TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wil je dat TOR unbanned wordt ?
Pages (2): « 1 [2]
In my defence: Het stond in een 'desktop' thread... dusja, je kon nooit weten � 
Ze duiken trouwens vaker op, vandaag deze tegengekomen:
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=380539 --> 6de reply. Deze klik ik natuurlijk niet want Britney > Shakira ... 
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Britney > Shakira |
| quote: |
| Originally posted by christina conclusie: luc zijn pc is het gewoon om seksvideo-met-virussen-links te openen, die van TOR ni |


| quote: |
| Originally posted by CygnusX Luc zou op een link naar een Britney Spears sexvideo geklikt hebben in de ChillOut Room, waarna hij ge�nfecteerd met een virus en gebanned was. |
En blijkbaar bestaat die sexvideo zelfs gewoon niet... 
EDIT: Jenna Jameson ftw!!
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 en +1 wa xilver zegt |
| quote: |
| Originally posted by Antony - 1 , de Britney van voor haar kinnekes enzo dan toch... |
aaah waar is de tijd!
Lol, volledig uit mijn geheugen.
Was TOR nog maar gebanned 
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Lol, volledig uit mijn geheugen. Was TOR nog maar gebanned |
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Was TOR nog maar gebanned |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.