TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie scheert zich??hehehe
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
Ik heb gehoord van een meidje dat ze steenpuisten kreeg als ze der schaambeen scheerde, ........damn..........ik ken haar vriend ook whehehe...............damn wat grose..........zit je der clitje te masseren met je tong........lekker met je neus op die harde steenpuisten drukken...........damn, SICK.........
whaha stop maar idd 
| quote: |
| Originally posted by magrec kheb gehoord dat als je je konthaar scheert dat je dan last kunt krijgen van hele nare dingen |
| Originally posted by New Wave Ik heb gehoord van een meidje dat ze steenpuisten kreeg als ze der schaambeen scheerde, ........damn..........ik ken haar vriend ook whehehe...............damn wat grose..........zit je der clitje te masseren met je tong........lekker met je neus op die harde steenpuisten drukken...........damn, SICK......... |
Gadver,wat zijn er nog veel kerels met bossen haar!! Had ik helemaal niet verwacht,yuck,moet r niet echt aan denken
En nee natuurlijk klagen de meisjes niet,die hopen alleen dat je tot inkeer komt en willen verder je gevoellens niet kwetsen,maar neem maar van mij aan dat menig meisje t enorm goor vind
En idd als een meisje zich niet scheert,vind je dat dan ook nog lekkah?
Ik stem nog steeds voor kaalheid,en heb nog steeds alleen haar op mn hoofd en rond mn ogen
| Originally posted by Biohazard of nog erger... denk je der clitje te masseren met je tong, kom je erachter dat het niet haar clitje is maar een steenpuist! |
Ik heb vorige week besloten alles te laten groeien want ik wil van die coole dreads!! 
| Originally posted by Donna en heb nog steeds alleen haar op mn hoofd en rond mn ogen |

das t beste!!
Ga jij maar lekker met je mesje.. kans hebbe op sjak zo in je zak.. of eem lekker 3 maande nie kunne poepen.. fijn fijn.. Ik doe sensueel met "Veet".. eem in laten trekke.. nie te lang want dan brand je huid weg
en dan woesj woesj.. Glimt t zelfs beetje
uuh nu heb ik een vraagje aan akira, scheer jij alleen het haar bij je ballen weg of ook dat naast je lul zit.. kijk ik heb haast geen haar OP mijn ballen maar wel naast mijn lul (als je begrijpt wat ik bedoel).. 
| Originally posted by Donna Gadver,wat zijn er nog veel kerels met bossen haar!! Had ik helemaal niet verwacht,yuck,moet r niet echt aan denken ![]() En nee natuurlijk klagen de meisjes niet,die hopen alleen dat je tot inkeer komt en willen verder je gevoellens niet kwetsen,maar neem maar van mij aan dat menig meisje t enorm goor vind ![]() En idd als een meisje zich niet scheert,vind je dat dan ook nog lekkah? Ik stem nog steeds voor kaalheid,en heb nog steeds alleen haar op mn hoofd en rond mn ogen |

zie je wel jongens een vrouw die het zegt...dus luister es een keer en gewoon die jungles wegkappen
| Originally posted by TimeportE uuh nu heb ik een vraagje aan akira, scheer jij alleen het haar bij je ballen weg of ook dat naast je lul zit.. kijk ik heb haast geen haar OP mijn ballen maar wel naast mijn lul (als je begrijpt wat ik bedoel).. |
Voor de rest scheer ik de bovenkant ook helemaal weg...de eerste paar keer voel je net weer een kleuter hahaha...
| Originally posted by Akira Je bedoelt dus ware op je bovenbenen ?? op je bekkens naast je ballen?? |
| Originally posted by TimeportE nee nie dat (heb zelf ook nie echt veel beenhaar) maar haar om je lul heen, zeg maar.. k weet nie hoe ik het beter kan uitleggen.. |
Wat timeportE bedoeld is al het haar rond de tampeloeres maar niet op zijn ballen. Oftewel alles wat er om heen zit, boven en naast maar niet erop. Rond de lies, en boven de tampeloeres
(grappig woord).
Ach gewoon weg halen een keer, en dan zien of het je bevalt. Als het niet bevalt, groeit het vanzelf aan. Je bent het niet voor altijd kwijt. Gewoon weghalen!! Lekker fris
(Tip!: handig voor in de zomer)
Scheer gewoon alles om je zak en je lul weg man, doek ook
Ik snap niet dat er altijd mensen zijn die er moeite mee hebben?? Gewoon een keer doen, bevalt het niet groeit het aan
Bevalt het, tja dan doe je het vaker.
"Just Do It!!!" SHAVE!! haha 
/me sinds een maand!
| Originally posted by TimeportE nee nie dat (heb zelf ook nie echt veel beenhaar) maar haar om je lul heen, zeg maar.. k weet nie hoe ik het beter kan uitleggen.. |
| "Voor de rest scheer ik de bovenkant ook helemaal weg...de eerste paar keer voel je net weer een kleuter hahaha..." |

hahahaha wat een leuke threads zijn dit toch altijd,vind t vet cool:P
Heb heerlijk gelachen om de dreads van prox,brengt me weer op id-en en lijkt me zeer creatief alleen ben je dan nog langer bezig dan al dat gescheer wat me nu al mateloos irriteert om de dag,nu schijnt er iets op de markt te zijn wat je derop smeert en dat IN t haarzakkie gaat en dus die haar fucked 4 life,daaaar bennik naar op zoek!!
Een shinead look lijkt me wel gaaf maar dan bennik helemaaaaal 3 uur in die badkamer bezig!
Ennuh ja jonges,als de man zich DAAR scheer,dan mot alles weg,dus ook de rimboe op t schaambeen,OVERAL!
ik heb eigenlijk een onwijze haar fetish en mijn motto is hoe meer haar hoe beter,daarom roeleerd duitsland en engeland ook zo erg.Heerlijk!!! lekker die bos haar met zweetgeur daar down under als je er zo lekker met je neus tussen gaat jammie!!!!
maarja,toen werd ik de toyboy van donna en moest alles eraf,zwaar naadje
(
bij deze dan ook een oproep aan vrouwen met VEEL VEEL VEEL haar,pm me ff,kunnen we het ff gezellig hebben.
..
..
..
NOT
Beetje bijwerken allemaal, ok... maar ik heb nie zo'n behoefte aan zo'n spiegelende skinhead o connor tussen me benen hoor... Is 't net of je een Pim Fortuyn fan bent ofsow hahaha!!!
hehe ben jij ruud gullit fan dan?
Ennuh bij deze richt ik een Pim Fortuyn Fanclub op

I shave !!!
tis fijn als een meisje zegt, omg ge hebt een lekkere lul, ik denk dat ze dan ook liever pijpen

Nou ik scheerde me ook altijd totdat ik op een dag zo diep in mijn zak snee dat ik naar het ziekenhuis moest en dus 9 hechtingen kreeg. Bloeden als een gek en het deed echt teringpijn. Dus ik loop nu met 9 hechtingen in mijn zak. Zat ik daar met een harde tampeloerus in het ziekenhuis anders konden ze niet hechten. En ik mocht niet meer scheren van de dokter anders heb ik kans op infecties.