TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Shockers 27 april -> Hoe was Het?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
Re: dus....
| quote: |
| Originally posted by total woot zeg, zijn er nog luitjes die eigenlijk naar schockers (27-04) qontact (29-04) en mayday (30-04) willen? (of ben ik de enige?) lijkt me leuk om dat met wat meer mensen te doen... ik hoor het wel gRRRRRRRRtzz |

| Originally posted by Little Theseus fukker.... ![]() JE VERGEET HARDHOUSE!!! |

Net toch maar een kaartje gehaald voor Shockers
Met vriendelijke groet.
yes
Thts the spirit.
heeft iemand behoefte ff een lijst van mensen die gaan samen te stellen?
(heb tentamens dus geen tijd)
lijkt me leip 
laaaterzzzzz
| Originally posted by New Wave Id&T is de grootste fukker van allemaal, die lijers verneuken alle feesten. 5 jaar geleden was Shockers nog een fet underground technofeest waar maar 1500 mensen keihard de grond kapot beukte.....dat jaar daarna waren er 4000 mensen die liefdevol beukte op DE techno..........dat jaar daarna werdt het gecanceled omdat al die fukkers van die commerciele al die dj's hadden weggeboekt.......jaar daarna had ID$T het overgenomen en toen kwam het fout volk.....nu nog die shit hardhouse er bij...... Shockers wordt net als andere feesten helemaal naar de kanker geholpen. ![]() Will pure techno ever surfive? |
| Originally posted by Jukx maar je zei in een andere thread dat je dan wel weer naar Sensation wil New Wave? |
nouja, als je zo een afkeer hebt van ID&T en het maar een stelletje geldzuigers en weetikveel wat noemt, blijf dan wel consequent.
nou en wat een rampetamp techno hoor.. picotto en chris liebing.. en de rest hardstyle djs.
de enige dj van formaat is dus chris liebing.
ik hoef niet naar Sensation toe om Chris Liebing te zien. het feit daargelaten dat Sensation 55 euro gaat kosten.
maar goed, de mensen die wel willen gaan: veel plezier! ik ben er oprecht van overtuigd dat jullie het naar je zin zullen hebben!
| Originally posted by Jukx nouja, als je zo een afkeer hebt van ID&T en het maar een stelletje geldzuigers en weetikveel wat noemt, blijf dan wel consequent. nou en wat een rampetamp techno hoor.. picotto en chris liebing.. en de rest hardstyle djs. de enige dj van formaat is dus chris liebing. ik hoef niet naar Sensation toe om Chris Liebing te zien. het feit daargelaten dat Sensation 55 euro gaat kosten. maar goed, de mensen die wel willen gaan: veel plezier! ik ben er oprecht van overtuigd dat jullie het naar je zin zullen hebben! |
| Originally posted by New Wave Was sensation voorheen een techno feest?!?! nooitnevernada. Was Shockers een underground techno feest?!?!?! HOLYDAMNHELLYEAAHHH...........is voor mijn gevoel Shockers verkankerd? JHAAAAAA......maarja, ........hebben ze Sensation verkracht vorig jaar?!?!........mwaaaaahhhhhh klien beetje HEEEEEEEL ERG................Chris is gewoon ruige techno.......stel dat ik ga dan ben ik pas very laat binnen, beetje chillen op de rustige hardstyle........en daarna beukerdebeukbeuk op techno....... ID$T verziekt het gewoon..........punt uit, mijn mening, goed beargumenteerd......THE END Snap je het nu een beetje? juksie? |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9......always look on the bright side of life............gheghe, bamibal!, gata er gewoon om dat ik zonde vind dat feestjes worden verkleuterd........en dara is ID$T de errugste me bezig!! ze zijn dus niet de goeiste!!
Duzzz, jammer dat shockers niet hetzelfde geweust is als Awakenings....want 4 jaar geleden kon je het nog wel met elkaar vergelijken...........de bamiballen!
