TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar gaan wij heen met de zomervakantie?
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Posted by basvh on Mar-29-2002 16:18:

ik ga van 15 tm 30 juli naar kreta, hopen dat er vette dj s komen.

ga in augustes ook nog paar dagen naar blankenberghe

Posted by Dj Lex on Mar-29-2002 16:19:

quote:
Originally posted by basvh
ik ga van 15 tm 30 juli naar kreta, hopen dat er vette dj s komen.

ga in augustes ook nog paar dagen naar blankenberghe

Zo dat hoop ik ook. Maar er is 1 hele grote club hoorde ik ergens in athene, waar heel vaak goede dj's komen, maar daar moet je weer met de taxi heen ofso en dat kost 70 piek geloof ik.

Posted by LowRider on Mar-29-2002 16:24:

(lol stond paar dagies trug ook al opput punt deze thread te starten)

en het word: TEXEL! met 5 man in de koog op zon jongerencamping shit, sommige zullen wel kennuh misschien, volgend jaar buitenland

Posted by Nook on Mar-29-2002 16:25:

going to kreta, en dan lekker op starbeach liggen

Posted by Gurian on Mar-29-2002 17:43:

Euhhhh ik ga met zn 5en naar Terschelling. En wel naar camping Appelhof ......... En dat voor 8 daagjes van 20 juli tot 28 juli

Volgend jaar gaan we naar Spanje of zo maar nu hadden we geen geld.
(ik was weer door mn knie gegaan en een tijd nie gewerkt, andere kameraad had zn auto total loss gereden en weer een nieuwe gekocht en nog een ander werkt, net als mij overigens, nog nie voor vast dus weinig geld )

Posted by serialkillah on Mar-29-2002 18:15:

Ik ga dit jaar samen met vriendin en een antal vrienden 3 hele weken naar turkije heb er nu al zin aan

Posted by Donna on Mar-29-2002 21:06:

Ik ging voor 16 dagen naar mexico,dus een gewone vakantie,heb daar op een eiland gezeten,dus niet t drukke cancun of porte vallarta,te toeristisch.
Heb nu echt cultuurdingen gedaan,overgebleven indianen dorpen bezocht,citzen itza (sisi reclame pyramide) en dat soort dingen,en heb door een maya indiaan 2 tattoos laten zetten (painfull):P
Heel mooie vakantie en dacht ook echt 2 weken van mn rust zonder kids te genieten maar na 10 dagen wilde ik al geen rust meer
Dus sjeem 5 maanden zou voor mij ongelovelijk lang zijn,en ook nog zonder je vriendje!!!!
Maaaaaaar,je bent dan wel een enorme ervaring rijker en ik denk ook dat als ik geen kids zou hebben dit soort dingen zeker niet uit de weg zou gaan.
En sja Lex,het is nu eenmaal bewezen dat vrouwen meer op dat gebied willen ontdekken en levenservaring op willen doen,mannen zijn sneller tevreden als er maar een beetje voor hen gezorgt wordt de tijd die ze op aarde rondbrengen.
Je klasgenote zal ook zeker sterker in t leven komen te staan dan wat jij doet,als ik niet gebonden aan wat dan ook zou zijn zou ik nu in oorlogsgebieden verpleegkundige zijn.(Al zou ik niet mn eigen reis gaan betalen)

Wel veeeeeel foto's maken Proxje,want als je terug bent willen we aaaaaalles zien,ook 1tje van jou in kuisheidsgordel,lijkt me een zeer apart kiekje

Posted by Blik on Mar-29-2002 21:13:

quote:
Originally posted by -=WVG=-
Nou...
Ik ga een reisje maken naar Blanes !
Niet alleen...nee echt niet...met 5 vrienden waaronder T. BLIK

Voor meer info: http://go.to/degexte

Ohja we gaan 22 juli zoiets, mocht je geinteresseerd zijn...

jaja, en zeker weten dat het supervetjes gaat worden, heb nu al zin in de zomer

Posted by Miss Proximus on Mar-29-2002 21:23:

quote:
Originally posted by Donna
mannen zijn sneller tevreden als er maar een beetje voor hen gezorgt wordt de tijd die ze op aarde rondbrengen.

HAHAHA!!!! hoe ken jij mijn vriend!!!

Ik zal inderdaad echt veel foto's gaan maken

En wauw! Een indiaan laten tatoe�ren? wow! wa ie nuchter dan

wel vet stoer! Ga ik zeker niet doen in Afrika...aangezien er zoveel aids-patienten rondlopen daaro...ik moet er niet aan denken!

Misschien komt die tatto vantevoren wel Eentje met I Love Andreas LOL

Posted by Ruben_Dubbink on Mar-29-2002 22:09:

Tsjechie, met de vriendin en haar ouders.......

Posted by Henkie_henk on Mar-30-2002 01:51:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
/me gaat lekker naar tuinesi�, dus ik blijft zoalst nu staat @home

w0000t silver vcds!!! supplye!! pre pre!

Posted by Sandman on Mar-30-2002 09:05:

Waarom gaan jullie allemaal zo ver weg? Of komt het omdat ik niet veel poen heb? Ik denk dat het aan et 2e ligt

ik had 2 weken duitsland gepland (ijfel gebied) Maar ik denk dat dat niet doorgaat voor mij (kom namelijk net terug uit het ziekenhuis, motor ongeluk. Dus zal nog zeker 2 mnd revalideren zijn )

Sandman

Posted by Donna on Mar-30-2002 09:09:

Mja als je zoiets doet moet je zelf checken of de naalden die ze gebruiken nog in verpakking zitten,de datem ervan checken,of ze *nieuwe* handschoenen uit verpakking halen en of t alcohol t juiste percentage bevat,96% of hoger,dan loopt t aidsgedeelte wel los,en ja in afrika stikt t wel van de dragers enzo,maar de organisaties die de reizen verzorgen zijn niet van plan om dat zomaar te laten gebeuren,en ach je hebt gelukkig je gordel ook nog om *grinz*
Hey,misschien kan je af en toe wel ff verslagje geven als je ergens bent waar inet is,zouden ze dat hebben?:P

Posted by Flipper01 on Mar-30-2002 16:04:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Zo dat hoop ik ook. Maar er is 1 hele grote club hoorde ik ergens in athene, waar heel vaak goede dj's komen, maar daar moet je weer met de taxi heen ofso en dat kost 70 piek geloof ik.

Ik denk eerder het vliegtuig

Maar ik zit vanaf 6 Juli ook twee weken in KRETA!!

Posted by Joost008 on Mar-30-2002 17:40:

Kga dit jaar met 7 maten naar Salou wordt wel donders relaxed beetje bieren beetje meiden checken. Lekker lomp groot appartement met balkon van 9 bij 2 meter dat stond iig stond in de folder maarzal ook wel weer tegen vallen.
Waar kun je in Salou of daar in buurt eigenlijk het best uitgaan??

Joost

Posted by Kamaya on Mar-30-2002 18:16:

quote:
Originally posted by LowRider
(lol stond paar dagies trug ook al opput punt deze thread te starten)

en het word: TEXEL! met 5 man in de koog op zon jongerencamping shit, sommige zullen wel kennuh misschien, volgend jaar buitenland

Texel, ben ik vorige zomer geweest, camping Kogerstrand. Het jongere gedeelte is echt bagger! Als je wilt douchen ofzo kun je beter naar het 'volwassen' gedeelte gaan, daar is het wel schoon. (tip dus.....)
Maar verde is het wel lol daaro, als je het er zelf naar maakt. Ik wil je niet verdrietig maken ofzo, maar de ene goede discotheek (naar ik heb gehoord goed) is vorig jaar afgebrand en komt pas in 2003-4 weer terug, verder heb je wat kleinere cafetjes en distotheek de metro. Slechte muziek, weinig (mooie) meisjes, maar wel goedkoop!

Je zult het wel naar je zin hebben daaro hoor!!!

Posted by Blik on Mar-30-2002 18:17:

quote:
Originally posted by Joost008
Kga dit jaar met 7 maten naar Salou wordt wel donders relaxed beetje bieren beetje meiden checken. Lekker lomp groot appartement met balkon van 9 bij 2 meter dat stond iig stond in de folder maarzal ook wel weer tegen vallen.
Waar kun je in Salou of daar in buurt eigenlijk het best uitgaan??

Joost

Salou is echt vet hoor, goeie discotheken en veel kroegen (voor ieder wat wils dus) Je moet gewoon zeker naar de Pacha gaan, vorig jaar zijn wij 3 avonden naar de Pacha gegaan, Holland Avond (eerst feestmuziek en later op de avond fatte Trance) Hollandse DJ avond (Johan Gielen en Jurgen achter de draaitafels) en naar de schuimparty. echt vet, zeker een aanrader.

Dan heb je nog de Flashback, vond ik ook een goeie tent, lekkere muziek etc...

andere discotheken ben ik nie geweest wegens slechte verhalen enzo.

