TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [24.02.2007] Flockers - 5 Jaar Partyflock.nl // Gelredome // Arnheim
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Hitman on Feb-26-2007 16:55:

Ik had er weinig van verwacht, maar het was een leuk feestje. Niks te klagen eigenlijk... Benny was top, Bart Skils super en Rude Awakening vs Miss Djax beukte lekker door. Ben bijna niet aan de andere kant geweest, daar was het me te druk. Enige minpuntje: Don Diablo, ik blijf het een mongool vinden.

Posted by SnuggLe on Feb-26-2007 18:25:

quote:
Originally posted by Hitman
Ik had er weinig van verwacht, maar het was een leuk feestje. Niks te klagen eigenlijk... Benny was top, Bart Skils super en Rude Awakening vs Miss Djax beukte lekker door. Ben bijna niet aan de andere kant geweest, daar was het me te druk. Enige minpuntje: Don Diablo, ik blijf het een mongool vinden.

Ha, heb je niet eens gezien!

Vond het ook wel oke. Hardstyle gemeden, maar daar ging het dak er wel af. Indeling was goed, je hoorde (bijna) niets.
Nadeel was het publiek: men stond VEEL stil. Niet normaal. Maar muzikaal was het top wat er werd gedraaid. Veel afwisseling, goede DJ's die hun stijl wat hadden aangepast op Flock denk ik Was iets harder, meer oldschooldeuntjes erbij Goed te doen, maar het was voor mij als FLockmederwerker vooral gezellig. En ik blijf best een beetje trots op Flock zo

Posted by Hitman on Feb-27-2007 00:04:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ha, heb je niet eens gezien!

Ik val ook niet op

Pages (2): « 1 [2]