TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance Energy 2007
Pages (12): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by Zehra alleen al voor die beta-bus zou je moeten gaan, was wel plezant vorige keren |
Bij iedere line-up wordt er geklaagd, maar ik vraag me eigenlijk af welke namen er dan wel vertegenwoordigd moeten zijn. De keuze is niet onbeperkt h� 
Het wordt volgens mij wel een leuk feestje.. Zoals Z zegt, maakt de bus en ook wel de sfeer van het gebeuren ter plaatse de hele avond, niet zozeer de line-up. Uiteindelijk weet je toch dat er iets toegankelijker zal worden gedraaid, dus voor unieke en diepgaande muziek trek je niet naar TE.
| Originally posted by TOR Bij iedere line-up wordt er geklaagd, maar ik vraag me eigenlijk af welke namen er dan wel vertegenwoordigd moeten zijn. De keuze is niet onbeperkt h� ![]() Het wordt volgens mij wel een leuk feestje.. Zoals Z zegt, maakt de bus en ook wel de sfeer van het gebeuren ter plaatse de hele avond, niet zozeer de line-up. Uiteindelijk weet je toch dat er iets toegankelijker zal worden gedraaid, dus voor unieke en diepgaande muziek trek je niet naar TE. |
cosmic gate , sander van doorn, menno, phynn, enz ik zie dit anders wel zitten. eerst kijken of ik dan wel kan
Er werd vorig jaar bijna alleen maar tech-trance gedraaid; en ik merk dat de line-up nu precies nog een pak harder geworden is.
Ik hoop dan ook van harte dat Dj's als Phynn en Menno De Jong volledig voor hun melodische stijl zullen gaan ipv alweer plat te gaan.
Dat is de voornaamste reden waarom ik twijfel om al dan niet naar TE te gaan; niet zozeer omwille van de namen zelf die eropstaan; want die vallen nog mee.
Ik zal het wellicht toch nog een kans geven 
| Originally posted by Devilex Amai dergelijke stelling had ik van u niet verwacht |

| Originally posted by TOR Sinds wanneer sta ik erom bekend bijzonder kieskeurig te zijn? ![]() Ik ben een aanhanger van het verstand-op-nulprincipe, het leven is op zich al moeilijk genoeg. Randy Katana, here I come |
Ook aanwezig uiteraard... 
| Originally posted by Push2005 Manman, voorspelbaar ![]() Wat verwacht jij eigenlijk nog van Cosmic Gate ? ![]() |
Als Cosmic Gate hun setje beginnen met Fire Wire, dan kan ik de rest ook wel raden
Als er een bus wordt ingelegd, dan ben ik ook wel ge�nteresseerd.
@Push: wanneer kan jij eens zeggen dat iets goed is? 
Als ik iets goed vind, as simple as that.
En ik vroeg enkel maar wat je daar nou nog van kan verwachten; aangezien ik al 4jaar geen sets van Cosmic Gate heb beluisterd; geen reden om je daarop aangevallen te voelen
En het was al half een insider joke omdat kristof geobsedeerd is door Cosmic Gate; dus een reden temeer om er niet op te reageren.
Zeer degelijke lineup. Als ik ga, dan wordt het heel erg moeilijk om te kiezen wie ik ga zien.
| Originally posted by TOR Bij iedere line-up wordt er geklaagd, maar ik vraag me eigenlijk af welke namen er dan wel vertegenwoordigd moeten zijn. De keuze is niet onbeperkt h� ![]() |
| Originally posted by CygnusX Echt geklaagd wordt er deze keer toch niet? |
toch misschien gaan.. redelijk plezant verjaardagsfeest dan alvast, beter dan taart en oma's 
| Originally posted by Push2005 Wat progtrance namen zouden anders ook eens terug wat mogen; Matthew Dekay vond ik vorig jaar een van de beste. Mijn verwachtingen werden vorig jaar eigenlijk ook nie ingelost; maar kwil toch nog eens een groot event doen dusja |
Zwartkijker. 
Moest ge nu nen topic over nature one openen had ik nog bezig geweest met alle positieve punten uit te typen.
| Originally posted by Progrez (Tor, ge gaat van 22u tot 7u een orgasme beleven dat zijn weerga niet kent!!). |
), mogen de remmen altijd wel es los.
| Originally posted by TOR ...Een lekker groots, spectaculair en decadent avondje uit... Moet kunnen! |
Aan de hand van wat en naar wie worden de pm's rondgestuurd voor de bus?
| Originally posted by domineesje Aan de hand van wat worden de pm's rondgestuurd voor de bus? |
That rules me out 
| Originally posted by domineesje Aan de hand van wat en naar wie worden de pm's rondgestuurd voor de bus? |
| Originally posted by Jasperovitsj That rules me out |
| Originally posted by Devilex Ik heb wel plannen om er ��n in te leggen. Zou vertrekken zijn in Aalst met eventuele tussenstop in Antwerpen moest er genoeg interesse zijn. |