TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [19/05/2007] Tiësto - Elements Of Life Worldtour (Ethias Arena Hasselt)
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by Keldana Waar je kun zitten en gezellig de show kijken tijdens TIC ??? |
Die drank mannekes / vrouweks me hun vlagskes waren idd handig 
| Originally posted by Xilver Ja, want daarvoor gaan we naar feestjes |
Nope, vorige editie waren de tribunes niet toegankelijk en dat zal nu wel weer het geval zijn. Zou iddhandig zijn, tijdens AIb ih sportpaleis was dat bv een zeer positief punt dat je erop kon.
ELEMENTS of LIFE![]() After In My Memory (2001) and Just Be (2004), Tiesto will release his 3rd artist album - Elements of Life. It will be released in March 2007. To support this album Tiesto will do a worldtour, called "Elements of Life". The shows will be organised like "Tiesto In Concert". But....due to Tiesto's management desire, they won't be ordinary shows but utterly mind-blowing experiences. The concept of the shows will include the following 4 Elements of Life - Air, Water, Earth and Fire. These elements will be integrated into EoL World Tour Shows and will create an unforgettable and unique atmosphere. On March 16th 2007 Tiesto will have a special press conference at Schiphol Airport where he will announce the beginning of the world tour. The schedule for this tour has already been arranged till february 2008. |
zeker te overwegen
| Originally posted by Push2005 Lol, toch maar een dom thema. |
| Originally posted by Xilver - "Laat ons iets doen rond vuur, water, lucht en aarde" - "Ja da's kei-origineel" - "Doen we" |
Kijk toch wel uit naar het album. Van negatieve commentaren op Tiesto trek ik me niks van aan. Kvind het aangename muziek, buiten sommige mindere tracks (Just Be vooral dan
)
Ik vond Just Be best ok eigenlijk, hoewel het album een stap achteruit betekende in vergelijking met In My Memory. Gewoon je verwachtingen erg laag leggen, dan kan de nieuwe cd geen teleurstelling zijn. 
| Originally posted by TOR Ik vond Just Be best ok eigenlijk, hoewel het album een stap achteruit betekende in vergelijking met In My Memory. |
| Originally posted by TOR Ik vond Just Be best ok eigenlijk, hoewel het album een stap achteruit betekende in vergelijking met In My Memory. Gewoon je verwachtingen erg laag leggen, dan kan de nieuwe cd geen teleurstelling zijn. |
), Adagio & Forever Today. De rest liet me koud.
just be stelde me vooral teleur omdat de beste tracks erop (da ik toch vond) nie meer nieuw waren: adagio, nyana, traffic (
)
ma vergeleken met andere trance artist albums was et album wel nie eentonig en stonden er toch diverse stijlen op ..
| Originally posted by Push2005 Elements Of Life zal ook wel ok zijn. Met wat geluk komt D4L er niet eens op |
Adagio blijf ik goed vinden
Ik hoop gewoon dat het niet weer 'edits' worden. 2 minuten korten dan de vinyls.. typisch.. En dan klagen da ze downloaden
Ik vond just be eigenlijk echt wel een goede luistercd. Ik kende toen tiesto ook alleen van zijn hitjes, moet ik zeggen, maar toen ik 'Walking on Clouds' opzette was ik toch aangenaam verrast.
D4L zou echt wel dikke waste van cd-space zijn.. zeker omdat die al een aparte release gehad heeft en iedereen die track wellicht al beu zal zijn..
| Originally posted by Config D4L zou echt wel dikke waste van cd-space zijn.. zeker omdat die al een aparte release gehad heeft en iedereen die track wellicht al beu zal zijn.. |
| Originally posted by Blue Sky 99 Zijn er dan werkelijk mensen die dat een goed nummer vonden en het daarna beu geraakt zijn? |
voor alle duidelijkheid.. ik vond het GEEN goed nummer.;
Maar ik kan me best inbeelden dat er veel jongelui zijn die het nummer wel graag horen, enkel en alleen al omdat de namen van Tiesto & Faithless aan het nummer gekoppeld zijn.. de jeugd van tegenwoordig heeft geen smaak meer.. kijk maar naar al die jumpers.. hoeveel % van de -18 jarigen luistert daar al naar tegenwoordig? Moest jump wat minder gehyped worden zouden andere EDM stijlen daar ook es van kunnen profiteren..
Elements of Life
ik zal er zeker bij zijn in hasselt, ik woon er nl op zon 5 km van
en de vorige TIC in de ethias arena was gewoon af
D4L vind ik ook niet zon goede track maar de Global Experience remix is lang niet zo slecht
ja da wordt weer een avondje om naar uit te kijke. ticketje is alvast binnen hoor. 
| Originally posted by Config voor alle duidelijkheid.. ik vond het GEEN goed nummer.; Maar ik kan me best inbeelden dat er veel jongelui zijn die het nummer wel graag horen, enkel en alleen al omdat de namen van Tiesto & Faithless aan het nummer gekoppeld zijn.. de jeugd van tegenwoordig heeft geen smaak meer.. kijk maar naar al die jumpers.. hoeveel % van de -18 jarigen luistert daar al naar tegenwoordig? Moest jump wat minder gehyped worden zouden andere EDM stijlen daar ook es van kunnen profiteren.. |
| Originally posted by mrcanon Ik vrees ervoor dat D4L er gaat opstaan. |
ik word helemaal gehypnotiseerd door die bassen, da zijn speciale frequenties die ons lichaam onbewust opneemt
Voor de geïnteresseerden: op 19 mei om 17u zit Tijs handtekeningen uit te delen in de Mediamarkt in Hasselt.