TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mattegåtor :-D
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Dj_ExOn Mattekul |
säga den
Den där var ganska kul... men inte så svår... Efter en del lirkande så klarar man den även utan nån strategi... hur många pinnar/plattor man än tar...
hajar ingenting!
| Originally posted by Aendy Öhhh... var det ens en gåta? Robsters sista svar (3) är ju rätt, men är inte det rätt självklart? Eller det är bara för att jag är naturare? |
glöm d,...
Ja tänkte heeeelt fel ju...
tänkte att man skulle få 2 olika ju...
fan ja e FETT m BRÄND asså!!!
| Originally posted by fruktsoppa men shit. var negativ då.. jkag kommer fan inte ihåg dom där frågorna alls.. men om du ska vara sån, så ska jag svara rätt på alla frågor du ställer. |
Fan va hjärnstop man får efter ett tag med dom där pinnarna.....fast sen så förstår man vad man behöver....satt dock ganska länge på lvl 7.....puh....
| Originally posted by reveal finns en lätt strategi för att alltid klara dom... ska jag säga den, eller vill ni testa lite först? |
ett sätt att alltid klara den är att varannan gång flytta den lilla brickan till höger hela tiden (och flytta den längst till vänster när den nått högra kanten) och varannan gång flytta på den andra som går att flytta (men inte lägga den på den minsta)
iofs så sa jag inte alls så.. sa det blir 59 minuter.. om jag minns rätt..
men det e lugnt
checka min feta flashfilm jag gjorde ikväll. hehe, gick skitfort..
http://w1.864.telia.com/~u86428064/salen.swf
| Originally posted by fruktsoppa iofs så sa jag inte alls så.. sa det blir 59 minuter.. om jag minns rätt.. men det e lugnt checka min feta flashfilm jag gjorde ikväll. hehe, gick skitfort.. http://w1.864.telia.com/~u86428064/salen.swf |
Hm, internminne som en guldfisk... *suck*
| Originally posted by Trancefella hehe... Sälen doods. Kul sak! Harru testat Flash MX? |
| Originally posted by robstar Med min otur så måste ja nog köpa 152 st... |
| Originally posted by mindshooter Kan den stämma? Ett exempel: Framfö himmelen står lögnare och framför helvetet står han som talar sanning. Du frågar lögnaren va den andra vakten kommer säga att hans väg leder. "Till himmelen svarar han och ljuger" eftersom den andra vakten skulle säga att hans väl ledde till helvetet om han talade sanning vilket han gör....därför funkar det inte |
Re: glöm d,...
| Originally posted by doter Ja tänkte heeeelt fel ju... tänkte att man skulle få 2 olika ju... fan ja e FETT m BRÄND asså!!! |
ett synnerligen jävligt omoget sätt för honom att skaffa fler poster... kickas om han inte slutar
| Originally posted by reveal ett synnerligen jävligt omoget sätt för honom att skaffa fler poster... kickas om han inte slutar |
rätt skumt att han citerar de svenska inläggen isf...
vem bryr sig
| Originally posted by doter vem bryr sig |