TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Carat Reunion (25-12-07)
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »

Posted by Progrez on Dec-27-2006 11:39:

Ik heb enkel Xpander en Belfunk gehoord. Baja niet. Ik had me vergist maar heb het ondertussen aangepast.

Posted by Xilver on Dec-27-2006 13:46:

Volgende keer toch ook eens naar zo'n reunion komen. Ik had altijd verwacht dat er van die platte retro ging gespeeld worden, maar daar heb'k me precies schromelijk in vergist.

Posted by domineesje on Dec-27-2006 14:14:

quote:
Originally posted by Xilver
Volgende keer toch ook eens naar zo'n reunion komen. Ik had altijd verwacht dat er van die platte retro ging gespeeld worden, maar daar heb'k me precies schromelijk in vergist.

Ik had ook zoiets gedacht, alleen omdat het in 'Illusion' is en ik associeer dat met "platte retro"

Posted by FCB_Fanatic on Dec-27-2006 15:34:

quote:
De sfeer vond ik trouwens bijzonder goed te doen voor Illusion. Er viel alleszins meer te beleven dan tijdens een gemiddelde club elite of amnesia night.

sfeer maakt ge zelf, ge moet daarvoor maar eens bij Andrew Bennett informeren

Posted by TOR on Dec-27-2006 16:44:

quote:

Ik meen me niet te herinneren dat er in Carat of Extreme ooit platte muziek is gespeeld.
Het grootste hitje dat er kan passeren op een Reunion-avond is Carat Trax II - The Message of zo.

Posted by Den Backer on Dec-27-2006 16:47:

quote:
Originally posted by TOR
Het grootste hitje dat er kan passeren op een Reunion-avond is Carat Trax II - The Message of zo.

Ik meen dit gehoord te hebben, toen ik buiten stond aan te schuiven.

Posted by Xilver on Dec-27-2006 16:51:

quote:
Originally posted by TOR
Ik meen me niet te herinneren dat er in Carat of Extreme ooit platte muziek is gespeeld.

Sjah maar ja, Yves Deruyter roept bij mij toch ni echt een gevoel van kwaliteitsmuziek op.

Posted by Push2005 on Dec-27-2006 17:22:

quote:
Sjah maar ja, Yves Deruyter roept bij mij toch ni echt een gevoel van kwaliteitsmuziek op.

Haha, YDR is tha man

Posted by FenixStyle on Dec-27-2006 17:51:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
sfeer maakt ge zelf, ge moet daarvoor maar eens bij Andrew Bennett informeren

Voor sfeer in Illusion is er idd niet noodzakelijk een bomvolle dansvloer met Dj Jan achter de decks nodig..

Posted by TOR on Dec-27-2006 18:04:

quote:

YDR is de dj die ik het afgelopen jaar het vaakst aan het werk heb gezien en hij heeft me eigenlijk op geen enkel moment teleurgesteld. Telkens een sterke platenkeuze en strakke overgangen, zelfs op traditionele clubavonden zoals in juli aan de kust (Zillion). Zijn set in de Cherrymoon vorig jaar was ook ��n van de meest memorabele uit mijn hele clubbingloopbaan.
Het wordt tijd dat jullie zich over de flop in de Versuz heen zetten.

Posted by pooley on Dec-27-2006 18:41:

quote:
Originally posted by Den Backer
Al�, dan mss nog een geluk dat ik niet binnen ben geraakt zo te horen...

fout
twas af
En de keet is echt ettelijke keren ontplofd. Zowel beneden als boven.

Posted by pooley on Dec-27-2006 18:44:

quote:
Originally posted by domineesje
Ik had ook zoiets gedacht, alleen omdat het in 'Illusion' is en ik associeer dat met "platte retro"

ge moet effectief wat meer _buitenkomen_

Posted by C.E.U.N.E.N on Dec-27-2006 19:23:

Ik ben blij dat de meesten er van genoten hebben. RESPECT!

ps: Portiers moet je altijd betalen. Het is geen scoutsfuif.

Posted by Real on Dec-27-2006 19:30:

quote:
Originally posted by C.E.U.N.E.N

Om BINNEN te mogen?

Posted by FCB_Fanatic on Dec-27-2006 19:40:

quote:
Ik ben blij dat de meesten er van genoten hebben. RESPECT!

lees de wetgeving der es ne keer op na

Posted by Jasperovitsj on Dec-27-2006 20:14:

quote:

Portiers MOGEN in principe zelfs uw geld niet meer aannemen. En ik ben er zeker van dat die mannen m��r dan genoeg verdienen, dus ik ga echt niet mijn zuurverdiende centjes aan die mannen geven omdat het zo zou horen. Het is niet zo dat die mannen u een dienst bewijzen door u eens vies te bezien bij het binnen- en buitengaan...

Posted by Progrez on Dec-27-2006 20:38:

Blijkbaar moet Kevin Jee boven ook een briljante set hebben neergezet.
Kan iemand dit bevestigen? Tracklist?

Posted by C.E.U.N.E.N on Dec-27-2006 20:51:

Ik weet niet of het wettelijk is, maar je doet het gewoon uit fatsoen. Je geeft op restaurant toch ook fooi? Je moet dat natuurlijk voor je eigen beslissen, maar ik vind het de normaalste zaak van de wereld. Handje bij het binnenkomen, handjecontantje bij het verlaten. Wederzijds respect! Maar dat kent de jeugd blijkbaar niet meer. Je zou dan alleszins toch binnengeraakt zijn en deze onvergetelijke nacht beleefd hebben.

Posted by domineesje on Dec-27-2006 20:53:

Denk niet dat iedereen fooi geeft op restaurant... en het is ook niet verplicht
Ook niet op de jeugd steken, want das altijd een probleem geweest

Posted by C.E.U.N.E.N on Dec-27-2006 20:55:

Het is ook niet verplicht om iemand een goede dag te wensen. Ik ben blijkbaar anders opgevoed dan de meesten hier.

Posted by Jasperovitsj on Dec-27-2006 20:59:

Als een schaap blijkbaar

Posted by C.E.U.N.E.N on Dec-27-2006 21:00:

Explain..

Posted by Xilver on Dec-27-2006 21:03:

Ik ga die mannen echt geen geld geven als ze me vies bezien bij 't binnenkomen. En dat is nu net het probleem bij die speknekken, da ze ni eens vriendelijk kunnen zijn, enkel tegen hun stoere vriendjes.

Posted by Jasperovitsj on Dec-27-2006 21:05:

quote:
En dat is nu net het probleem bij die speknekken, da ze ni eens vriendelijk kunnen zijn, enkel tegen hun stoere vriendjes.

Of tegen de mensen die hun een tientje in de hand stoppen. Want respect verdien je toch met geld!

Posted by Push2005 on Dec-27-2006 22:17:

quote:
Ik weet niet of het wettelijk is, maar je doet het gewoon uit fatsoen. Je geeft op restaurant toch ook fooi? Je moet dat natuurlijk voor je eigen beslissen, maar ik vind het de normaalste zaak van de wereld. Handje bij het binnenkomen, handjecontantje bij het verlaten. Wederzijds respect! Maar dat kent de jeugd blijkbaar niet meer. Je zou dan alleszins toch binnengeraakt zijn en deze onvergetelijke nacht beleefd hebben.

Ja allo; Ik heb overlaatst in La Rocca de portier 2,50 euro gegeven en ik doe da nooit meer; ze incasseren het toch maar zonder enige vorm van appreciatie.
Alsof ze ons beschermen... Ze doen nie liever dan klaarstaan om een pak slaag op iemand te geven. Ik betaal ze nooit meer.

En nee op restaurant geef ik ook geen fooi (tenzij de ober extreem vriendelijk is geweest)

P.s: Ik signaleer hem als nieuwe alias voor X-Tune

Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »