TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar gaan wij heen met de zomervakantie?
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
ik ga van 15 tm 30 juli naar kreta, hopen dat er vette dj s komen.
ga in augustes ook nog paar dagen naar blankenberghe
| quote: |
| Originally posted by basvh ik ga van 15 tm 30 juli naar kreta, hopen dat er vette dj s komen. ga in augustes ook nog paar dagen naar blankenberghe |
(lol stond paar dagies trug ook al opput punt deze thread te starten)
en het word: TEXEL!
met 5 man in de koog op zon jongerencamping shit, sommige zullen wel kennuh misschien, volgend jaar buitenland 
going to kreta, en dan lekker op starbeach liggen 
Euhhhh ik ga met zn 5en naar Terschelling. En wel naar camping Appelhof
......... En dat voor 8 daagjes van 20 juli tot 28 juli
Volgend jaar gaan we naar Spanje of zo maar nu hadden we geen geld.
(ik was weer door mn knie gegaan en een tijd nie gewerkt, andere kameraad had zn auto total loss gereden en weer een nieuwe gekocht en nog een ander werkt, net als mij overigens, nog nie voor vast dus weinig geld
)
Ik ga dit jaar samen met vriendin en een antal vrienden 3 hele weken naar turkije
heb er nu al zin aan
Ik ging voor 16 dagen naar mexico,dus een gewone vakantie,heb daar op een eiland gezeten,dus niet t drukke cancun of porte vallarta,te toeristisch.
Heb nu echt cultuurdingen gedaan,overgebleven indianen dorpen bezocht,citzen itza (sisi reclame pyramide) en dat soort dingen,en heb door een maya indiaan 2 tattoos laten zetten (painfull):P
Heel mooie vakantie en dacht ook echt 2 weken van mn rust zonder kids te genieten maar na 10 dagen wilde ik al geen rust meer
Dus sjeem 5 maanden zou voor mij ongelovelijk lang zijn,en ook nog zonder je vriendje!!!!
Maaaaaaar,je bent dan wel een enorme ervaring rijker en ik denk ook dat als ik geen kids zou hebben dit soort dingen zeker niet uit de weg zou gaan.
En sja Lex,het is nu eenmaal bewezen dat vrouwen meer op dat gebied willen ontdekken en levenservaring op willen doen,mannen zijn sneller tevreden als er maar een beetje voor hen gezorgt wordt de tijd die ze op aarde rondbrengen.
Je klasgenote zal ook zeker sterker in t leven komen te staan dan wat jij doet,als ik niet gebonden aan wat dan ook zou zijn zou ik nu in oorlogsgebieden verpleegkundige zijn.(Al zou ik niet mn eigen reis gaan betalen)
Wel veeeeeel foto's maken Proxje,want als je terug bent willen we aaaaaalles zien,ook 1tje van jou in kuisheidsgordel,lijkt me een zeer apart kiekje

| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Nou... Ik ga een reisje maken naar Blanes ! Niet alleen...nee echt niet...met 5 vrienden waaronder T. BLIK ![]() Voor meer info: http://go.to/degexte Ohja we gaan 22 juli zoiets, mocht je geinteresseerd zijn... |
| quote: |
| Originally posted by Donna mannen zijn sneller tevreden als er maar een beetje voor hen gezorgt wordt de tijd die ze op aarde rondbrengen. |

Ga ik zeker niet doen in Afrika...aangezien er zoveel aids-patienten rondlopen daaro...ik moet er niet aan denken!
Eentje met I Love Andreas
LOL
Tsjechie, met de vriendin en haar ouders.......
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta /me gaat lekker naar tuinesi�, dus ik blijft zoalst nu staat @home |
Waarom gaan jullie allemaal zo ver weg? Of komt het omdat ik niet veel poen heb? Ik denk dat het aan et 2e ligt 
ik had 2 weken duitsland gepland (ijfel gebied) Maar ik denk dat dat niet doorgaat voor mij
(kom namelijk net terug uit het ziekenhuis, motor ongeluk. Dus zal nog zeker 2 mnd revalideren zijn
)
Sandman
Mja als je zoiets doet moet je zelf checken of de naalden die ze gebruiken nog in verpakking zitten,de datem ervan checken,of ze *nieuwe* handschoenen uit verpakking halen en of t alcohol t juiste percentage bevat,96% of hoger,dan loopt t aidsgedeelte wel los,en ja in afrika stikt t wel van de dragers enzo,maar de organisaties die de reizen verzorgen zijn niet van plan om dat zomaar te laten gebeuren,en ach je hebt gelukkig je gordel ook nog om *grinz*
Hey,misschien kan je af en toe wel ff verslagje geven als je ergens bent waar inet is,zouden ze dat hebben?:P
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Zo dat hoop ik ook. Maar er is 1 hele grote club hoorde ik ergens in athene, waar heel vaak goede dj's komen, maar daar moet je weer met de taxi heen ofso en dat kost 70 piek geloof ik. |

Kga dit jaar met 7 maten naar Salou wordt wel donders relaxed beetje bieren beetje meiden checken. Lekker lomp groot appartement met balkon van 9 bij 2 meter dat stond iig stond in de folder maarzal ook wel weer tegen vallen.
Waar kun je in Salou of daar in buurt eigenlijk het best uitgaan?
?
Joost
| quote: |
| Originally posted by LowRider (lol stond paar dagies trug ook al opput punt deze thread te starten) en het word: TEXEL! met 5 man in de koog op zon jongerencamping shit, sommige zullen wel kennuh misschien, volgend jaar buitenland |
| quote: |
| Originally posted by Joost008 Kga dit jaar met 7 maten naar Salou wordt wel donders relaxed beetje bieren beetje meiden checken. Lekker lomp groot appartement met balkon van 9 bij 2 meter dat stond iig stond in de folder maarzal ook wel weer tegen vallen. Waar kun je in Salou of daar in buurt eigenlijk het best uitgaan? ?Joost |
Je hebt ook Snoopys in Salou maar daar is het gewoon te druk.
Toffe tent maar te druk
ik hoorde van iemand dat de prijzen in de buurt van salou allemaal wel hetzelfde zijn..
maar dan is mijn vraag dus, hoe duur is alles daar (drank, discotheken etc).. kan ik tenminste een schatting maken voor wat ik kwijt ben in die 10 dagen 
10 dagen? denk 500 euro plus...als je een beetje doorzuupt en nie zuinig bent 
Vorig jaar benk naar Ter Schelling geweest, ik vond de Wyb daar de mooiste discotheek, de braskoer was ook wel donders vet alleen gwoon lomp druk ech nie meer normaal. Verder zaten dr nog wel wat relaxte kroegies maarja daar had je dus totaal geen relaxte muziek
Maar het was echt ook wel zo'n donders lompe zuipvakantie echt 1 die ik nooit had willen missen
Grtz
Joost
| quote: |
| Originally posted by Donna Mja als je zoiets doet moet je zelf checken of de naalden die ze gebruiken nog in verpakking zitten,de datem ervan checken,of ze *nieuwe* handschoenen uit verpakking halen en of t alcohol t juiste percentage bevat,96% of hoger,dan loopt t aidsgedeelte wel los,en ja in afrika stikt t wel van de dragers enzo,maar de organisaties die de reizen verzorgen zijn niet van plan om dat zomaar te laten gebeuren,en ach je hebt gelukkig je gordel ook nog om *grinz* Hey,misschien kan je af en toe wel ff verslagje geven als je ergens bent waar inet is,zouden ze dat hebben?:P |

| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus ik ga iig een eigen website opzetten waar ik dan elke week ofzo ff een stukje op schrijf en waar mensen berichtjes kunnen achterlaten, en als t lukt zet ik er dan ook 1 x in de 2 weken nieuwe foto's op...hangt een beetje van de apparatuur af daar. Ik wil wel graag een digicam meenemen maar weet niet waar ik die vandaan moet toveren! Dus dan maar aan de locals vragen waar ik goedkoop mijn rolletjes kan ontwikkelen ![]() tegen de tijd dat de site af is dan laat ik wel weten |
| quote: |
| Originally posted by TimeportE ik hoorde van iemand dat de prijzen in de buurt van salou allemaal wel hetzelfde zijn.. maar dan is mijn vraag dus, hoe duur is alles daar (drank, discotheken etc).. kan ik tenminste een schatting maken voor wat ik kwijt ben in die 10 dagen |
: Ga niet gelijk aan het begin van de avond naar een discotheek of Hollandse bar. Zeker in de discotheek is het drinken erg duur. Wat wij altijd deden in Lloret is aan het begin van de avond naar zo'n klein Spaans barretje gaan waar gewoon spanjaarden rondlopen en ook bijna geen nederlanders. Daar hadden we voor f 1,50 een tequila en voor heel weinig een liter sangria met vruchtjes. Das echt zwaar relaxed 
. Ben je voor weinig geld kachel en dan duik je gewoon de discotheek in, simple as that
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Nou ik kan je 1 tip geven : Ga niet gelijk aan het begin van de avond naar een discotheek of Hollandse bar. Zeker in de discotheek is het drinken erg duur. Wat wij altijd deden in Lloret is aan het begin van de avond naar zo'n klein Spaans barretje gaan waar gewoon spanjaarden rondlopen en ook bijna geen nederlanders. Daar hadden we voor f 1,50 een tequila en voor heel weinig een liter sangria met vruchtjes. Das echt zwaar relaxed ![]() . Ben je voor weinig geld kachel en dan duik je gewoon de discotheek in, simple as that |
J/K
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.