TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Scandinavian Music Convention 2007 ..::.. 1-2 Mars
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Whoa.. Extrawelt hade varit nice att se! 
Antar att dom lirar live? Aldrig h�rt talas om att n�n av dom DJar..
ahh nicceeee 16 bit lolitas f�rsta spelning i sverige antar jag??
Whooooa!!!! VIlken monster lineup p� torsdagen!!
Markus Schulz & Marco V. Nu slipper man �ka till Trance Energy under helgen f�r att se Markus!!!
Diggar torsdagen, man skulle ju faktiskt hinna med det innan TE 
shit fredagen
vad �r �ldersgr�nsen osv?
| quote: |
| Originally posted by fede shit fredagen vad �r �ldersgr�nsen osv? |
Funderar allvarligt att dra till stockholm p� torsdagen och sen flyga till holland p� fredagen =D
Reklam om SMC s�nds p� mtv nu.. s�g reklamen tidigare idag.
Vilka kommer d� ? 
| Originally posted by Braxen Vilka kommer d� ? |
Har tagit ledig fredagen.. 16bit lolitas och extrawelt framf�r allt.
N�t att se p� fredagen? N�n som vet/tycker det?
| Originally posted by ColinZeal Har tagit ledig fredagen.. 16bit lolitas och extrawelt framf�r allt. N�t att se p� fredagen? N�n som vet/tycker det? |
| Originally posted by Braxen Gillar man house s� absolut, Extrawelt ska bli intressant � se oxo imo |
| Originally posted by ColinZeal Har tagit ledig fredagen.. 16bit lolitas och extrawelt framf�r allt. N�t att se p� fredagen? N�n som vet/tycker det? |
Hej
Intresset f�r DJ-Camp skolan har varit enormt! Vilket �r j�ttekul.
Vi vill meddela att du har f�tt en plats i DJ skolan.
Det h�r inneb�r att du m�ste anm�la dig p� M�nchen-Bryggeriet en halvtimme innan skolan startar (dvs. Torsdag klockan 11.30). Har du inte registrerat dig g�r din plats till automatiskt till n�sta i k�n.
Se bifogat schema f�r uppl�gget p� DJ Campen.
Vi ses p� torsdag!
Mvh
Dee Jay Promotions & Metro
.. synd att man ska p� 'music production on mac' kl 12 och sen 'log pro 7, music production and software instruments' 13.30 och efter det 'reason and logic' och till sist 16.00 'fx and mixing' s� det blir tajt att hinna med dj campingen ![]()
Dom �r ju tyv�rr alltid sent ute med info av alla de slag n�r det g�ller SMC... men iaf... h�r �r lite tider att h�lla koll p�!
TORSDAG

FREDAG
Vad som h�nder dagtid f�r ni spana in h�r
Shit, hata februari, jag blir helt f�rvirrad med dagarna. Fattade inte att det var under min lovvecka som denna fest blev av. Nu m�ste man ju dit. Finns det n�got f�rk�p kvar?
| Originally posted by Aendy Shit, hata februari, jag blir helt f�rvirrad med dagarna. Fattade inte att det var under min lovvecka som denna fest blev av. Nu m�ste man ju dit. Finns det n�got f�rk�p kvar? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Det l�r de g�ra... ticnet.se ! Lov.... vilket lyxeri! |
Jag s�ger bara V�rsta skitet ig�r. l�ngt ifr�n vad ferry spelade p� berns.
pinsamt �nda bild jag kommer posta �r denna. resten skit inget laser show eller liknade.

Kan h�lla med putnani.. Stora golvet var ingen h�jdare. Trist musik, lite folk och r�tt d�lig ljuss�ttning.
B�ttre var det d� i "The Arcade" d�r Eddy Cabrera lirade helt suver�nt. Det r�ddade kv�llen, hade sjukt kul d�r. F�r se om man drar ikv�ll igen.. N�n som h�rt Junior Jack spela och kan s�ga hur han �r?
putnani: vad har ferry p� berns med smc p� munchen att g�ra? :S
Aaaa.. Det var ingen vidare ih�g. Bara en massa r�k p� huvudgolvet och knappt n�n folk. Sen var musiken inte s� bra. Tillbringade visserligen mestadels av tiden p� Galleriet d�r 16 bit lolitas och Mashtronic spelade f�r mig och tre andra grabbar som dansade j�rnet.
4 pers p� golvet!
:O
Tyckte synd om artisterna. H�rde tyv�rr inte s� mycket av Le Fleur men det l�t riktigt bra det hon spelade i slutet. Synd synd synd. Sen var det otroligt mycket folk p� arkaden som sagt till Cabrera.

Funderar p� att skippa ikv�ll trots att jag redan betalat.
Det gjorde ont i sj�len ig�r. Judge spelade f�r typ 30 pers och Schulz f�r typ 5. Vart var allt riktigt dansfolk, s�g bara en br�kdel av alla "stammisar". Vi som var d�r fick ju backas upp av brat-wannabes med v�ntat resultat. Sm�rtsamt v�rre. Ang. r�ken s� var det f�r att d�lja de tomma ytorna p� stora golvet....
Jag blir lite besviken. Visst. Jag vet att Sveriges klubbscen inte �r vad vi vill att den ska vara. Och i j�mf�relse �r den inte mycket alls. Om �n, jag faktiskt anat mellan varven, s�som det senaste halv�ret, att n�got "st�rre" varit p� g�ng.
Men, trots att "fel" folk ofta tar uppm�rksamheten, att vissa fester inte f�r den respons vi skulle vilja, s� f�r vi inte l�ta det ta oss k�nslom�ssigt.
Visst. I �rlighetens namn, kan jag lungt ber�tta att k�nslan ibland kom krypande ig�r. Men, till vilken nytta egentligen? Trots att detta �r n�got vi alla avh�ller p� olika niv�er, f�r vi inte l�ta oss strypa varandra, genom att "tappa gnistan".
Helt �rligt, gnistan finns. Den genomspirades vid ett par tillf�llen ig�r. Och jag �r mer �n s�ker p� att det blir en toppenkv�ll ikv�ll. F�r trots allt f�r vi i Sverige respektera att det var torsdag ig�r. Namnen var feta ig�r men kanske inte vad som riktigt k�nns helt r�tt just nu. Det skulle g�rna f�tt �verraskas mer och kanske att mixen skulle f�tt vara mer blandad. Kanske m�nchen-bryggeriet var lite vatten-�ver-huvudet.
Vi kan bara g�ra saker b�ttre tillsammans. Jag t�nker ge mitt yttersta, som vanligt. Det �r det som g�r att vi n�r dit vi vill. Vem vet? Kanske redan ikv�ll! 
/Sebbe