Als je ook een beetje van het kroegleven houd moet je zeker naar de Swing gaan (als je met GoGoTours bent kom je daar 100% zeker), ook moet je naar de Prins van Oranje gaan, ook zeer tof.

plezier zul je wel hebben denk ik

Posted by arrows on Mar-30-2002 19:20:

Je hebt ook Snoopys in Salou maar daar is het gewoon te druk.
Toffe tent maar te druk

Posted by TimeportE on Mar-30-2002 19:28:

ik hoorde van iemand dat de prijzen in de buurt van salou allemaal wel hetzelfde zijn..
maar dan is mijn vraag dus, hoe duur is alles daar (drank, discotheken etc).. kan ik tenminste een schatting maken voor wat ik kwijt ben in die 10 dagen

Posted by HiGH_NrG on Mar-30-2002 21:18:

10 dagen? denk 500 euro plus...als je een beetje doorzuupt en nie zuinig bent

Posted by Joost008 on Mar-30-2002 21:31:

Vorig jaar benk naar Ter Schelling geweest, ik vond de Wyb daar de mooiste discotheek, de braskoer was ook wel donders vet alleen gwoon lomp druk ech nie meer normaal. Verder zaten dr nog wel wat relaxte kroegies maarja daar had je dus totaal geen relaxte muziek Maar het was echt ook wel zo'n donders lompe zuipvakantie echt 1 die ik nooit had willen missen

Grtz
Joost

Posted by Miss Proximus on Mar-30-2002 22:14:

quote:
Originally posted by Donna
Mja als je zoiets doet moet je zelf checken of de naalden die ze gebruiken nog in verpakking zitten,de datem ervan checken,of ze *nieuwe* handschoenen uit verpakking halen en of t alcohol t juiste percentage bevat,96% of hoger,dan loopt t aidsgedeelte wel los,en ja in afrika stikt t wel van de dragers enzo,maar de organisaties die de reizen verzorgen zijn niet van plan om dat zomaar te laten gebeuren,en ach je hebt gelukkig je gordel ook nog om *grinz*
Hey,misschien kan je af en toe wel ff verslagje geven als je ergens bent waar inet is,zouden ze dat hebben?:P

ik ga iig een eigen website opzetten waar ik dan elke week ofzo ff een stukje op schrijf en waar mensen berichtjes kunnen achterlaten, en als t lukt zet ik er dan ook 1 x in de 2 weken nieuwe foto's op...hangt een beetje van de apparatuur af daar. Ik wil wel graag een digicam meenemen maar weet niet waar ik die vandaan moet toveren! Dus dan maar aan de locals vragen waar ik goedkoop mijn rolletjes kan ontwikkelen

tegen de tijd dat de site af is dan laat ik wel weten

Posted by TimeportE on Mar-30-2002 22:44:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

ik ga iig een eigen website opzetten waar ik dan elke week ofzo ff een stukje op schrijf en waar mensen berichtjes kunnen achterlaten, en als t lukt zet ik er dan ook 1 x in de 2 weken nieuwe foto's op...hangt een beetje van de apparatuur af daar. Ik wil wel graag een digicam meenemen maar weet niet waar ik die vandaan moet toveren! Dus dan maar aan de locals vragen waar ik goedkoop mijn rolletjes kan ontwikkelen

tegen de tijd dat de site af is dan laat ik wel weten

lijkt me een leuk idee, echt doen.. lijkt me vet
mijn zus is met haar vriend ook naar afrika geweest, en die fotos die ik van haar heb gezien zijn echt EXTREEEM vet.. super mooi!!

Posted by TranceFool on Mar-31-2002 09:41:

quote:
Originally posted by TimeportE
ik hoorde van iemand dat de prijzen in de buurt van salou allemaal wel hetzelfde zijn..
maar dan is mijn vraag dus, hoe duur is alles daar (drank, discotheken etc).. kan ik tenminste een schatting maken voor wat ik kwijt ben in die 10 dagen

Nou ik kan je 1 tip geven : Ga niet gelijk aan het begin van de avond naar een discotheek of Hollandse bar. Zeker in de discotheek is het drinken erg duur. Wat wij altijd deden in Lloret is aan het begin van de avond naar zo'n klein Spaans barretje gaan waar gewoon spanjaarden rondlopen en ook bijna geen nederlanders. Daar hadden we voor f 1,50 een tequila en voor heel weinig een liter sangria met vruchtjes. Das echt zwaar relaxed . Ben je voor weinig geld kachel en dan duik je gewoon de discotheek in, simple as that

Posted by Sandman on Mar-31-2002 10:00:

quote:
Originally posted by TranceFool

Nou ik kan je 1 tip geven : Ga niet gelijk aan het begin van de avond naar een discotheek of Hollandse bar. Zeker in de discotheek is het drinken erg duur. Wat wij altijd deden in Lloret is aan het begin van de avond naar zo'n klein Spaans barretje gaan waar gewoon spanjaarden rondlopen en ook bijna geen nederlanders. Daar hadden we voor f 1,50 een tequila en voor heel weinig een liter sangria met vruchtjes. Das echt zwaar relaxed . Ben je voor weinig geld kachel en dan duik je gewoon de discotheek in, simple as that

Heel erg slim..... maar je laat weer zien dat je echte Hollander bent J/K

Ik moet ook nog eens een ker naar Salou. Want volgens mij mis je echt wat als je der nog niet naar toe bent geweest.

Sandman

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »