TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voetbal: Wie word er kampioen van de KPN Eredivisie?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Vooruit dan post ik mn eige kunstwerk dan ook... ![]() |
AJax!!!
die hand in hand is fat!
ajaxx!

haha skitterend dit
Joden worden kampioen, kampioen, kampioen
Joden worden kampioen, 't zullen de Joden zijn
Joden Joden, Joden Joden, Joden Joden, we worden kampioen
He conducteur, we gaan je treintje slopen (3 x)
(vroeger gezongen voordat op A'dam CS de
trein werd gepakt naar uitwedstrijden)
Nog paar uiterst educatieve liedren, duidelijk geschreven door verontwikkelde aapmensen
Van Gobbel, die kale, die kankerillegale
Ze winnen nooit van de Joden, nooit van de Joden
(tegen Feyenoord)
Rotterdam is KUT,
Rotterdam is KLOTE,
heel Feyenoord,
bestaat alleen uit poten!
Op een goeie dag had k deze ook kunne verzinne:
Jingle bells, jingle bells Feyenoord naar de hel
Feyenoord kan niet voetballen en Ajax lekker wel he
Oleee!!!
En toch ga ik voor FEYENOORD
Gegroet Deventer hooligans
het niveau van gesprek zakt weer beneden peil,
en er word maar 1 club kampioen en dat is feyenoord.
vraag me af wanneer raoul gaat reageren.....
me persoonlijk denkt dat pee es vee gaat winnen... laatste ronde antiqlimax ofzo....
boel ajaxklojo's hier zeg....
citaat (d-12) hierop:
"I shit on you" LOL
L8er
(vraag me niet waar ik voor ben... too ashamed for it..
(wat een k|_|tsmiley is dat toch he 
Everywhere we go...Everywhere we go
People want to know...People want to know
Who we are...Who we are
Where we come from...Where we come from
We come from Den Bosch...We come from Den Bosch
We are the M-Side...We are the M-Side
We 're gonna sing...We 're gonna sing
We 're gonna win...We 're gonna win
We're gonna f*ck you...We're gonna f*ck you
You bloody F-Side...You bloody F-Side
Make up your minds...Make up your minds
Cause here we go...Cause here we go
Here we go, here we go, here we go...
na de geweldige wedstrijd van gisteravond weet ik ut zeker, Ajax word kampioen, PSV word helemaal niks, Feyenoord gaat zich teveel bezighouden met de Uefa-Cup. Als Ajax komende 2 wedstrijden 4 punten haalt is ajax kampioen heb ik met een paar vrienden berekend. (wedstrijden tegen Vitesse en PSV)
WE ARE THE CHAAAMPIONS, WEEEEEE ARE THE CHAAAAAMPIOOOONS..
jaja, de poll zegt het ook al he, 28 stemmen voor de amsterdammers 
AJAX
KAMPIOENENNNNNNNN
ONO!!!
feyenoord dus 
Zo als ik al eerder zei (gouden gids) dit jaar gewoon twee keer Feyenoord op de Coolsingel
Iedereen met een gezond verstand kiest voor Ajax. Ze staan het langst van alle clubs ook al bovenaan.
Feyenoord heeft het vizier op de Uefa Cup (laat ze in die waan, Inter), dus voor de titel is bijzaak voor hun.
PSV heeft het gewoon niet verdiend.
WEEEEEEEEEEEEEEEEE LOVE YOU AAAAAJAX,
MY LOVELY AAAAAAJAX,
YOU MAKE ME HAPPY,
WHEN SKIES ARE GREY.
YOU NEVER NOTICE,
HOW MUCH WE LOVE YOU
NOBODY TAKES MY AJAX AWAY!!!!!!!!!
ajax, wordt gewoon kampioen........
AJAX
lijkt me duidelijk
Trouwens denk allemaal ff aan 5 jaar geleden CARLO PICORNIE!!
Grtz
Ik ga echt niet aan meneer picornie draaien, mot ie maar niet gaan knokken toch?
Op het moment
zaterdag 23 maart 22:36
denk ik nog PSV.
Ik ga ervan uit dat we morgen jodenworst gaan maken.
Als PSV dus morgen wint van Ajax zal de strijd tussen PSV en ajax gaan.
Dan schat ik PSV gewoon iets sterker in. Ondanks het zware programma.
Als PSV verliest, wordt ajax kampioen.
Ow en Feijenoord komt in mijn verhaaltje niet voor omdat ze gewoon niet meer meedoen om de titel, tenzij PSV of Ajax heel veel punten gaan verspelen (doen ze zeker niet beiden).
Maar de vele wedstrijden zullen Feijenoord op gaan breken waardoor ze nog wel wat punten gaan verspelen.
Ik post morgen nog wel wat.
Dan weten we meer.
Ajax wordt natuurlijk kampioen. En over Picornie. R E S P E C T. Was vandaag bij herdenking was erg indrukwekkend. En die domme uitspraken van 'het is ze eigen schuld' let ik al niet meer op...
| Originally posted by Joost008 AJAX lijkt me duidelijk Trouwens denk allemaal ff aan 5 jaar geleden CARLO PICORNIE!! Grtz |
| Originally posted by raoel Niet als PSV-supporter, maar als VOETBAL_SUPPORTER/LIEFHEBBER zeg ik hoezo moet ik eraan denken Mooi toch moet veel vaker gebeuren, allemaal het weiland in of ergens in opsluiten. wel een beetje stevig hek anders lopen ze misschien weg. Voeg toe: nog wat hamers, planken met spijkers erin en hier en daar een knuppeltje EN MAAIEN MAAR Laat de sterkste winnen!!!!! (P.S.: dit met alle respect voor de familie en naasten van picornie) |
| Originally posted by AFA Mafkees... en dan durf je er nog onder te zetten met respect voor familie. |
| Originally posted by raoel Ja, idd Tis erg voor de famlilie dat de, al dan niet, goede man op een toch tragische wijze om het leven komt. Ik heb echter geen medelijden met Picornie zelf, zulke mensen zijn een schande voor het voetbal. Dankzij zulke mensen zijn er enorme kutregelingen rondom westrijden gekomen!!!!! Ik, als psv-supporter (maakt niet uit elke club) moet ooit godsgruwelijk veel moeite doen om een westrijd te kunnen bezoeken. Ik hoef ze niet op te sommem iedereen kent de regelingen wel. Nu treft het hier een ajaks supporter maar al was het een PSV-er zou ik er niks om geven. Want je denkt natuurlijk weer dat ik het alleen zeg omdat het een ajaks-supporter was. |
Stel:
Morgen komt er een PSV-supporter om het leven bij rellen met ajaks.
Tuurlijk is het erg, maar ik geef er niks om. Ik heb verder helemaal geen gevoelens met die persoon.
Sterker nog
hij brengt mijn club in diskrediet en zorgt er mede voor dat de gewone man niet zomaar ff een kaartje kn halen voor westrijden.
tis schorem en hoort niet in het stadion thuis. Hij wil knokken, ik nie, ik heb er alleen maar last van.
Als er nu op dit moment iemand sterft bij een aanslag in israel, knipper jij dan een keer meer met je ogen, denk het nie. al vin je het wel erg. Maar tussen iets erg vinden en om iets geven zit voor mij een wereld van verschil.
Dat van Picornie had hier helemaal niet moeten staan.
Waarom? omdat hier niet alleen ajacieden zijn, ook vele andere mensen die toen nog best jong waren (11/12 jaar), het gevoel wat je hebt over dit ongeval moet tussen de ajacieden blijven.
Zelf vond ik gister een zeer trieste dag, waarom....omdat je als ajacied respect heb voor alle ajacieden, en als er 1 op brute weize wordt vermoord dan krijg je een gevoel wat je niet kan beschrijven.
Ik moest en zou die pagina uit de Telegraaf hebben, ik heb hem meteen gekocht.......waarom? juist het gevoel dat ik het moest doen.....
Ik zeg alleen dit hier over:
Carlo, YOU NEVER WALK ALONE!!!
PSV - Ajax 1-1
Kom net terug van de wedstrijd, en ik heb het gevoel als of we verloren hebben.
PSV had eigenlijk moeten winnen vandaag om nog echt mee te doen om de titel, dat is niet gelukt, dus voelt het als een verlies.
Daarnaast was PSV de veel betere ploeg en hadden ze dik moeten winnen.
2 keer verloren voor mun gevoel.
Toch heeft PSV vandaag bewezen de betere ploeg te zijn. En das dan het leuke van vandaag. Ajax is lange niet zo sterk als veel mensen denken, maar winnen vaak door de individuele klasse van bepaalde spelers. Gezien het programma van ajax verwacht ik dat ajax kampioen wordt en PSV het gevecht met Feijenoord aangaat om de 2e plaats.
Al blijft er altijd nog een kans (hopen mag toch?) want volgende week is het Vitesse - Ajax.
Maar volgende week ook: PSV - Heereveen
Das ook geen makkie.
De op ��n na laatste wedstrijd van de competitie kan nog wel eens heel mooi, spannend maar vooral beslissend worden. Dan is het namelijk PSV - Feijenoord.
| Originally posted by raoel De op ��n na laatste wedstrijd van de competitie kan nog wel eens heel mooi, spannend maar vooral beslissend worden. Dan is het namelijk PSV - Feijenoord. |
| ]Originally posted by stampertje Zo als ik al eerder zei (gouden gids) dit jaar gewoon twee keer Feyenoord op de Coolsingel |