TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Top 3 van mooiste vrouwen (en mannen) van Nederland!
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by raoel on Mar-28-2002 19:34:

Er zijn zoveel mooie vrouwen.
En de mooiste die ik ooit gezien heb, zijn echt geen bekende TV-sterren.

Denk dat ik een week of drie geleden in de trein van eindhoven naar Den Bosch de mooiste meid van mun leven heb gezien.
Ze ging door naar Utrecht en ik maar twijfelen of ik echt uit zou stappen of blijven zitten om haar te bewonderen

Post straks nog wel mijn top 3 van mooie bekende vrouwen.

Posted by Opti on Mar-28-2002 21:19:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Het verbaast mij dat NIEMAND nog Sacha Nieman heeft genoemd. Tis toch altijd een genot als zij het journaal presenteert, niet?

bedoel je sacha de boer? is ze getrouwd met rick nieman dan?

Posted by Dr. Kuipers on Mar-28-2002 21:28:

1. Froukje de Both
2. Katja Schuurman (kort haar staat haar leuk )
3. Fabienne de Vries

beetje standaard top 3tje

Posted by Cosmic on Mar-28-2002 21:40:

quote:
bedoel je sacha de boer? is ze getrouwd met rick nieman dan?

Ja, sinds kort pas hoor. Ik kan merken dat jij geen roddelbladen leest, anders had je dit wel geweten...

Posted by raoel on Mar-28-2002 22:10:

Voor een nieuwslezeres is dat zeker wel een lekker wijf.
Ik heb een keer foto's van haar gezien terwijl dat ze normaal ergens liep. En ze heeft echt een mooie bips :P

Posted by Jappio on Mar-28-2002 23:27:

OOOOOOWW Dit forum is echt kik :P Wij willen meer foto's zien

Posted by Apoptosis on Mar-28-2002 23:50:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Het verbaast mij dat NIEMAND nog Sacha Nieman heeft genoemd. Tis toch altijd een genot als zij het journaal presenteert, niet?

Ja k zat r ook te overwegen, maar ze heeft (of had, kweenie of t nog steeds zo is) een rare nek... van die vage enorme rimpels erin, lykt wel of er veel te veel vel zit daar, alsof ze liposuctie heeft gehad of zow.

maar tis idd wel prettig om naar haar te staren... k bedoel luisteren naar wat ze over de wereld te vertellen heeft

Posted by Henkie_henk on Mar-29-2002 02:54:

1 Kelly van big brother

2 ibidem

3 ibidem

Fabien: Fijn fijn.. vooral in fear factory.. dies volgens mij wel puur enzo.. Haar love music is D:\NormalCDs\Marvin_Gaye's_Greatest_Hits

Beetje matig.. krimpt ie eerder van maarja..

Sonja: wel apart ja.. beetje dikke pootjes alleen.. Wel fijne borsten. Yes yes vleeskeuring

Katja: Fijn fijn fijn.. dies zeeekersss apart.. maakt me niet uit of dat haar van der van derzelf is of nie..

Froukje de both: Joehoe alienhoofdje al gecheckt.. blockheadje enzo.. Was daarnou mooi aan.. ja op die playboy fotos is ze nog wel leuk.. Maar das me moeder ook nog wel daarop.

Armanda: K ben t met je eens petrus dies naize hoor man man.. heupjes ook geillig zeg.. Hoe kwammie eiglijk aan die fotos

Georgina: Die heeft ook wel wat mmm.. ook fijn slank enzo.. goed goed.. alleen niet altijd even mooi helemaal niet als ze mongool speelt in costa ofzo (ja die film heb ik gezien..)

Mijn top 3 (kwa fotos en mooiie camera beelden)

Georgina verbaan
Katja
Fabien

/\ dat pas k nog wel ff aan binnekort.. eem fotos erbij ook

Posted by Donna on Mar-29-2002 07:24:

Marco V

Verder boeit t me allemaal nie zo

Posted by Miss Proximus on Mar-29-2002 09:43:

Bedankt Don.....je zet me aan het denken...en ik ben gewoon iemand vergeten die echt DEFINITELY mijn nummer 1 is...

ARMIN!!!!!!!

poeh!!! daar lik je je vingers toch bij af

dus aangepaste top 3:

1. Armin van Buuren
2. Fedja van Huet
3. Hans Teeuwen (gewassen en wel)

Ik heb wel mooie foto's van Armin (zelf gemaakt in de O) maar geen server atm......jammer!!

Posted by eXos on Mar-29-2002 10:54:

quote:
Originally posted by Donna
Marco V

Verder boeit t me allemaal nie zo

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Bedankt Don.....je zet me aan het denken...en ik ben gewoon iemand vergeten die echt DEFINITELY mijn nummer 1 is...

ARMIN!!!!!!!

...nu voel ik me pas gepasseerd!

Posted by SnuggLe on Mar-29-2002 11:39:

Fuck ja..

Angela Schijf en Froukje de Both helemaal vergeten.
Die foto van Georgina is idd LEKKEL SLETTERIG!

Ehm...ehmm..mag het ook ene top 7 zijn????

1. Tanja Jess
2. Katja Schuurman
3. Froukje de Both
4. Fabienne de Vries
5. Angela Schijf
6. Birgit Schuurman
7. Wendy van Dijk

Enneh..de rest komt op grote achterstand...!!

Greetz,
SnuggLe

Posted by HaZZa on Mar-29-2002 14:19:

quote:

ARMIN!!!!!!!

Mense segge dat ik op Armin lijkt

Posted by M5 on Mar-29-2002 16:58:

ikzelf ben een zeer grote fan van Nova van dijk dit vind ik overigens 1 van de mooiste foto's van haar..die op de cover van het Veronica blad zuigt.

Op twee komen we dan toch wel automatisch uit bij Katja Schuurman...heel erg mooie vrouw ook!

op drie Tanja Jess...ook heel mooi!

Posted by Donna on Mar-29-2002 18:15:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

...nu voel ik me pas gepasseerd!

Ja nou,k moet r nog ff aan wennen dat ook jij een beroemdheid bent hunny,k ben nog uit de tijd dat je een *gewone* lekkere gozer was joh

Naja,Marco en jij hand in hand bij me op de thee dan maar

Posted by Miss Proximus on Mar-29-2002 18:45:

quote:

Ja nou,k moet r nog ff aan wennen dat ook jij een beroemdheid bent hunny,k ben nog uit de tijd dat je een *gewone* lekkere gozer was joh

Naja,Marco en jij hand in hand bij me op de thee dan maar

LOL

je was me voor

Posted by tijs08 on Mar-29-2002 19:37:

quote:
Originally posted by Jappio
OOOOOOWW Dit forum is echt kik :P Wij willen meer foto's zien

I totally agree!!!

en kom eens met de wat mindere standaard lijstjes! met zoon wijf zoals lightforce had van fox 8 lekkkaaah

Posted by Donna on Mar-29-2002 20:43:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

LOL

je was me voor

Whahaha,naja dan zet ik wel hele pot,koekie derbij?

Posted by Blik on Mar-29-2002 21:01:

topdrie word te moeilijk, ga ik maar niet aan beginnen

maarreh, Marco V als mooiste man van Nederland, vind ik toch wel beetje raar, Armin van Buuren snap ik wel eigenlijk. Wat is er zo lekker aan een kale man met een bierbuik (geen commentaar, ben gewoon nieuwsgeirig )

Posted by Donna on Mar-30-2002 09:21:

Marco heeft een geweldig goede uitstraling,en t is heel persoonsgebonden wat iemand een mooi mens vind om te zien ist niet?
Als ik naar Marco kijk als ie draait moet ik lachen,brengt dus een goed gevoel bij me los en dan pas kan ik iemand mooi vinden,de uitstraling blik,dat is waar t bij mij om draait.
Al de spieren,de mooie smoelwerken,de smooth talkjes kunnen van mij mn rug op,die ken ik onderhand wel uit mn hoofd,tis nu tijd voor de echte mannen,en die zoek ik dus op mn eigen manier uit,doet de media niet voor mij

Posted by Blik on Mar-30-2002 13:04:

quote:
Marco heeft een geweldig goede uitstraling,en t is heel persoonsgebonden wat iemand een mooi mens vind om te zien ist niet?
Als ik naar Marco kijk als ie draait moet ik lachen,brengt dus een goed gevoel bij me los en dan pas kan ik iemand mooi vinden,de uitstraling blik,dat is waar t bij mij om draait.
Al de spieren,de mooie smoelwerken,de smooth talkjes kunnen van mij mn rug op,die ken ik onderhand wel uit mn hoofd,tis nu tijd voor de echte mannen,en die zoek ik dus op mn eigen manier uit,doet de media niet voor mij

ok, /me snapt het dankje voor de uitleg

Posted by HiGH_NrG on Mar-30-2002 16:30:

NOVA VAN DIJK ROELEERT!

1. Nova van Dijk
2. Fabienne de Vries
3. Me moeder (kan ff geen derde verzinnen...)

Posted by tango on Oct-24-2002 15:06:

Ok, omdat deze thread heel wat leuke foto's bevat heb ik hem maar is keer opgerakeld. Daarbij komt dat de playboy de laatste tijd nogal goed is bezig geweest met Froukje, Katja, volgende maand Robine en dan in januari Sonja Silva.

Maar is die van jullie nog ongewijzigd? Mijn top 3 van dit moment:

1. Chantal Janzen

2. Silvy Meis

3. Armanda MTV
LOL

grtz,
TNG

Posted by Siesta on Oct-24-2002 15:53:

1) Jessica
2) Marjanne
3) Nicky

yeah yeah, mijn persoonlijke top3, die bekende zal me een worst weze

Posted by Jappio on Oct-24-2002 15:53:

quote:
Originally posted by Jappio
Oke.. voor mij op nr 1:

nr 2. Katja
nr 3. Angela Schijf (maar dan wel met lang haar :P)

latorrr

En nieuw in de top 5 Chantal Janzen!

das ook een heerlijk vrouwtje en heel erg lief! (heb er namelijk bij ontbijttv gezien ofzo )

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »