TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mattegåtor :-D
Pages (2): « 1 [2]

Posted by ExOn on Mar-29-2002 12:42:

Mattekul

Posted by reveal on Mar-29-2002 12:51:

quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Mattekul

finns en lätt strategi för att alltid klara dom... ska jag säga den, eller vill ni testa lite först?

Posted by Ravesquad on Mar-29-2002 14:02:

säga den

Posted by Virus on Mar-29-2002 14:02:

Den där var ganska kul... men inte så svår... Efter en del lirkande så klarar man den även utan nån strategi... hur många pinnar/plattor man än tar...

Posted by doter on Mar-29-2002 14:37:

hajar ingenting!

quote:
Originally posted by Aendy
Öhhh... var det ens en gåta? Robsters sista svar (3) är ju rätt, men är inte det rätt självklart? Eller det är bara för att jag är naturare?

:-?
fatta noll nu!

Hur fan kan d räcka m att köpa endast tre för att vara säker på att du får två olika färger???

Förklara nu tack =)

Posted by doter on Mar-29-2002 14:40:

glöm d,...

Ja tänkte heeeelt fel ju...

tänkte att man skulle få 2 olika ju...

fan ja e FETT m BRÄND asså!!!

Posted by mindshooter on Mar-29-2002 15:41:

quote:
Originally posted by fruktsoppa
men shit. var negativ då.. jkag kommer fan inte ihåg dom där frågorna alls.. men om du ska vara sån, så ska jag svara rätt på alla frågor du ställer.

Ok det verkade som att du mindes den för du var inte ens säker om det var rätt....ifall du hade räknat ut den själv så skulle du va säker på svaret men du skrev "om jag minns rätt så var det 59 min" vilket fick mig att tro att du mindes det svaret jag gått igenom i plugget....ledsen om det inte var så du menade...

Posted by mindshooter on Mar-29-2002 16:16:

Fan va hjärnstop man får efter ett tag med dom där pinnarna.....fast sen så förstår man vad man behöver....satt dock ganska länge på lvl 7.....puh....

Posted by Ravesquad on Mar-29-2002 17:24:

quote:
Originally posted by reveal

finns en lätt strategi för att alltid klara dom... ska jag säga den, eller vill ni testa lite först?

jag har kommit på

om man flyttar den minsta brickan varannan gång 1 steg åt höger när det e jämt antal brickor och ett steg åt vänster när det e ojämt klarar man det alltid

Posted by reveal on Mar-29-2002 18:16:

ett sätt att alltid klara den är att varannan gång flytta den lilla brickan till höger hela tiden (och flytta den längst till vänster när den nått högra kanten) och varannan gång flytta på den andra som går att flytta (men inte lägga den på den minsta)

Posted by fruktsoppa on Mar-29-2002 22:21:

iofs så sa jag inte alls så.. sa det blir 59 minuter.. om jag minns rätt..

men det e lugnt

checka min feta flashfilm jag gjorde ikväll. hehe, gick skitfort..
http://w1.864.telia.com/~u86428064/salen.swf

Posted by nils on Mar-30-2002 18:34:

quote:
Originally posted by fruktsoppa
iofs så sa jag inte alls så.. sa det blir 59 minuter.. om jag minns rätt..

men det e lugnt

checka min feta flashfilm jag gjorde ikväll. hehe, gick skitfort..
http://w1.864.telia.com/~u86428064/salen.swf

hehe... Sälen doods. Kul sak! Harru testat Flash MX?

Skulle skriva en mattefinurlig gåta, men det sket sig. Kommer inte ihåg den!! Hm, internminne som en guldfisk... *suck*

Posted by fruktsoppa on Mar-30-2002 18:39:

quote:
Originally posted by Trancefella

hehe... Sälen doods. Kul sak! Harru testat Flash MX?

egentligen står det d00ds.. trodde 0:na skulle se ut som nollor eller danska ö:n.. men men.

nä, kör på 5an.. av vad jag hört så är det en bunt med mycket större än 5n, o som många kanske vet här använder jag bara min datorn på 233mhz.. begränsat utrymme =)

det ska vara lättare o svårare på vissa saker sa min polare också..
kanske testar på min andra dator

Posted by NaOren on Mar-31-2002 08:12:

Rasta

quote:
Originally posted by robstar
Med min otur så måste ja nog köpa 152 st...

ha ha ha
:-)))

Posted by NaOren on Mar-31-2002 08:13:

Rasta

quote:
Originally posted by mindshooter

Kan den stämma? Ett exempel:

Framfö himmelen står lögnare och framför helvetet står han som talar sanning. Du frågar lögnaren va den andra vakten kommer säga att hans väg leder. "Till himmelen svarar han och ljuger" eftersom den andra vakten skulle säga att hans väl ledde till helvetet om han talade sanning vilket han gör....därför funkar det inte

r u sure?

Posted by NaOren on Mar-31-2002 08:14:

Rasta Re: glöm d,...

quote:
Originally posted by doter
Ja tänkte heeeelt fel ju...

tänkte att man skulle få 2 olika ju...

fan ja e FETT m BRÄND asså!!!

ėā éëåė ėäéåú...

Mindshooter: Svara inte på vad denna killen skriver så länge ni inte förstår vad det är. Har redan skickat ett PM. Tack

Posted by reveal on Mar-31-2002 12:50:

ett synnerligen jävligt omoget sätt för honom att skaffa fler poster... kickas om han inte slutar

Posted by mindshooter on Mar-31-2002 17:54:

quote:
Originally posted by reveal
ett synnerligen jävligt omoget sätt för honom att skaffa fler poster... kickas om han inte slutar

Det handlar inte om det....han har 5 poster här...5 i den israeliska sektionen...han e typ förvirrad....fattar inte att han är i den svenska eller nåt... Ignorera bara...skriver han mer så deletar jag.

Posted by reveal on Mar-31-2002 18:08:

rätt skumt att han citerar de svenska inläggen isf...

Posted by doter on Mar-31-2002 19:35:

vem bryr sig

Posted by mindshooter on Mar-31-2002 22:53:

quote:
Originally posted by doter
vem bryr sig

Dom som inte tycker att gammla diskusioner om partyn från förra veckan ska komma längst fram på boarden samt dom som inte vill få ett mail att någon svarat på tråden för att sedan få se att det var en Israel som spammar

Jag tillhör en av dom

Pages (2): « 1 [2]