TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tweede Kamer Verkiezingen 2006
Pages (2): « 1 [2]
Ik ga op Nieuw Rechts stemmen
| quote: |
| Originally posted by TimeportE Was links en blijf links (maar gematigd), en vind het dus niet erg om straks 40 a 50% van me loon in te leveren! |
| Originally posted by basvh uhm volgens mij moet je als je boven de 34 000 euro verdient al 51% inleveren. Met links kabinet gaat dat alleen maar groter worden. Is toch niet normaal meer, lekkere motivatie om hard te werken en te investeren. Iets waar de SP zichzelf trouwens erg tegenspreekt. Enerzijds willen ze innovatie en de slimme koppen in Nederland behouden. Maar ze willen wel de lonen voor top-mensen gaan verlagen en samen laten gaan met de inflatie. Nou zeg nou zelf: een top job in het buitenland met dito salaris of een top job in Nederland waar je veel minder verdient terwijl je jaren hard hebt moeten werken om in aanmerking te kunnen komen voor z'n topfunctie. |
Ja kijk wat is socialer????
Sociaal is een groot woord waar ook veel onder valt. Er wordt nu ook net gedaan of de linkse partijen de enige zijn die sociaal zijn en daar ben ik het niet mee eens. Het is inderdaad zo dat de regels veel strenger en scherper zijn geworden en daar ben ik blij om. Er waren en zijn veel te veel mensen die misbruik ervan maken. Aan de andere kant zijn mensen die het echt nodig hebben nu soms de sjaak. Zoals altijd lijden de goeie onder de slechte.
| Of waar men voor het stelen van een pakje boter meteen een flinke straf kijgt terwijl al jaren duidelijk is dat strengere straffen niet lijken te helpen! Ik hoef geen communistisch land maar Nederland MOET sociaal blijven! |
Ik ga vier jaar lang mijn mond houden, want ben in alle hectiek vergeten mijn machtiging in te vullen. Lekker dan.
Volgens stemwijzer zou ik voor E�nNL (1) of CDA (2) moeten gaan. Nou had ik op aanraden van iemand anders het partijprogramma van 1NL al doorgespit maar daar zaten mij v��l teveel kortetermijnszieltjeswinnerijpunten tusen en - en da's erger - ontbrak het totaal aan visie. Straks die zut van het CDA 'ns doornemen of die daar beter aan voldoen. Geen visie = geen stem van mij.
Bij mij wordt het VVD. Zo lang de rechterkant maar de meerderheid krijgt vind ik het prima. Ik heb een hekel aan betalen en al helemaal voor mensen die niets uitvoeren!!

d66.
RITA VERDONK FOR PRESIDENT!

Heb uiteindelijk ook voor VVD gestemd en ook op Rita Verdonk. 
Wat een rampzalige uitslag
Sja ik denk een slap kabinetje straks, en dan na 8 maanden weer opnieuw stemmen. Hopelijk zijn de impulsieve SP stemmer dan tot bezinning gekomen.
or CDA+PVDA+SP 
| Originally posted by Siesta Sja ik denk een slap kabinetje straks, en dan na 8 maanden weer opnieuw stemmen. Hopelijk zijn de impulsieve SP stemmer dan tot bezinning gekomen. |
)

but its unbelievable.... your economic issues are great... when you compare it with germany... how can be such a party like SP so largely grown?
Ik heb op de liberaal democratische partij (LibDem) gestemd. Ze zijn nu nog te klein en onbekend, maar anders zou mijn stem blanco zijn geweest. Zij vullen wel het sociaal liberale gat, waar D66 te kort in schiet en de VVD te populistisch wordt.
| Originally posted by Desperado22 or CDA+PVDA+SP |
| Originally posted by SnuggLe Helemaal mee eens. Even heeeeeeel gechargeerd: met Links het land weer lekker naar de klote. Al ons geld naar uitkeringstrekkers of 'zielige' slachtoffers van de immigratie of wat dan ook. Lekker nivelleren: mensen met een hoger inkomen dik inleveren. Nog meer geld naar milieu en de milieuregels verscherpen. Mensen minder laten werken en zien dan al onze banen naar het buitenland verdwijnen. Eigenlijk kan ik me in bijna geen enkele partij vinden. Ik stem dan ook strategisch en stem CDA. Zo slecht is Balkie niet. Met Bos zijn we in ieder geval de klos. |
Christen-Unie. Andere jaren CDA, maar Andre deed het gewoon goed in de campagne. Grote kans dat ze meeregeren (kan zowel rechtsom als linksom)
| Originally posted by Cosmic Christen-Unie. Andere jaren CDA, maar Andre deed het gewoon goed in de campagne. Grote kans dat ze meeregeren (kan zowel rechtsom als linksom) |
CDA / PvdA / CU lijkt nu meest logisch... en veel beters valt er ook niet van te maken denk ik 
Bos probeert nu alweer weg te lopen voor zn verantwoordelijk heden.
| Originally posted by Lynxx Helemaal mee eens. Dat milieu is prima hier. Nederland heeft sowieso geen impact op het globale milieu, dus laat eerst landen als duitsland en frankrijk daar maar eens wat meer aan doen. Dat hogere inkomens meer moeten inleveren vind ik echt dikke onzin. Het is altijd makkelijk om te schoppen tegen rijkeren. Men vergeet vervolgens wel dat "rijk" worden verrot hard werken is in 90% van de gevallen. Als ik op mn 17e bankwerker was geworden dan had ik nu geld gehad. Nu kan ik vanwege mn studie pas op mn 25ste beginnen met werken. Krijg dan wel een goed inkomen, maar heb nog wel wat jaartjes in te halen en een studie schuld die ik nog terug moet betalen. Verder ken ik wel wat ondernemers die goed geld verdienen. Daar tegenover staat wel dat ze 60+ uur werken. Als ik zie hoe sommige mensen wegkomen met een redelijk salaris en heel wat uurtjes niks doen in een week (bijv ambtenaren). Nederland is een gruwelijk sociaal land, laten we eerst de economie in topconditie brengen, dan komt het met de zorg en scholen ook wel goed. |