TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Jouw Ultieme Sensation Line Up
Pages (2): « 1 [2]
Re: Toevoeging
| quote: |
| Originally posted by Robvef Even nog een aanvulling op mijn Line-up voor Sensation. Kai Tracid Heb gisteren een CD van hem gekocht en die blaast echt. Zwaar beuken. Geen losse nummers --> maar gewoon als DJ gemixed. |
Re: Re: Toevoeging
| quote: |
| Originally posted by djiwan dj mixed nr. 3? die is echt hevig |
dit lijkt me toch de leukste line-up:
paul van dyk
andre tanneberger
paul oakenfold
marco v
captain tinrib
tom harding
dj jean
die laatste overigens als die niet strak staat achter zijn draaitafels.
Re: Re: Re: Toevoeging
| quote: |
| Originally posted by Robvef Die dus ja!!!! |
Marco V
DJ Tiesto
Judge Jules
Johan Gielen
Paul Oakenfold
DJ Cross
Mauro Picotto
Dit is mijn ultieme Sensation lineup, misschien een beetje obvious maar wel relaxt!
1) DJ Ti�sto
2) Marco V
3) Johan Gielen
4) Judge Jules
5) ATB
6) Paul van Dyk
7) Mauro Picotto
My new line up
this one is actually better I believe:
Johan Gielen
Andre Tanneberger (ATB)
Paul Oakenfold
dj Tiesto
Marco V
Captain Tinrib
Tom Harding
by the way, isn't the presale of Sensation starting 14th of May
____________________________________________________________
dj Jean sucks PRIME TIME
Grappig dat jullie er ATB bijzetten! Is dat niet een beetje te commercieel voor Sensation?
Maar als jullie 't willen: wie ben ik om me ermee te bemoeien (ja! BUTT OUT trut haha)... 
We kunnen wel gaan wedden wie er 't dichtst bij zit! LOL
IK IK IK IK
IK zit er natuurlijk het allerdichtst bij!!!!!!!! LoL
Marco V
DJ Astrid
DJ Ti�sto
Johan Gielen
Mauro Picotto
Dat is genoeg, laat deze gasten maar de hele avond vullen, heb je een perfecte avond!
Tiesto
Armin
Marco V
Johan Gielen
Safri Duo!
Push
Rank1
Paul van Dyk
:P
Jon The Dentist
Paul van Dyk
Marco V
Mauro Picotto
DJ Scot Project
Carl Cox
gebeurt niet maar zou mijn ultieme sensation zijn veel diverse stijlen en mijn favorieten.
Als dit gebeurt dan ben ik er als eerste binnen en als laatste weg HAHA
haha !!
lekker KNALLEN met DJ SCOT !!
HEERLIJK !! 
hoezo raar ATB?
na zijn vette set op Trance Energy is die zeker in mijn de favoriet op dit moment. zijn manier met de publiek omgaan is een gave die niet veel dj's hebben dus............
Andre Rulez!!!
____________________________________________________________
MORE THAN 100% WICKED
by the way nastro
lijkt me toch wat leuker als Captain Tinrib komt i.p.v.
Jon the Dentist. is wat exclusiever.
Zo'n Gek met een helm op kom je niet overal tegen......en lekker beuken op fishtales......heerlijk.
uhm Tom Harding ook niet.....mag er toch wel bij hoor
na zijn ultimate winter edition verdient die zeker wel plekkie op main stage.
voor de rest wel ok
Re: by the way nastro
| quote: |
| Originally posted by dj Ben voor de rest wel ok |
Re: Re: by the way nastro
| quote: |
| Originally posted by Nastra Azzurro Bedankt voor je toestemming |
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Grappig dat jullie er ATB bijzetten! Is dat niet een beetje te commercieel voor Sensation? |
o ja, enne mijn ultieme lineup? maakt niet zoveel uit, zolang Milk Inc. er maar bij zit, die hebben namelijk een extreem vette live act, ook met aangesloten keyboards enzo.
later
michiel
lol
lol
not
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Grappig dat jullie er ATB bijzetten! Is dat niet een beetje te commercieel voor Sensation? Maar als jullie 't willen: wie ben ik om me ermee te bemoeien (ja! BUTT OUT trut haha)... ![]() We kunnen wel gaan wedden wie er 't dichtst bij zit! LOL |




dat is dus precies wat ik ook zei petrus
yesssss dan zijn wij het met elkaar eens lol
later
michiel
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.