kut geregeld
. Geen trein rechtstreeks, wel metro die ervoor stopt. Maar die gaat 's ochtends pas weer om 7:30 rijden. Taxi naar CS krijg je waarschijnlijk 's ochtends ook niet voor elkaar aangezien je niet de enige bent van de 12.000 man die een taxi wilt. Gvd gvd gvd ga denk dan maar met de auto. Ken ik wel op de heen weg genieten van Tiesto en Cox op 538

| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Volgens mij niet wellicht op een rotterdamsezender. Maar ik zat net ff te kijken hoe het vervoer naar de Ahoy is geregeld, maar dat is weer eens zwaar kut geregeld . Geen trein rechtstreeks, wel metro die ervoor stopt. Maar die gaat 's ochtends pas weer om 7:30 rijden. Taxi naar CS krijg je waarschijnlijk 's ochtends ook niet voor elkaar aangezien je niet de enige bent van de 12.000 man die een taxi wilt. Gvd gvd gvd ga denk dan maar met de auto. Ken ik wel op de heen weg genieten van Tiesto en Cox op 538 |
have fun
| Originally posted by ScuL hmm. goed plan die auto have fun |
Dus auto is ook niet zo'n goed plan, maar wel het beste alternatief
Net terug van 4-elementjes. Heb niet zo'n goeie nacht gehad, wat ik wel had verwacht. Zie vorige repley, moest met de auto, dus ik was zo nuchter als wat de hele avond. Eerst ff naar Tom Harding wezen kijken en hij draaide wel ok. Daarna Yoji Biomehanika, woow wat draaide hij hard zeg, iets te hard voor mij, dus ff in de grootste zaal gaan kijken.
Na een hoop gezoek (alles stond super kut aangegeven) vond ik eindelijk de ingang van die zaal. Ik kwam binnen en Slam stond net te draaien. Het eerste wat me opviel was dat het geluid daaro super butt was. Kwartier gebleven om vervolgens wat te gaan eten en daarna ff chillen in de clubzaal. Kwamen we gezellig in een vechtpartij terecht (tiefus hooligans). Gelukkig zonder kleerscheuren weer terug naar hoofdzaal, waar Slam nog stond te draaien.
Het nivo van het geluid was helemaal teruggedraaid. De bass was ver te zoeken. Die gozer stond echt bagger te draaien, geluid van hard naar zacht. Wellicht hoorde het erbij maar het was echt bagger. Om 5 uur kwam eindelijk Mr Cox op. Hij gooide gelijk de volumeknop open om ons om ver te blazen. Gelijk al mijn woorden terug genomen dat het geluid daaro butt was. Slam kon waarschijnlijk de volumeknop niet vinden. Cox stond als van ouds te draaien, errug goed. Maar doordat ik eigenlijk de hele avond me aan alles en iedereen heb lopen ergeren, kwam ik niet meer in de partymood en ben ik maar alleen om 5:45 naar huis gegaan.
Errug jammer, had errug naar deze avond uitgekeken. Volgende keer beter zeg ik dan maar.
Nou ik ben ook weer net terug vanuit de 4 elementen! 
Ik heb een SUPER SUPER SUPER avond/nacht/ochtend gehad! 
En wat ik nou weer voor allerlij rare dingen heb gezien....
heel vaag en heel vergezocht is het! 
Maar ik zal het vanmiddag wel even tikken na dat ik uitgeslapen ben! 
| Originally posted by mido En wat ik nou weer voor allerlij rare dingen heb gezien.... heel vaag en heel vergezocht is het! ![]() Maar ik zal het vanmiddag wel even tikken na dat ik uitgeslapen ben! |
je slaapt wel erg lang uit 
Nou ik zal het even in het kort vertellen want ik moet zo naar mijn werk toe! 
Ik zat dus de laatste ander half uur op de tribune bij Carl Cox en ik zat te kijken naar een grote bal die in het midden aan het plafond hing met allemaal van die tentakels eraan waar de lichten aan hingen.
Daar zag ik op een gegeven moment kleine liftjes omhoog gaan. Waar kleine mannetjes uitstapten met blauwe broekjes en gele veiligheids helmpjes. En die gingen allemaal heen en weer rennen om de lichten te regelen. Heel maf! :P
Verders zat ik nog te MSNuh op de tribune. En echt te tikken. Toen wilde ik doormiddel van op ESC te drukken 1 venstertje sluiten en zat ik op me been te drukken. Ik snapte maar niet dat dat venstertje niet wegging. Toen werd ik op mijn schouders getikt of het wel helemaal goed ging met me. Omdat ik zat te typen alsof ik achter een computer zat! 
whehe VaaG allemaal! 
Wel GVD!
Laten jullie me het verhaaltje intikken. Dan reageert er niemand op!
Ik zal nog eens een keer wat in tikken! 
whaha
Laters
| Originally posted by mido Wel GVD! Laten jullie me het verhaaltje intikken. Dan reageert er niemand op! Ik zal nog eens een keer wat in tikken! ![]() whaha Laters |
, snappie
jah ik had 'm al gezien.. allen niet gereageerd -> vet wazig 
hahahaha
Jezus mido
!!!!
cool om zoon verhaal te horen.. was zeker wel een vet cool feestje verder...?
Zeker vaag, kheb weleens roze olifantjes rond een barkruk zien dansen, maar een COMPUTERTRIP? nee kan gelukkig niet zeggen dat ik dat ooit meegemaakt heb (moet wel een leipe ervaring geweest zijn
)
Het was echt heel vaag.
Maar zeker wel kewl!
whehehe
En het was voor mij een zwaaaaaaaaaaaaaaar roelerend feestje.
En ik krijg de indruk dat ik alleen maar zulke dingen zie als de feestjes zwaaaaar relaxd zijn. Dus dan weten jullie dat voor de volgende keer!
whehehehe