TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Club Elite Christmas Night 24/12/2006
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Jasperovitsj on Dec-19-2006 17:18:

quote:
Originally posted by TOR
M.I.K.E. en Club Elite hebben nooit synoniem gestaan voor trance.

.

Posted by Progrez on Dec-19-2006 17:25:

quote:
Originally posted by TOR
M.I.K.E. en Club Elite hebben nooit synoniem gestaan voor trance.

Haha! Inderdaad! Sterke quote alweer.

Ik pas voor de club elite avond. Carat Reunion geniet mijn voorkeur. Waar blijft die topic!!?

Posted by Aur�lie on Dec-19-2006 17:40:

quote:
Originally posted by Progrez

Ik pas voor de club elite avond. Carat Reunion geniet mijn voorkeur. Waar blijft die topic!!?

Je kan er toch zelf eentje maken

Posted by FenixStyle on Dec-19-2006 17:47:

quote:
Originally posted by Config
Kijk er eerlijkgezegd nog redelijk naar uit om D.Ramirez eens te zien draaien.. .

Idem hier.. Ken maar een paar producties van hem, maar tegenwoordig luister ik meer en meer naar house/electro dus kijk wel uit naar z'n set..
Had wel verwacht dat MIKE wat vroeger zou draaien, dat worden dus kleine oogjes maandagmiddag aan de feesttafel

Posted by 1Million$shot on Dec-20-2006 23:21:

quote:
Originally posted by Devilex
Ik vind het alleszinds jammer dat die walgelijke elektro zoals een parasiet elk genre komt binnengeslopen.

wat is er nu in feite mis met elektro! ok, het is geen trance ...
maar is dat nu zo erg ??

en ok, er zit rommel tussen! maar dat is bij trance toch net hetzelfde?

soit, ik ga hier geen verder geen woorden aan vuil maken, enkel nog dit

EDM all the way!

Posted by FenixStyle on Dec-21-2006 19:46:

Rollcall
---------
FenixStyle

Posted by BZRK on Dec-21-2006 19:51:

Rollcall
---------
FenixStyle
BZRK
mrcanon

Posted by FCB_Fanatic on Dec-21-2006 21:50:

Rollcall
---------
FenixStyle
BZRK
mrcanon
FCB_Fanatic

Posted by Config on Dec-21-2006 22:32:

Rollcall
---------
FenixStyle
BZRK
mrcanon
FCB_Fanatic
Config

Posted by Jasperovitsj on Dec-22-2006 16:31:

Rollcall
---------
FenixStyle
BZRK
mrcanon
FCB_Fanatic
Config
Jasper & Zehra

Posted by Nagib on Dec-23-2006 22:10:

Rollcall
---------
FenixStyle
BZRK
mrcanon
FCB_Fanatic
Config
Jasper & Zehra
Nagib

Posted by domineesje on Dec-23-2006 23:44:

Albert Vorne (wegens ziekte) wordt vervangen door Andrew Bennett

Posted by Jasperovitsj on Dec-24-2006 00:22:

Waardige vervanger. Alleen jammer dat hij zo laat speelt...

Posted by BZRK on Dec-24-2006 12:07:

quote:
Originally posted by domineesje
wordt vervangen door Andrew Bennett

woohooo

Posted by mrcanon on Dec-24-2006 12:27:

Damn!!! t'zal idd laat worden!!! Bennett en Perry

Posted by Jasperovitsj on Dec-24-2006 12:52:

Bennet neemt de plaats in van Vorne op de timetable, dus hij speelt van 5u30 tot 7u, net na Mike

Posted by Xilver on Dec-24-2006 14:17:

Kdenk dat de kans er wel inzit da ik ook nekeer binnenspring als we bij m'n ouders buiten zijn. Kstuur wel een sms'ke dan, Jasper.

Posted by FCB_Fanatic on Dec-24-2006 20:18:

dadelijk eens vertrekken

eerst nog een aantal tussenstops maken, dus kzal ergens tegen half 12 - 12 u aankomen

c u all there

Posted by Jasperovitsj on Dec-24-2006 21:07:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
dadelijk eens vertrekken

Hier eerst nog chocoladefondue, dan pas party

Posted by domineesje on Dec-24-2006 22:58:

Voor degene die het nog lezen, timetable verschuift een half uur... 't feest duurt langer

Posted by domineesje on Dec-25-2006 04:10:

crazy

mike's set via gsm horen (waar familytalk goed voor kan zijn )

Posted by FCB_Fanatic on Dec-25-2006 09:27:

9u45 thuis aangekomen en ondertussen al frisjes gedouched en klaar voor in bed te duiken

even een korte bespreking. kheb een leuke avond gehad met voor mij als uitschieter Andrew Bennett, die heeft echt een enorm goeie set gedraaid . Ook Jericho en Perry waren subliem. M.I.K.E. heeft een aantal leuke nummers gedraaid, maar vond ik persoonlijk minder dan de vorige keer dat ik hem heb gehoord. Maar zn set is wel moeilijker te beoordelen aangezien die niet zo lang heeft geduurd, maar 1u uiteindelijk. Door het opschuiven van de Timetable heeft mike een half uur van zn eigen tijd opgegeven vermoed ik.

"Tegenvaller" was voor mij D Ramirez, goeie dj en aantal leuke nummers gedraaid, maar zn muziek is gewoon iets minder mijn smaak dan de rest.

Posted by Config on Dec-25-2006 15:13:

twas echt wel in orde.
Was mee met fcb_fanatic & fenixstyle en we waren nog geen paar minuten binnen of daar kwamen bzrk en onzen jarige ook toegestekt. En nog wat later kwamen ook Jasper en Zehra aan.
Toen we toekwamen was Jericho bezig en kvond em eigenlijk best goed draaien , hij haalde opt einde van zijn set echt een paar zwaar goeie platen boven imo (oa. Holden & Thompson - Nothing ).
Perry O'Neil erna en die zijn set vond ik ook subliem, met ook een paar mooie afsluiters, kzou eens moeten denken welke platen hij allemaal gedraaid heeft, maar twaren dus ook heel lekkere nummers, hij draaide ook de Jody Wisternoff remix van The light of hope, en die klinkt live NOG beter .
Dan D. Ramirez, kheb er weinig over te zeggen, die heeft in zijn stijl imo een heel lekkere set gedraaid, maar kwas het na de eerste paar platen eigenlijk al een beetje beu.. Draaide wel de Trentem�ller remix van Go en dat was een voltreffer natuurlijk vond hem dj-wise misschien zelfs de beste van de avond, maar zijn set viel het 'minst' mee van alle sets. Maar kheb er toch van genoten En als we over absoluut gebrek aan creativteit hebben bij reworks van sean tyas, dan moet je eens naar de nummers of remixes van D.ramirez luisteren; precies of hij draaide dezelfde plaat 4 a 5 keer, zijn break uit zijn succestrack volledig uitgemolken, ferm jammer eigenlijk.
Dan M.I.K.E. , en die had mijn avond eigenlijk al gemaakt door ons elk een Club Elite shirt te geven , dus die kon al ni veel meer misdoen
opende met een remix van fairmont - gazebo en draaide Sedna en dat blijft gewoon een lekker nummer. Verder nog Pryda - Frankfurt gehoord, nog altijd een van men favo platen van het ogenblik. Goed setje van M.I.K.E.
En om af te sluiten was daar de vervanger van Albert Vorne, en wat voor een, Andrew Bennett heeft zich daar bij Mrcanon onsterfelijk gemaakt door Bass Society te draaien en ook Menar was aangevraagd en daar sloot hij zijn set mee af. Tegen die tijd stonden we nog maar met een man of 6 - 7 voor de djbooth maar we bleven ervoor gaan en we hebben eigenlijk nog een hele pak lekkere prog nummers gehoord, meestal met een trancy touch, en dat deed echt wel deugd om mee af te sluiten Toen Andrew voor de 2de keer in de avond de Wisternoff remix van Light of hope draaide wast echt dik in orde. En om et helemaal goed te maken dropte hij nog es 'Nothing' tussen zijn laatste platen. Zalig gewoon.
Ben echt content dat ik geweest ben, kheb me ferm goed geamuseerd, maar den Nmbs mag keer kijken voor een beter verbinding, kwas gelijk maar om half 11 thuis , niet dat het erg is, want kheb een vrijstelling voor feesttafels gekregen vandaag

Posted by mrcanon on Dec-25-2006 16:54:

Ik sluit me redelijk aan bij Config en FCB_Fanatic.

Jericho draaide lekker en Perry ging op het zelfde elan verder. Hij draaide o.a.

