TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- gezocht: 2 kaartjes heaven
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by FredNova de namen zijn eerder te zoeken in het Belgische club circuit en zijn voor de meeste BeTA's niet echt gekend, maar zijn wel van de betere Belgische dj's we zullen het over de namen hebben na het feest, want anders gaat er (nog) slecht(er) gereageerd worden ik steek er wel mijn hand voor in het vuur dat het ��n groot feest wordt ps: niet fou nee |
Wie gaat er trouwens?
-FenixStyle
-Transfusion (Wim)
-FenixStyle
-Transfusion (Wim)
-Antony
Btw, ge moet toch nie in kostuum komen eh?
| Originally posted by Transfusion Btw, ge moet toch nie in kostuum komen eh? |
| Originally posted by FenixStyle Als Dresscode staat er: Dress To Impress! Kostuum is dus niet verplicht, gewoon een beetje deftig gekleed zal meer dan goed zijn |
Slechts ��n woord: FEEEEEEEEEESSSSTTTTTT
Verslagje volgt vanavond wel, nu me eerst eens ff storten op de restjes van de kaastafel hier thuis en daarna nog naar de bomma voor nog meer te eten 
BEST NEWYEAR EVER ! dank u id&t
twas echt zalig, decoratie en belichting was illusion int sportpaleis in't klein. ni gewoon! die balzaal is ook enorm knap, en leuk om op tapijt te feesten. waren wel 2 minpunten in de organisatie. mocht vanuit de zaal niet meer terug om men vest in de vestiare te gaan hangen, en dit stond pas aangegeven in de lift naar de zaal zelf, te laat dus. en glazen gebruiken voor bier en champagne is knapper en leuker, ma dan is het jammer da den helft zen glazen op de grond gooit met als gevolg da ge heel de nacht op stukjes glas kunt dansen.
heb gelukkig wa lotjes kunnen vangen voor gratis champagne, zoals velen denk ik
was echt fijn, ook de andere free gifts waren reuze. en het volk was ook normaal, geen dikke nekken ofzo. gewoon jonge feestvierders, die er wel net bijliepen. (ik was ook in plastron zenne)
de muziek dan, begong me wa stevige houseplaatjes en af en toe een stel ware danceklassiekers. vanaf da we de waaierkes kregen, denk rond een uur of 2 brak de hemel los
alle sensation anthems wel gekregen en daarbovenop universal nation, caf� del mar en noem maar op
wel over heel de avond paar tracks ne keer of 4 ghoord: detroit, yeah yeah, domino. laatste uur nog efkes een lap op gegeven me wa hardere retro als first rebirth enzo.
had men verwachtingen ni echt hoog gezet, maar was volledig onterecht. dacht ni da het z� knap zou zijn. ik hoop alvast da er volgend jaar een nieuwe editie volgt. d�t wil ik nimeer missen 
ben uiteindelijk niet geweest, laatste domme beslissing van 2006
De studies, het geweten 
HEAVEN was gewoon supervet, ook met lage verwachtingen vertrokken maar het was gewoon de max. Eindelijk weer eens een goed trance/retro feestje gekregen van ID-T.
Een oudejaar om niet vlug te vergeten!!!
Ook nog dikke chapeau voor de Fou want lazershow was gewoon super
dj's waren yves-v en laurent wery
ni herkent, ma die hebben da voortreffelijk gedaan
verrasten me wel me herman brood en shivers
ook wel een paar tiesto's gepasseerd.
en chapeau voor frank inderdaad, knap gedaan. dacht wel effe dattem grappig was door "zillion" te laten draaien op de schermen.
kheb me men gsm wa .3GP filmkes gemaakt, is een .rar bestandje van 22mb.
=> [[ LINK REMOVED ]]
Net als Anthony was het voor mij ook de beste NYE ooit!! Echt wel schitterende locatie, zalig om eens niet op een plakkerige vloer te moeten dansen, stinkende wc's te moeten bezoeken, drank uit bekerkes moeten drinken,... (enkel stom dat er toch velen zijn die niet de moeite doen om eventjes hun glas aan de kant te zetten waardoor heel de grond vol scherven lag
) De inkleding was echt wel schitterend. Schitterende dj-booth, belichting, showelementen,... Het was in feite een Sensation int klein
De organisatie was natuurlijk ook goed verzorgd.. (enkel die idiote Waal aan de toog linksvoor van de booth mogen ze wel stante pede ontslaan.. Man man, ieders keer als ik daar iets ging bestellen moest ik vijf keer uitleggen wat ik wou hebben, hij wou het maar nooit begrijpen..
) Van die gratis champagne-tickets waarover Anthony het heeft, heb ik echter niks gemerkt? Ik zou niet weten waar ze die uitdeelden? Nuja hadden zowiezo om twaalf uur al een fleske gekocht 
De muziek dan.. Het was natuurlijk geen BeTa-Party
Het waren eigenlijk de ganse avond hitjes, ik denk dat ik dan ook 80% van de songs ieders keer direct herkende.. Maar dat het allemaal hitjes waren, zorgde er natuurlijk voor dat we ons geen moment verveelden en dat ook de rest van het publiek totaal los ging..
Sfeer was dan ook schitterend
Het publiek was trouwens veel ouder dan ik had verwacht. Door de lage inkomprijs had ik toch nog een redelijk jeugdig publiek verwacht, maar nu lag de gemiddelde leeftijd toch wel serieus boven de 20. Gevolg was dat er ook niet gejumped werd, zelfs niet toen Trancescape gedraaid werd
De drukte viel overigens ook goed mee, vanvoor was er veel plaats en deed de verluchting ook goed z'n werk.
Dj van dienst was dan blijkbaar toch iemand die ik zelf nog wel verwacht had, (ex)Versuz-resident Laurent
Toch ook redelijk wat trance-gerichte plaatjes langsgekomen.. Hoogtepunt was voor de tranceliefhebbers wsl Strange World en Shivers
Omstreeks 6u kwam een van mijn alltime favorites langs, nl Beautifull Things van Andain. De perfecte plaat om het feestje af te sluiten dus daarna vertrokken we ook maar een stilaan richting onze trein waarna we in Hasselt nog tot 10u ongeveer wat zijn gaan uitbollen in de Versuz. (waar het ook aangenaam vertoeven was met wat chille house-tunes en eens voor ne keer g��n drukte
)
2007 is dus alvast SCHITTEREND ingezet, thanks to ID&T!!!
Het enige minpunt aan de avond was de treinrit tot Antwerpen.. Ergens tussen Herentals en Lier plots een harde knal, de trein die stopt met piepende remmen.. Bleek dus dat er zich iemand van het leven had beroofd door zich voor onze trein te gooien..
Mja toch wel iets wat gemengde gevoelens opriep. Langs ene kant is het natuurlijk wel raar dat er paar meter verder iemand in stukken langs die sporen ligt, maar langs de andere kant is het natuurlijk zijn eigen beslissing en was iedereen op de trein er de dupe van doordat de planning voor de avond wat in de war werd gestuurd.. Mja toen ik tijdens het wachten nog eens ff m'n kaart van Heaven bekeek, viel m'n oog ook op de zeer toepasselijke slogan van Heaven: "Escape To The Final Destination"
Het was daar nogal een afgelegen gebied, dus het duurde een hele tijd vooraleer de hulpdiensten er waren. Het parket moest dan natuurlijk ook nog eens langskomen. Na twee uur wachten kwam er dan eindelijk een trein waarop we, met behulp van de brandweer p, konden overstappen.. Door deze serieuze vertraging konden we wel niet meer terecht in het restaurant konden waar we gereserveerd hadden. Dan maar Pizzahut, en met de centen voor dat oorspronkelijke etentje dronken we er dan maar ene extra 
Al�, Happy Newyear everyone 
champagne was om 2u, schoten van die confetti blazers aan waartussen bonnetjes mee het publiek ingeschoten werden. je had bonnetjes voor een gratis glas en bonnetjes voor een gratis fles