TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Kent iemand remixen van 'Swedish Designer Drugs' (Daan)?
Pages (2): « 1 [2]
rofl, idiots 
Ik durf mijn account wel op het spel zetten om de dj pollepel mix te uploaden. je gaat wel geduld moeten hebben tot woensdag, want ik zit momenteel aan mijn uploadlimiet!
Okay,
Omdat ik in een gulle bui ben vandaag heb ik hem toch nog geupload. Helaas is deze mix precies zeer zeldzaam, dus het enige wat ik vond was een setrip in 96kbps. Kvind de remix zelf eigenlijk niet zo goed. De volledige naam van de track luidt:
Daan - Swedish designer drugs (DJ Pollepel vs Sean Tyas 2006 rework)
De stijl van deze remix doet me wat denken aan het recentere werk van MIKE, en dan vooral in zijn Plastic Boy alias. Toch blijft Tyas - in zijn gekende stijl - heel wat elementen van de originele track in zijn remix behouden, hetgeen de herkenbaarheid duidelijk vergroot.
Sorry voor de slechte kwaliteit, maar hopelijk heb je er iets aan:
DOWNLOAD HIER!
Geniaal
Opsturen naar Armada en Blackhole die handel!! 
zotte schijf, kheb em direct op 1 gezet in mn top 5 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Geniaal Opsturen naar Armada en Blackhole die handel!! |

Een maat van me die dj is zegt dat hij de Reffy Remix ergens heeft liggen.. misschien kan ik er ook nog aangeraken 
Deze moet gewoonweg gedraaid worden in ASOT!!! Wat een schijf 
In tegenstelling tot de rest vin ik em niet zo goed eigenlijk. Maarja, das maar mijn mening. Origineel is nog altijd het beste.
Je bent een gelukzak ze maat. Blijkbaar was ik mis en is er enkel een Reffy Edit van deze plaat. Maar Reffy is ook een grote legende, ik denk dat je hem zeker nog kent van zijn grootste hit 'Lagaxai' enkele jaren geleden. Ik heb ook maar een 92kbps gekregen van mijn maat, omdat hij de originele versie niet wil delen, want die is slechts op 100 exemplaren uitgekomen. Eerlijk gezegd vind ik deze edit wat irritant, maar mijn maat heeft gezegd dat deze plaat echt keihard gaat op de dansvloer!
Download
| Originally posted by Config Je bent een gelukzak ze maat. Blijkbaar was ik mis en is er enkel een Reffy Edit van deze plaat. Maar Reffy is ook een grote legende, ik denk dat je hem zeker nog kent van zijn grootste hit 'Lagaxai' enkele jaren geleden. Ik heb ook maar een 92kbps gekregen van mijn maat, omdat hij de originele versie niet wil delen, want die is slechts op 100 exemplaren uitgekomen. Eerlijk gezegd vind ik deze edit wat irritant, maar mijn maat heeft gezegd dat deze plaat echt keihard gaat op de dansvloer! Download |
| Originally posted by FCB_Fanatic die Tyas rework van de DJ pollepel remix vind ik trouwens ook alles behalve geslaagd. Sean Tyas heeft gewoon teveel elementen toegevoegd aan de track waardoor het een onsamenhangend geheel wordt. Enorm jamer, want een meer tranzy versie zou wel leuk zijn. Maar nu zou je bijna kunnen spreken van twee afzonderlijke 'gehelen' ... |
'k weet ook niet over welke elementen hij het heeft ![]()
| Originally posted by FCB_Fanatic die Tyas rework van de DJ pollepel remix vind ik trouwens ook alles behalve geslaagd. Sean Tyas heeft gewoon teveel elementen toegevoegd aan de track waardoor het een onsamenhangend geheel wordt. Enorm jamer, want een meer tranzy versie zou wel leuk zijn. Maar nu zou je bijna kunnen spreken van twee afzonderlijke 'gehelen' ... |
sukkelaar.
*zucht*

Originally posted by Config sukkelaar. |
dj pollepel zal niet veel tijd hebben gehad om er iets deftigs van te maken. dergelijk jong talent zit vaak met examens en zo

wtf?

Domi die tegen ons STFU zegt... het is de omgekeerde wereld 
club remix
here's a nice surprise for you :
http://soundcloud.com/mascotte/daan...10-disco-remake
| Originally posted by mascotte here's a nice surprise for you : http://soundcloud.com/mascotte/daan...10-disco-remake |