TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance Energy 2007
Pages (12): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Posted by mrcanon on Dec-09-2006 11:47:

quote:
Originally posted by Zehra
alleen al voor die beta-bus zou je moeten gaan, was wel plezant vorige keren

Als ge zo dom zijt om zowel wodka-redbull als bier te drinken ist niemer plezant

Posted by TOR on Dec-09-2006 14:34:

Bij iedere line-up wordt er geklaagd, maar ik vraag me eigenlijk af welke namen er dan wel vertegenwoordigd moeten zijn. De keuze is niet onbeperkt h�

Het wordt volgens mij wel een leuk feestje.. Zoals Z zegt, maakt de bus en ook wel de sfeer van het gebeuren ter plaatse de hele avond, niet zozeer de line-up. Uiteindelijk weet je toch dat er iets toegankelijker zal worden gedraaid, dus voor unieke en diepgaande muziek trek je niet naar TE.

Posted by Devilex on Dec-09-2006 14:51:

quote:
Originally posted by TOR
Bij iedere line-up wordt er geklaagd, maar ik vraag me eigenlijk af welke namen er dan wel vertegenwoordigd moeten zijn. De keuze is niet onbeperkt h�

Het wordt volgens mij wel een leuk feestje.. Zoals Z zegt, maakt de bus en ook wel de sfeer van het gebeuren ter plaatse de hele avond, niet zozeer de line-up. Uiteindelijk weet je toch dat er iets toegankelijker zal worden gedraaid, dus voor unieke en diepgaande muziek trek je niet naar TE.

Amai dergelijke stelling had ik van u niet verwacht

Posted by Kaidreas on Dec-09-2006 15:51:

cosmic gate , sander van doorn, menno, phynn, enz ik zie dit anders wel zitten. eerst kijken of ik dan wel kan

Posted by Push2005 on Dec-09-2006 15:54:

Er werd vorig jaar bijna alleen maar tech-trance gedraaid; en ik merk dat de line-up nu precies nog een pak harder geworden is.

Ik hoop dan ook van harte dat Dj's als Phynn en Menno De Jong volledig voor hun melodische stijl zullen gaan ipv alweer plat te gaan.

Dat is de voornaamste reden waarom ik twijfel om al dan niet naar TE te gaan; niet zozeer omwille van de namen zelf die eropstaan; want die vallen nog mee.

Ik zal het wellicht toch nog een kans geven

Posted by TOR on Dec-09-2006 16:24:

quote:
Originally posted by Devilex
Amai dergelijke stelling had ik van u niet verwacht

Sinds wanneer sta ik erom bekend bijzonder kieskeurig te zijn?
Ik ben een aanhanger van het verstand-op-nulprincipe, het leven is op zich al moeilijk genoeg.

Randy Katana, here I come

Posted by mrcanon on Dec-09-2006 16:53:

quote:
Originally posted by TOR
Sinds wanneer sta ik erom bekend bijzonder kieskeurig te zijn?
Ik ben een aanhanger van het verstand-op-nulprincipe, het leven is op zich al moeilijk genoeg.

Randy Katana, here I come

Randy, zijde gereed voor nen "djoef op de muile"?

Posted by Den Backer on Dec-09-2006 19:31:

Ook aanwezig uiteraard...

Posted by DJ_Internal on Dec-11-2006 22:14:

quote:
Originally posted by Push2005
Manman, voorspelbaar
Wat verwacht jij eigenlijk nog van Cosmic Gate ?

in tegenstelling tot gij heb ik echter cosmic gate op dance valley 2006 gezien, nou als dat kut is vreet ik mn lul op, ze draaiden beter dan bijv. sander van doorn.....

ben zekers present met een collectie van buitenlandse vrienden

Posted by diddi on Dec-12-2006 12:33:

Als Cosmic Gate hun setje beginnen met Fire Wire, dan kan ik de rest ook wel raden

Als er een bus wordt ingelegd, dan ben ik ook wel ge�nteresseerd.

@Push: wanneer kan jij eens zeggen dat iets goed is?

Posted by Push2005 on Dec-12-2006 13:27:

Als ik iets goed vind, as simple as that.

En ik vroeg enkel maar wat je daar nou nog van kan verwachten; aangezien ik al 4jaar geen sets van Cosmic Gate heb beluisterd; geen reden om je daarop aangevallen te voelen

En het was al half een insider joke omdat kristof geobsedeerd is door Cosmic Gate; dus een reden temeer om er niet op te reageren.

Posted by CygnusX on Dec-12-2006 13:39:

Zeer degelijke lineup. Als ik ga, dan wordt het heel erg moeilijk om te kiezen wie ik ga zien.

quote:
Originally posted by TOR

Echt geklaagd wordt er deze keer toch niet?

Posted by Vishnu on Dec-12-2006 15:45:

quote:
Originally posted by CygnusX
Echt geklaagd wordt er deze keer toch niet?

In deze thread niet zozeer meer, wel in de eerste posts over TE van de upcoming parties thread.

Posted by Config on Dec-12-2006 15:47:

toch misschien gaan.. redelijk plezant verjaardagsfeest dan alvast, beter dan taart en oma's

Posted by Progrez on Dec-12-2006 17:30:

quote:
Originally posted by Push2005
Wat progtrance namen zouden anders ook eens terug wat mogen; Matthew Dekay vond ik vorig jaar een van de beste.

Mijn verwachtingen werden vorig jaar eigenlijk ook nie ingelost; maar kwil toch nog eens een groot event doen dusja

Mijn verwachtingen werden al drie keer niet ingelost! 2005 was slecht, 2003 matig. En 2006 misschien nog het minst slechte.

Elke, maar ook �lke dj speelt daar zijn hardere, bekendere en meest toegankelijke platen. Met Perry en Matthew een beetje als uitzondering. Verwacht u dit jaar maar aan een overdosis Sander Van Doorn, Randy Katana, Marcel Woods,... en andere techtrance-'bommen'. (Tor, ge gaat van 22u tot 7u een orgasme beleven dat zijn weerga niet kent!!).

Verder zijn de clich�s niet te vermijden daar in Utrecht. Een 15 000 man groot publiek dat uit zijn dak gaat op Marcel Woods - Advanced of Cygnus X - Superstring is geen verrassing.
Als er dan toch een iet of wat kwalitatieve plaat wordt gespeeld staat het publiek apatisch naar de dj-booth te kijken alsof de paus een drie uur durende preek aan het geven is. Zo herinner ik me Plastic Boy - Silver Bath in 2003. Toen nog vrij nieuw en gespeeld door Tomcraft. Niemand reageerde, of liet blijk van bewondering zien. Ongeloof troef bij onze Belgische delegatie.

Als ik TE vergelijk met andere (grote) events, moet ik bekennen dat dit ��n van de weinige concepten is dat me nog geen enkele keer heeft kunnen overtuigen.

Even denken of ik kan afsluiten met een positieve noot.
...
De bediening aan de bar verloopt redelijk vlot.

Soit, als ge gaat kunt ge beter sportschoenen meepakken voor de afstand die ge elke ronde weer moet afleggen.

Eindconclusie: Het wordt tijd voor een elitaire classics-hal, waar enkel kenners worden toegelaten die samen lekker kritiek kunnen geven op de hedendaagse trancescene!

Posted by Real on Dec-12-2006 17:45:

Zwartkijker.

Posted by Progrez on Dec-12-2006 17:47:

Moest ge nu nen topic over nature one openen had ik nog bezig geweest met alle positieve punten uit te typen.

Posted by TOR on Dec-12-2006 19:11:

quote:
Originally posted by Progrez
(Tor, ge gaat van 22u tot 7u een orgasme beleven dat zijn weerga niet kent!!).

Haha, precies of ik geil 24u per dag op platte tech-trance
Zoals ik al eerder aangaf, is het bij TE niet zozeer te doen om de kwaliteit van de muziek, maar gewoon om de aparte sfeer die er heerst. En het is met dat idee in het achterhoofd dat ik er telkens naartoe trek, anders stoot je uiteraard op een grote teleurstelling. Een lekker groots, spectaculair en decadent avondje uit... Moet kunnen! In een wereld waar de lat extreem hoog wordt gelegd (afgezien van het onderwijs dan, cfr. Marc Hullebus ), mogen de remmen altijd wel es los.

Posted by De Geert on Dec-13-2006 18:38:

quote:
Originally posted by TOR
...Een lekker groots, spectaculair en decadent avondje uit... Moet kunnen!

vind ik ook!
ik heb wel eens zin om daar naartoe te trekken dit jaar

Posted by domineesje on Dec-16-2006 12:14:

Aan de hand van wat en naar wie worden de pm's rondgestuurd voor de bus?

Posted by BZRK on Dec-16-2006 12:25:

quote:
Originally posted by domineesje
Aan de hand van wat worden de pm's rondgestuurd voor de bus?

sexyness

Posted by Jasperovitsj on Dec-16-2006 13:06:

That rules me out

Posted by Devilex on Dec-16-2006 13:21:

quote:
Originally posted by domineesje
Aan de hand van wat en naar wie worden de pm's rondgestuurd voor de bus?

Ik heb wel plannen om er ��n in te leggen.

Zou vertrekken zijn in Aalst met eventuele tussenstop in Antwerpen moest er genoeg interesse zijn.

Posted by Config on Dec-16-2006 13:48:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
That rules me out

ah crap, me too

Posted by Den Backer on Dec-17-2006 14:18:

quote:
Originally posted by Devilex
Ik heb wel plannen om er ��n in te leggen.

Zou vertrekken zijn in Aalst met eventuele tussenstop in Antwerpen moest er genoeg interesse zijn.

Ik ga zeker al mee...

Andere BETA's?? Met hoe meer we zijn, hoe goedkoper tenslotte h�!

Pages (12): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »