TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Top 3 van mooiste vrouwen (en mannen) van Nederland!
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
Er zijn zoveel mooie vrouwen.
En de mooiste die ik ooit gezien heb, zijn echt geen bekende TV-sterren.
Denk dat ik een week of drie geleden in de trein van eindhoven naar Den Bosch de mooiste meid van mun leven heb gezien.
Ze ging door naar Utrecht en ik maar twijfelen of ik echt uit zou stappen of blijven zitten om haar te bewonderen
Post straks nog wel mijn top 3 van mooie bekende vrouwen.
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy Het verbaast mij dat NIEMAND nog Sacha Nieman heeft genoemd. Tis toch altijd een genot als zij het journaal presenteert, niet? |
1. Froukje de Both
2. Katja Schuurman (kort haar staat haar leuk
)
3. Fabienne de Vries
beetje standaard top 3tje
| bedoel je sacha de boer? is ze getrouwd met rick nieman dan? |
Voor een nieuwslezeres is dat zeker wel een lekker wijf.
Ik heb een keer foto's van haar gezien terwijl dat ze normaal ergens liep. En ze heeft echt een mooie bips :P
OOOOOOWW Dit forum is echt kik :P Wij willen meer foto's zien 

| Originally posted by Cosmic Guy Het verbaast mij dat NIEMAND nog Sacha Nieman heeft genoemd. Tis toch altijd een genot als zij het journaal presenteert, niet? |
1 Kelly van big brother
2 ibidem
3 ibidem
Fabien: Fijn fijn.. vooral in fear factory.. dies volgens mij wel puur enzo.. Haar love music is D:\NormalCDs\Marvin_Gaye's_Greatest_Hits
Beetje matig.. krimpt ie eerder van maarja..
Sonja: wel apart ja.. beetje dikke pootjes alleen.. Wel fijne borsten. Yes yes vleeskeuring
Katja: Fijn fijn fijn.. dies zeeekersss apart.. maakt me niet uit of dat haar van der van derzelf is of nie..
Froukje de both: Joehoe alienhoofdje al gecheckt.. blockheadje enzo.. Was daarnou mooi aan.. ja op die playboy fotos is ze nog wel leuk.. Maar das me moeder ook nog wel daarop.
Armanda: K ben t met je eens petrus
dies naize hoor man man.. heupjes ook geillig zeg.. Hoe kwammie eiglijk aan die fotos 
Georgina: Die heeft ook wel wat mmm.. ook fijn slank enzo.. goed goed.. alleen niet altijd even mooi helemaal niet als ze mongool speelt in costa ofzo (ja die film heb ik gezien..)
Mijn top 3 (kwa fotos en mooiie camera beelden)
Georgina verbaan
Katja
Fabien
/\ dat pas k nog wel ff aan binnekort.. eem fotos erbij ook 
Marco V
Verder boeit t me allemaal nie zo
Bedankt Don.....je zet me aan het denken...en ik ben gewoon iemand vergeten die echt DEFINITELY mijn nummer 1 is... 
ARMIN!!!!!!! 
poeh!!! daar lik je je vingers toch bij af 
dus aangepaste top 3:
1. Armin van Buuren
2. Fedja van Huet
3. Hans Teeuwen (gewassen en wel)
Ik heb wel mooie foto's van Armin (zelf gemaakt in de O) maar geen server atm......jammer!! 
| Originally posted by Donna Marco V Verder boeit t me allemaal nie zo |
| Originally posted by Miss Proximus Bedankt Don.....je zet me aan het denken...en ik ben gewoon iemand vergeten die echt DEFINITELY mijn nummer 1 is... ![]() ARMIN!!!!!!! ![]() |
Fuck ja..
Angela Schijf en Froukje de Both helemaal vergeten.
Die foto van Georgina is idd LEKKEL SLETTERIG!
Ehm...ehmm..mag het ook ene top 7 zijn????
1. Tanja Jess
2. Katja Schuurman
3. Froukje de Both
4. Fabienne de Vries
5. Angela Schijf
6. Birgit Schuurman
7. Wendy van Dijk
Enneh..de rest komt op grote achterstand...!!
Greetz,
SnuggLe
Bedankt Don.....je zet me aan het denken...en ik ben gewoon iemand vergeten die echt DEFINITELY mijn nummer 1 is... ARMIN!!!!!!! |
ikzelf ben een zeer grote fan van Nova van dijk
dit vind ik overigens 1 van de mooiste foto's van haar..die op de cover van het Veronica blad zuigt.

Op twee komen we dan toch wel automatisch uit bij Katja Schuurman...heel erg mooie vrouw ook!
op drie Tanja Jess...ook heel mooi!
Originally posted by !_PeTrUs_! ...nu voel ik me pas gepasseerd! |

| Originally posted by Donna Ja nou,k moet r nog ff aan wennen dat ook jij een beroemdheid bent hunny,k ben nog uit de tijd dat je een *gewone* lekkere gozer was joh ![]() Naja,Marco en jij hand in hand bij me op de thee dan maar |

| Originally posted by Jappio OOOOOOWW Dit forum is echt kik :P Wij willen meer foto's zien ![]() |

lekkkaaah
| Originally posted by Miss Proximus LOL ![]() je was me voor |
topdrie word te moeilijk, ga ik maar niet aan beginnen 
maarreh, Marco V als mooiste man van Nederland, vind ik toch wel beetje raar, Armin van Buuren snap ik wel eigenlijk. Wat is er zo lekker aan een kale man met een bierbuik (geen commentaar, ben gewoon nieuwsgeirig
)
Marco heeft een geweldig goede uitstraling,en t is heel persoonsgebonden wat iemand een mooi mens vind om te zien ist niet?
Als ik naar Marco kijk als ie draait moet ik lachen,brengt dus een goed gevoel bij me los en dan pas kan ik iemand mooi vinden,de uitstraling blik,dat is waar t bij mij om draait.
Al de spieren,de mooie smoelwerken,de smooth talkjes kunnen van mij mn rug op,die ken ik onderhand wel uit mn hoofd,tis nu tijd voor de echte mannen,en die zoek ik dus op mn eigen manier uit,doet de media niet voor mij
| Originally posted by Donna Marco heeft een geweldig goede uitstraling,en t is heel persoonsgebonden wat iemand een mooi mens vind om te zien ist niet? Als ik naar Marco kijk als ie draait moet ik lachen,brengt dus een goed gevoel bij me los en dan pas kan ik iemand mooi vinden,de uitstraling blik,dat is waar t bij mij om draait. Al de spieren,de mooie smoelwerken,de smooth talkjes kunnen van mij mn rug op,die ken ik onderhand wel uit mn hoofd,tis nu tijd voor de echte mannen,en die zoek ik dus op mn eigen manier uit,doet de media niet voor mij |
dankje voor de uitleg
NOVA VAN DIJK ROELEERT! 
1. Nova van Dijk 

2. Fabienne de Vries
3. Me moeder (kan ff geen derde verzinnen...)
Ok, omdat deze thread heel wat leuke foto's bevat heb ik hem maar is keer opgerakeld. Daarbij komt dat de playboy de laatste tijd nogal goed is bezig geweest met Froukje, Katja, volgende maand Robine en dan in januari Sonja Silva.
Maar is die van jullie nog ongewijzigd? Mijn top 3 van dit moment:
1. Chantal Janzen

2. Silvy Meis

3. Armanda MTV
LOL

grtz,
TNG
1) Jessica
2) Marjanne
3) Nicky
yeah yeah, mijn persoonlijke top3, die bekende zal me een worst weze 
| Originally posted by Jappio Oke.. voor mij op nr 1: nr 2. Katja nr 3. Angela Schijf (maar dan wel met lang haar :P) latorrr |
)