HIER, check de spits van vandaag...............dikke reclame van Shockers....PFFFFFFFFFFF, wat een sukkels " blblablabla na een overweldigende eerste editie van Shockers blabla ID$T nu de tweede editie blablabla"
DAMN, hey die gasten weten niet waar ze het over hebben.....wat een nerds.........denken ze nog de credits te krijgen ook, of het hun idee is, fuck them.........ik ga niet, they suck......de tering.............ER WAREN AL 2 SHOCKER FEESTEN VOORDAT ID$T HET OVER NAM.......mieters...............stelletje naaiers zijn het
IK ben er dan toch ook bij!!! Door een hele goed getimede financiele meevaller afkomstig uit de familie kon ik toch nog een kaartje krijgen!!!
Ben benieuwd.. word mijn eerste echte techno feest..... en vind dat ik dat ook ooit eens mee heb moeten gemaakt.... ook al vind ik techno niet zo... (dan hebben we altijd dat andere zaaltje nog)
See ya all @ the meeting!!!!!
Re: yes
| Originally posted by total woot heeft iemand behoefte ff een lijst van mensen die gaan samen te stellen? |
New_wave komt ook volgens mij..
en Jukx misschien ook wel...
| Originally posted by M5 New_wave komt ook volgens mij.. en Jukx misschien ook wel... |
in een kelder dan op Shockers
gheghe, nou kijk, ik moet anders in me remy........ennuh, dan is de optie dat ik misschien met driekes mee kan, maar die wil me toch niet mee hebben
hij heeft namelijk een hekel aan Hoevelakers
)
Maar denk dat de kaarten nu toch wel op zijn ofnie?
lator
Ja die posts, moest me effe afreageren want mentaliteit van ID$T vind ik een beetje bagger........
| Originally posted by New Wave Maar denk dat de kaarten nu toch wel op zijn ofnie? |
) dat ze deze week de laatste kaarten zouden verspreiden. En ze zijn natuurlijk nog via ticketbox te verkrijgen.
jaaa 
Ik kan t me nog goed herinneren! Die eerste 2 (of 3??) Shockers waren in de Sporthalen Zuid in Amsterdam (bij t Olympisch Stadium), en toendertijd ging ik daar naar de Digital Overdose feesten en vond ik t echt MEGALAME dat ze die feesten daar ook gaven. Volgens mij wa t toen ook niet de techno die nu door Shockes vertegenwoordigd wordt, maar ook Club enzo 
oh Jukx..btw....Die TUNE op de Shockers-site! AAAAAAAAARGH!!!!! Is alle electro zo vet? Dan ga ik mijn vriendje de MEGA-prog dj daar ook maar s op attenderen want zulke muziek kan lekker door z'n prog set heen
GEWELDIG!!
Heb je wat titels?
Welke producers moet ik op zoeken? 
Allemaal veel plezier op SHOCKERS!!!!
Ik ben er dit jaar jammer genoeg niet achter de bar, omdat ik ontslag heb genomen bij Tempo Team vorig jaar. Jammer though, geen John Aqcuiviva 
| Ik ben er dit jaar jammer genoeg niet achter de bar, omdat ik ontslag heb genomen bij Tempo Team vorig jaar. |
| Originally posted by total woot ..... ...... ....... eeeh, kaartje kopen misschien een idee??? |
oplossing
dat probleem heb ik ook, maar daar heb ik een oplossing voor gevonden: ga naar ALLE feesten (t kost wat, maar dan heb je ook wat
)
greetz
WooT
Re: oplossing
| Originally posted by total woot dat probleem heb ik ook, maar daar heb ik een oplossing voor gevonden: ga naar ALLE feesten (t kost wat, maar dan heb je ook wat )greetz |
), puur omdat anders niks me nog kan verbazen.
Re: oplossing
| Originally posted by total woot dat probleem heb ik ook, maar daar heb ik een oplossing voor gevonden: ga naar ALLE feesten (t kost wat, maar dan heb je ook wat )greetz WooT |
Re: Re: oplossing
| Originally posted by Miss Proximus bovendien heb ik na 5 jaar gewoon alles wel gezien hiero |
Re: Re: oplossing
| Originally posted by Miss Proximus je slaat de plank hier helemaal mis! ik bedoelde te zeggen dat ik 10 x liever 2 maandjes geld spaar en dan 1 x in t kwartaal naar een groot BUITENLANDS feest ga i.p.v elke maand naar zo'n suf nederlands commercieel feest [/IMG] |