TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie wordt kampioen van de Gouden Gids Divisie ??
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Jezus.. t wordt de laatste weken wel errug spannend.. Verschil nr's 1 - 3 is maar 3 punten.. Alles is nog mogelijk.. Maar ja we zullen het wel zien.. Mijn prognose:
Excelsior wint vanavond van Top, volgende week uit van Zwolle en de laatste wedstrijd tegen helmond.
Rbc speelt vanavond gelijk en wint de rest
Zwolle wint vanavond, verliest volgende week en wint de laatste wedstrijd..
Duidelijk: Excelsior is KAMPIOEN op doelsaldo 

t kan natuurlijk ook wat anders worden, maar daar wil ik eigenlijk niet aan denken
| quote: |
| Originally posted by Gurian Ma ff terug to topic ik stem op Excelsior. Dan krijg je mooie wedstrijden volgend seizoen. Feyenoord 1 tegen Feyenoord 2 |
), maar ik denk dat Feyenoord geen zin heeft in al die regeltjes, dus daarom haalt Excelsior het elk seizoen "per ongeluk" net niet aan het einde van het seizoen...
New Wave is 110% anti Excelsior
Volendam gaat gewoon winnen
, al lukt het niet, volendam IS gewoon de kampioen.....verder geen discussie over mogelijk....DUIDELIJK?

| Originally posted by New Wave New Wave is 110% anti Excelsior Volendam gaat gewoon winnen , al lukt het niet, volendam IS gewoon de kampioen.....verder geen discussie over mogelijk....DUIDELIJK? |
| Originally posted by Jappio Nee sorry.. dat zal je ff moeten uitleggen.. |
Laten we HOPEN dat Excelsior kampioen wordt..hebben we nog een club om tegen Ajax te rellen 
[offtopic] en TERECHt dat die kutAjacieden zo weinig kaartjes krijgen voor de bekerfinale
[/offtopic]
| Originally posted by New Wave zoals jij vind dat ekselsior kampioen wordt, vind ik dat Volendam kampioen IS.......... |
ZWOLLE KAMPIOENEN
FC Zwolle kampioen!!!
Dat betekent dus dat ik de poll goed ingevuld heb!!!
Hoeveel heb ik nu gewonnen?? 

Met vriendelijke groet.
Helaas..

jaja ik haddum ook goed... zwolle kampioen...
en promotie dus...dan zal van aantrekkelijk voetbal wel helemaaal nix meer komen 
Daar gaan de mooie derby's met Olle
Daar gaan de relle met die nephoolies
Daar gaat het bekogelen van de bussen
Ma Olle let op Eagles wil never die 

(Hoop ik)
Excelsior in de na-competitie...ik hoop dat ze het nu wel promoveren. Ik ga wel kaarten kopen voor de na-competitie
VOLGEND JAAR MENSEN, DAN GAAT VOLENDAM ROELEN!!!!!!!!!!
bah bah bah
weg met die fc zwolle
en TIM wat is dat nou man... Fc Volendam ???? HAARLEM is DE CLUB!

Sja, Zwolle kampioen....Niet ged8 aan begin van seizoen!! Had tuurlijk op ADO gehoopt, maar ja. Gelukkig nog wel ff de 4e periode gepakt, dus nacompetitie!!!!!!
Jammer dat er zo weinig steun voor ADO is hier, want naar mijn mening speelt ADO een van de aantrekkelijkste spelletjes uit de GGD!!!
ADDOOOOOO!!!!!

| Originally posted by Tall21 ADO een van de aantrekkelijkste spelletjes uit de GGD!!! |
... Excelsior speelt wel het beste voetbal uit de GGD hoor. ADO speelt zoals Zwolle eigenlijk, vooral degelijk.
Sja, maar goed als ADO dan 2x van excelsior wint...wat zegt dat dan???

Excelsior is gewoon bijelkaar geraapt geheel van talentjes. ADO is veel meer een team met goed opgebouwd aanvallend voetbal. Jammer dat het veld vrijdag zo superslecht was, anders hadden we opzeker gewonnen van Volendam!!
En van Zwolle vinden ze zelfs bij SBS6 dat ze absoluut niet het beste team hebben, maar mentaal het sterkst waren dit seizoen.
En daar gaan we weer.. Nacompetitie! Persoonlijk zijn dit mn voorkeuren: Den Bosch blijft erin, Excelsior promoveerd.. gewoon op basis van het hele seizoen denk ik dat dit wel terecht is..
zo.. heb vandaag ff kaartjes gehaald voor de kraker Sparta - Excelsior, k zit alleen in het sparta-vak :$ dus dan maar gewoon 0-3 ipv 0-1 in de laatste minuut lol..
Ik hoop trouwens dat mn voorspelling voor de nacompetitie wel een btje gaat uitkomen lol.. want voor de rest ben ik nog nie echt gelukkig in mn voorspellingen

| Originally posted by Jappio Den Bosch blijft erin, |
Bovendien verdient Fredje van der Hoorn een waardiger afscheid dan degradatie naar de GOUDEN GIDS DIVISIE!
| Originally posted by -=WVG=- Bovendien verdient Fredje van der Hoorn een waardiger afscheid dan degradatie naar de GOUDEN GIDS DIVISIE! |
Maar ja, voor de neutrale supporter ist leuk dat RBC promoveert.. Tis alleen nie te hopen dat ze het spel ook zo gaan aanpassen als DB.. Maar ja, dat zullen we dan wel zien..

| Originally posted by Jappio He ado-supporters.. waar zijn jullie nou?? --- �� stil!! �� --- |
AGOVV denk ik...
oh nee, da's pas over 2 seizoenen 
ADO!
| DEN HAAG, 22 mei 2002 20:58 - De nacompetitiewedstrijd ADO Den Haag - Volendam is na 29 minuten gestaakt. Rond het stadion is de sfeer inmiddels explosief en rellerig. Nadat ADO-speler Den Turk, die nota bene zijn 400ste wedstrijd speelde, om dubieuze redenen van het veld gestuurd werd, begon het publiek in het Zuiderpark voorwerpen op het veld te gooien. Scheidsrechter Van Egmond staakte vervolgens de wedstrijd toen hij constateerde dat iemand een riem op het veld gooide. Na 25 minuten overleg werd besloten de wedstrijd niet meer te hervatten. Naar nu blijkt, gaf Van Egmond (in het dagelijks leven politiewoordvoerder) rood omdat Den Turk een op de grond liggende Volendam-aanvaller in de rug zou hebben geschopt. De televisiebeelden ondersteunen deze mening echter niet. De sfeer in het Zuiderpark is grimmig. De veiligheidsautoriteiten verwachten grote problemen met de 8000 toeschouwers. ME en bereden politie bevinden zich inmiddels voor de uitgangen en rond de parkeerplaatsen. De toeschouwers van de hoofdtribune mogen het stadion voorlopig niet uit. Op het moment dat de wedstrijd gestaakt werd, was de tussenstand overigens 0-1 voor FC Volendam, door een doelpunt van De Groot in de 13de minuut. Wanneer het duel wordt uitgespeeld, is nog niet bekend. Waarschijnlijk zal dit op neutraal terrein geschieden, mogelijk zonder toeschouwers. |

Re: ADO!
| Originally posted by Optimus ghehehe ![]() ![]() |