Jerome Sydenham & Mikael Nordgren - Stockholm Go Bang (�zgur Can Edit)
Robbie Williams - Rudebox (Perry O'Neil Remix)
Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz vs Elevation Remix)
Roland Klinkenberg - What's The Point?
16 Bit Lolitas - Sedna
Andrew Bennett - Light Of Hope (Jody Wisternoff Remix)
Pryda - Remember

Perry draaide lekker, enkel spijtig dat hij niet meer van zijn laatste remixes en releases gedraaid heeft.

D. Ramirez was echt nie mijn ding, zoals gezegd een erg goeie dj, maar niet mijn smaak.

M.I.K.E. stelde mij ook echt teleur. Ik hoop dat hij zoveel electro draaide om dat dit meer paste op deze avond, want als hij zo blijft draaien, dan zie ik die liever niet meer.

Andrew Bennett draaide enorm goede plaatjes, waaronder een paar klassiekers zoals Nothing en Eighties. Verder draaide hij nog:

Perry O'Neil - Bass Society
Headstrong - The Truth (David West Remix)
Andrew Bennett - Menar
Andrew Bennett - Light Of Hope (Jody Wisternoff Remix)
Pryda - Remember
Simon & Shaker - Pure State
Simon & Shaker - Zero

D. Ramirez en M.I.K.E. waren toch wel een serieuze domper op de avond, van 2u30 - 5u30 mij dus nie geamuseerd. Bovendien was ik al erg moe, ik ben er gelukkig wa doorgekomen en ben nog gebleven tot na Bennett (7u20 ongeveer). Perry & Bennett maakten de avond voor mij, M.I.K.E. en D. Ramirez waren er te veel aan. Op naar het volgende feestje! Trance Energy?

Posted by Jasperovitsj on Dec-25-2006 17:39:

Ik vond Mike echt wel h��l sterk spelen eigenlijk. Hij nam gepast over van D Ramirez met een paar geflipte electro-techno platen vol met zalige stutters en crazy effecten die toch een pak beter en dieper waren dan de overwegend cheesy electro house van D Ramirez. Dan bouwde hij op met stevigere platen zoals Mistress Barbara - K-10 (klinkt live monsterlijk vet ) en langzaam kwam hij uit bij stevige progressive trance met veel drive en bij momenten heerlijke melodie�n zonder cheesy te worden. Ook nagenoeg allemaal onbekend werk, wat toch ook in zijn voordeel pleit. En damn, Frankfurt klinkt live ook h��rlijk!! Jammer dat Mike dan ook al stopte na een uur, want ik had echt nog zin in meer. Op een uur tijd zo mooi opbouwen en stuk voor stuk sterke platen spelen... echt een sterke set van Mike hoor! Beter dan die van de vorige Perfect Blend party voor mij Ik had nog wel Salvation verwacht, maar helaas

Voor de rest was het wel goed vond ik. Jericho jammer genoeg gemist, maar Perry was heel goed bezig toen we aankwamen. Lekker diepe en driving progressive met een heerlijke melodic touch, alles sterk aan elkaar gemixt. Een beetje zoals de Perry uit the old days. D Ramirez was ook niet echt mijn ding. Technisch wel een begaafde dj en enorm enthousiast achter de decks, maar zijn muziek staat me toch niet echt aan. Af en toe passeerde er wel een leuke plaat (Go ), maar de helft van de tijd vond ik het maar inspiratieloze en oppervlakkige electrohouse crap. Leuk voor een uurtje, maar die 2 uur was net iets te veel van het goede. Er was ook opvallend weinig sfeer vond ik, wat wel jammer was. Er was nochtans genoeg volk (gelukkig ook niet t� veel), maar ik kreg nooit het gevoel dat ze helemaal los gingen. Zelfs niet tijdens D Ramirez' set, die toch een redelijk populaire en opzwepende stijl hanteert.

Al bij al heb ik me wel geamuseerd. Veel leuke muziek gehoord, het was niet te druk en de muziek stond niet overdreven luid. En Mike heeft verzekerd dat er de komende maanden zeker nog Club Elite feestjes op het programma staan, en er is al een zalige guest voor de volgende editie bekend

Trouwens, ik heb ook een berg grote affiches van de avond meegekregen, dus als er iemand ge�nteresseerd is in een poster, laat maar weten!

Pages (3): « 1 [2] 3 »