TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Jouw Ultieme Sensation Line Up
Pages (2): « 1 [2]


Posted by djiwan on Mar-18-2001 22:32:

Re: Toevoeging

quote:
Originally posted by Robvef
Even nog een aanvulling op mijn Line-up voor Sensation.

Kai Tracid

Heb gisteren een CD van hem gekocht en die blaast echt. Zwaar beuken. Geen losse nummers --> maar gewoon als DJ gemixed.


dj mixed nr. 3? die is echt hevig


Posted by Robvef on Mar-19-2001 09:43:

Re: Re: Toevoeging

quote:
Originally posted by djiwan


dj mixed nr. 3? die is echt hevig


Die dus ja!!!!


Posted by on Mar-19-2001 14:44:

Drunk

dit lijkt me toch de leukste line-up:

paul van dyk
andre tanneberger
paul oakenfold
marco v
captain tinrib
tom harding
dj jean

die laatste overigens als die niet strak staat achter zijn draaitafels.


Posted by djiwan on Mar-19-2001 18:08:

Re: Re: Re: Toevoeging

quote:
Originally posted by Robvef


Die dus ja!!!!


Die wil ik ook nog hebben!


Posted by eXos on Mar-24-2001 01:14:

Shame / Disagreement

Marco V
DJ Tiesto
Judge Jules
Johan Gielen
Paul Oakenfold
DJ Cross
Mauro Picotto


Posted by Rudy on Mar-24-2001 22:03:

Dit is mijn ultieme Sensation lineup, misschien een beetje obvious maar wel relaxt!

1) DJ Ti�sto
2) Marco V
3) Johan Gielen
4) Judge Jules
5) ATB
6) Paul van Dyk
7) Mauro Picotto


Posted by on Mar-26-2001 14:24:

Talking My new line up

this one is actually better I believe:

Johan Gielen
Andre Tanneberger (ATB)
Paul Oakenfold
dj Tiesto
Marco V
Captain Tinrib
Tom Harding

by the way, isn't the presale of Sensation starting 14th of May


____________________________________________________________

dj Jean sucks PRIME TIME


Posted by Miss Proximus on Mar-26-2001 14:37:

Grappig dat jullie er ATB bijzetten! Is dat niet een beetje te commercieel voor Sensation?
Maar als jullie 't willen: wie ben ik om me ermee te bemoeien (ja! BUTT OUT trut haha)...
We kunnen wel gaan wedden wie er 't dichtst bij zit! LOL


Posted by djiwan on Mar-26-2001 14:41:

King IK IK IK IK

IK zit er natuurlijk het allerdichtst bij!!!!!!!! LoL


Posted by -TAIS- on Mar-26-2001 17:04:

Marco V
DJ Astrid
DJ Ti�sto
Johan Gielen
Mauro Picotto

Dat is genoeg, laat deze gasten maar de hele avond vullen, heb je een perfecte avond!


Posted by Teal'k on Mar-26-2001 17:09:

Tiesto
Armin
Marco V
Johan Gielen
Safri Duo!
Push
Rank1
Paul van Dyk


:P


Posted by Nastra Azzurro on Mar-26-2001 17:43:

Jon The Dentist
Paul van Dyk
Marco V
Mauro Picotto
DJ Scot Project
Carl Cox

gebeurt niet maar zou mijn ultieme sensation zijn veel diverse stijlen en mijn favorieten.

Als dit gebeurt dan ben ik er als eerste binnen en als laatste weg HAHA


Posted by M5 on Mar-26-2001 20:03:

haha !!

lekker KNALLEN met DJ SCOT !!

HEERLIJK !!


Posted by on Mar-26-2001 20:11:

Cool hoezo raar ATB?

na zijn vette set op Trance Energy is die zeker in mijn de favoriet op dit moment. zijn manier met de publiek omgaan is een gave die niet veel dj's hebben dus............
Andre Rulez!!!

____________________________________________________________
MORE THAN 100% WICKED


Posted by on Mar-26-2001 20:17:

Thumbs up by the way nastro

lijkt me toch wat leuker als Captain Tinrib komt i.p.v.
Jon the Dentist. is wat exclusiever.

Zo'n Gek met een helm op kom je niet overal tegen......en lekker beuken op fishtales......heerlijk.

uhm Tom Harding ook niet.....mag er toch wel bij hoor
na zijn ultimate winter edition verdient die zeker wel plekkie op main stage.

voor de rest wel ok


Posted by Nastra Azzurro on Mar-26-2001 22:24:

Re: by the way nastro

quote:
Originally posted by dj Ben

voor de rest wel ok


Bedankt voor je toestemming


Posted by Rudy on Mar-27-2001 07:30:

Talking Re: Re: by the way nastro

quote:
Originally posted by Nastra Azzurro


Bedankt voor je toestemming


HAHAHAHAHA LOL!!!!!!!


Posted by michiel on Mar-27-2001 09:25:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Grappig dat jullie er ATB bijzetten! Is dat niet een beetje te commercieel voor Sensation?


um...........Sensation = commercieel maar ok
en als je denkt dat ATB commercieel draait heb je um zeker niet erg vaak gehoord? Geeft niet hoor Proximusje lol
later

michiel


Posted by michiel on Mar-27-2001 09:27:

Drunk

o ja, enne mijn ultieme lineup? maakt niet zoveel uit, zolang Milk Inc. er maar bij zit, die hebben namelijk een extreem vette live act, ook met aangesloten keyboards enzo.

later

michiel


Posted by michiel on Mar-27-2001 09:28:

lol


Posted by Nastra Azzurro on Mar-27-2001 12:48:

lol
not


Posted by eXos on Mar-31-2001 16:19:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Grappig dat jullie er ATB bijzetten! Is dat niet een beetje te commercieel voor Sensation?
Maar als jullie 't willen: wie ben ik om me ermee te bemoeien (ja! BUTT OUT trut haha)...
We kunnen wel gaan wedden wie er 't dichtst bij zit! LOL


Wat is er in godsnaam nou niet commercieel aan trance, die vent kan wel ff draaien. Alle trance is Commercieel en tevens is Sensation een en al Commercie. Het maakt dan ook niks uit. Zolang je de muziek kunt waarderen zie ik het probleem niet. Als Trance niet zo commercieel was zat je nu ook niet bij dit forum


TNX


Posted by michiel on Mar-31-2001 17:03:

dat is dus precies wat ik ook zei petrus
yesssss dan zijn wij het met elkaar eens lol

later

michiel


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.