TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin @ SlamFM A State Of Trance NL
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Loraine on Jan-27-2007 19:41:

Ben de show van Slam! eens aan het downloaden... Ns luisteren of het was is

Posted by Ultravibe! on Jan-27-2007 19:49:

quote:
Originally posted by AirPole
Ja, ik zat er vandaag nog over na te denken. Ik moet mijn eerdere post toch ff wat nuanceren, ben ik bang. Ook al wordt het weer zoals eerst, met Nederlands gelul er doorheen, het blijven toch eindelijk de tunes die het moeten doen. Tot ongeveer zo aan aflevering 178 was het gewoon vet, maar daarna ging het echt down-hill. Niet elke tune van nu is bagger, maar ik vrees toch met grote vrezen. Denk toch niet dat ik het nu opeens wel meer tof ga vinden. Ik hoor het wel.

Heb je opzich gelijk in. Armin zou zijn horizon eens een beetje moeten verbreden met wat Extrawelt plaatjes enzo, dat soort dingen. Trance begint echt een beetje een eenheidsworst te worden. Ik zie het verschil in tracklists van SvD, Armin en Markus Schulz niet echt meer.

Posted by Massive on Jan-28-2007 11:51:

quote:
Originally posted by Ultravibe!
Heb je opzich gelijk in. Armin zou zijn horizon eens een beetje moeten verbreden met wat Extrawelt plaatjes enzo, dat soort dingen. Trance begint echt een beetje een eenheidsworst te worden. Ik zie het verschil in tracklists van SvD, Armin en Markus Schulz niet echt meer.

Hij hoeft niet eens uit het "trance" spectrum weg te gaan om z'n horizon te verbreden. Er zijn zoveel zogenoemde "progressive psytrance" platen (om maar weer 's een label als Iboga records te noemen, of Tribal Vision, waarbij het woordje 'psy' ook maar relatief is) die hij zo zou kunnen draaien en die volgens mij prima in z'n show zouden passen, en dat is echt niet knallende psytrance ofzo. Maar blijkbaar kent ie 't niet of wil ie 't niet. Maar goed, het is de laatste jaartjes wel aardig duidelijk geworden wat voor soort "trance" Armin blijkbaar graag draait. Kwaliteit negeren kan ie iig goed

Posted by Ultravibe! on Jan-28-2007 13:20:

quote:
Originally posted by DJ_Massive
Hij hoeft niet eens uit het "trance" spectrum weg te gaan om z'n horizon te verbreden. Er zijn zoveel zogenoemde "progressive psytrance" platen (om maar weer 's een label als Iboga records te noemen, of Tribal Vision, waarbij het woordje 'psy' ook maar relatief is) die hij zo zou kunnen draaien en die volgens mij prima in z'n show zouden passen, en dat is echt niet knallende psytrance ofzo. Maar blijkbaar kent ie 't niet of wil ie 't niet. Maar goed, het is de laatste jaartjes wel aardig duidelijk geworden wat voor soort "trance" Armin blijkbaar graag draait. Kwaliteit negeren kan ie iig goed

Armin heeft zelf echt wel super veel verstand van goede muziek (Check cds als AvB 001, 002 bijv.), en tevens een goeie smaak. Volgens mij vindt ie het zelf ook veel vetter om diep te gaan, maar gaat ie bij zijn platenkeuze de laatste jaren veel te veel af op wat zijn groupies willen horen. Anders kan ik het ook niet verklaren waarom die alleen maar van die honingzoete troep blijft promoten.

Posted by AirPole on Jan-29-2007 12:11:

Ja, inderdaad. De muziek die hij vroeger draaide was echt wel goed hoor, maar tegenwoordig lijkt het bij hem wel alsof hij alleen maar plaatjes van vriendjes draait of wil draaien. Er komt ook zoveel onbekend spul uit, zoals Romi - Beijing, wat ik zelf een lekkere plaat vind, om eens wat te noemen, maar Armin wil daar niet meer aan volgens mij.

Posted by magrec on Jan-29-2007 18:25:

waar is die tijd gebleven waarin armin gewoon james holden - horizons draaide..

Tsja puur een geld kwestie dit. Armin wil cashen nou dan moet ie dit soort muziek draaien heel simpel. Je hebt dj's die zich blijven vernieuwen en je hebt dj's die elke week jaar in jaar uit het zelfde blijven doen....

nog iemand nathan fake gezien dit weekend, damn wat was die gast aan het freaken in de patronaat in Haarlem, daarna Guy J, gast van 22 uit isra�l. Publiek helemaal los.

Dus wat je kunt doen is gaan zitten janken omdat je favo dj eigenlijk al jaren kut muziek draait of gewoon lekker naar feestjes gaan waar je nog wel nieuwe dingen hoort.

Posted by Loraine on Jan-29-2007 19:18:

True true !
Enfin, heb die Slem-Ef-Em set eens doorgescrold maar m'n aandacht was na de eerste track al verdwenen.
Ben er klaar mee.
Universal Religion compilaties zijn nu officieel sentiment CDs geworden van vergane glorie.

Posted by AirPole on Jan-29-2007 20:07:

quote:
Originally posted by Loraine
True true !
Enfin, heb die Slem-Ef-Em set eens doorgescrold maar m'n aandacht was na de eerste track al verdwenen.
Ben er klaar mee.
Universal Religion compilaties zijn nu officieel sentiment CDs geworden van vergane glorie.

Dan heb ik nog altijd:

- Armin back2back with Ferry live @ Godskitchen, 16/03/2003

- Armin live @ Club Eau, 26/10/2002

Posted by @win on Jan-30-2007 11:15:

quote:
True true !
Ben er klaar mee.

Was dit een andere aflevering dan asot 285?? Hij begint toch volgende week pas op SLAM?

Posted by basvh on Jan-30-2007 11:50:

quote:
Originally posted by magrec

Dus wat je kunt doen is gaan zitten janken omdat je favo dj eigenlijk al jaren kut muziek draait of gewoon lekker naar feestjes gaan waar je nog wel nieuwe dingen hoort.

amen!!!

Posted by Fkwebeman on Jan-30-2007 17:22:

quote:
Dan heb ik nog altijd:

- Armin back2back with Ferry live @ Godskitchen, 16/03/2003

link!

Posted by AirPole on Jan-30-2007 17:54:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
link!

Ik zal hem vannacht ff ergens uploaden, mijong!

Posted by Dj_Day-V on Jan-30-2007 21:33:

quote:
link!

whehe die is

Posted by Loraine on Jan-30-2007 22:01:

quote:
Originally posted by @win
Hij begint toch volgende week pas op SLAM?

Hmmmm...heb niet live geluisterd, maar torretje gedownload, maar kga nu zelf twijfelen aan de echtheid ervan:

Slam! Site - pagina over Clubbing

Posted by Loraine on Jan-30-2007 22:07:

@ Airpole: Over onvergetelijke livesets gesproken..

Die van mei 2003 in Palau Sant Jordi, Barcelona: he-le-maal grijsgedraaid!

Posted by Dj_Day-V on Jan-31-2007 07:13:

quote:
Hmmmm...heb niet live geluisterd, maar torretje gedownload, maar kga nu zelf twijfelen aan de echtheid ervan:

Slam! Site - pagina over Clubbing

Hmm het is maar een uur.

Mischien weer 1 uur newest tunes, 1 uur mix ?

Posted by Muppy on Jan-31-2007 09:37:

Misschien is het gewoon een uurtje Armin in Clubbin'? Ze hebben daar namelijk wel vaker guestmixes van dj's

Posted by Ultravibe! on Jan-31-2007 09:50:

quote:
link!

Check toevallig dit draadje:

http://www.djmixes.net/forum/index.php?showtopic=29862

Posted by AirPole on Jan-31-2007 10:56:

Ach kutje, nou ben ik helemaal vergeten om dat setje te uploaden! Ik zal het gelijk ff doen!

Enne, Ultravibe: bij mij geeft ie aan dat ik lid moet zijn van het forum om te kunnen browsen.

Edit: ben em nu aan t uppen, zou over een uurtje klaar moeten wezen.

Posted by AirPole on Jan-31-2007 12:14:

Nou, keutels ik heb hem ge-upped!

Dus FKwebeman, downloaden die hap

[[ LINK REMOVED ]]

Tracklist:

01. DJ Cor Fijneman feat. Jan Johnston - Venus (DJ Tiesto Remix)
02. Solarstone - Solarcoaster (Midway Remix)
03. Aly & Fila - Eyes Of Horus (Ronski Speed Remix)
04. Matti Laamanen - Flakes
05. 3 Fingers - Frozen Feburary (Flake mix)
06. Push - Universal Nation (2003 Remix)
07. Armin van Buuren - Sunburn
08. Eon - Pocket Damage
09. Ronald van Gelderen - Proceed
10. Umek - Gatex vs. Speedy J - Kreck (Armin van Buuren Rework)
11. Ferry Corsten - Punk
12. Queen vs. Vanguard - Flash
13. GTR - Mistral
14. Airwave vs. Rising Star - Sunspot (DCML Remix)
15. System F vs. Armin van Buuren - Exhale

Echt een vet setje hoor! Ook een van de weinige sets waarin ik de MC niet zo irritant vind.

Posted by Muppy on Jan-31-2007 13:30:

ik maak er stiekum ook even gebruik van dank je

Posted by Romi on Jan-31-2007 14:14:

quote:
Er komt ook zoveel onbekend spul uit, zoals Romi - Beijing, wat ik zelf een lekkere plaat vind, om eens wat te noemen, maar Armin wil daar niet meer aan volgens mij.

Leuk om te horen dat jij 'm w�l goed vind . Er zijn natuurlijk meer dj's, door Schulz gedraaid worden is ook vet iig

-Ron (ROMi/Defiance/Earthscape)

Posted by Muppy on Jan-31-2007 16:06:

quote:
Originally posted by Romi
Leuk om te horen dat jij 'm w�l goed vind . Er zijn natuurlijk meer dj's, door Schulz gedraaid worden is ook vet iig

Ben nu aan het luisteren...

Posted by Dj_Day-V on Feb-02-2007 22:22:

Hetzelfde als gisteren dus

Posted by eieregooie on Feb-02-2007 23:15:

quote:

Toen ging het al behoorlijk bergafwaarts hoor

AvB 001 - 004, dat is de shit

likje

Pages (2): « 1 [2]