TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar XL - FERRY CORSTEN ..::.. 10 feb ... Swe-TA DJs i linan!
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »
Allt e klar fr�n min sida
nu �r det CorstenParty som g�ller!
n�n som kirrar f�rfest? tveksamt om jag o kvicket tar tag i det den h�r g�ngen
| quote: |
| Originally posted by mr_fisken n�n som kirrar f�rfest? tveksamt om jag o kvicket tar tag i det den h�r g�ngen |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag kan ha f�rfest om ni orkar dra er ut hit... Har ett antal som redan sagt ja men jag har samtidigt sagt att jag �r �ppen f�r f�rslag... Men f�rfest hemma hos mig �r lugners som ett alternativ! |
schysst med ett alternativ men vetifan om vi pallar �ka 45min n�r det �r 10min till berns fr�n oss men vi f�r se 
| Originally posted by mr_fisken inget att fundera p�, det �r bara f�lja med som g�ller |
jobbiga e jag tror min kompis som fyller ska ha sin fest den l�rdagen
f�r ta ett snack me henne
SWE-TA F�RFEST FTW
Vi styr upp f�rfest hos Vizay! Det g�r s�kert bra! =)
N�gon som vet hur det ser ut p� biljettfronten? Blir nog att tjacka ticket n�sta helg, efter l�ning det vill s�ga!
| Originally posted by Pisch Vi styr upp f�rfest hos Vizay! Det g�r s�kert bra! =) N�gon som vet hur det ser ut p� biljettfronten? Blir nog att tjacka ticket n�sta helg, efter l�ning det vill s�ga! |
detaljer
F�rfest var som =) Kicki's annars 
| Originally posted by SteveTranz4ever Ja vad har hans sj�lv att s�ga omdet s� vi inte kommer och v�ldar medans hans mamma st�r vid spisen... Bor inte han ute p� Eker�? Firren... f�rst�r dig... dock tar det 28min med pendeln fr�n centralen detaljer |
Jepp! Han bor p� Eker� och det �r b�st att fr�ga han innan tror jag, annars f�r jag nog stryk!
Annars �r de v�l bara att ta vilket �lhak som helst!
Allts� om folk bara orkar ta sig en halvtimme med t�get till V�sby st�r det ett par CDJ800 och ett par 1210mk5 redo...
Men det �r ju ett tag kvar som sagt... vad som helst kan h�nda...
nej vi ska inte ha f�rfest hemma hos mig f�r det orkar jag inte 
Och ja du ska ha stryk hur som pisch, du f�rtj�nar det s�kerligen �nd� p� n�got s�tt 
Och JA det �r klart man drar till herr stiiiv p� f�rfest, jag t�nker ta med min skivcase iaf och lira loss lite 
Vad s�ger ni om att f�rfesta p� ett utest�lle i Sthlm...
Jag k�nner en del�gare till en krog i centrala Sthlm... 5-10 minuters g�ng fr�n Berns...
* F�rfest mellan (19)20-23
* Om en majoritet vill, buff� inkl 1 �l f�r 99:-
* Vi sk�ter och mixar musiken (DJ utrustning finns, CDJ100, mixer ok�nd)
* Blir vi m�nga f�r vi en egen avdelning f�r oss sj�lva.
* Billigare �l �n normalt, stort stark ca.30:-
* Ev. stobildsk�rm d�r vi visar en fest-DVD om vi vill...
Alla som ska till Berns och som �r sugna p� detta svara g�rna!
Hur �r intresset f�r detta?
| Originally posted by SteveTranz4ever Alla som ska till Berns och som �r sugna p� detta svara g�rna! Hur �r intresset f�r detta? |
L�ter super!!!
jag kan tyv�rr inte g� p� festen visar det sig nu, jobbar dagen efter p� hemglass s� jag kan inte k�ra s�mnl�st heller utan m�ste sova eftersom jag ska k�ra bil dagen efter 
D�remot funderar jag p� att joina in lite p� f�rfesten iaf 
Jag har 2 icketranceaddictkompisar som g�rna �r me och f�rfestar, om det g�r bra.
fan va fett steve, n�got s�dant hade jag absolut inte bangat p� i framtiden. Nu �r det alldeles f�r kort varsel f�r mig att kunna ta ledigt, men en s�dan h�r uppslutning/f�rfest hade ju gjort det s� mycker mer intressant f�r oss att ta sig upp till en liknande fest...
Som jag skrev p� TC s� skulle en s�n f�rfest vara helt sjukt b�st
Jag o tre kompisar till skulle g�rna komma om det blev ngt.
Noen som vet hvordan jeg kan komme billig fra Oslo til Stockholm? 
GIEF Ferry!
Om du nu orkar sitta i en buss i drygt 7 timmar s� finns Swebus med hyffsade priser...
http://www.swebusexpress.se
Hej
Nu stoppar vi f�rs�ljningen av biljetter till Ferry Corsten p� C.U.M inom ett par dagar, s� om du vill k�pa en biljett till Monday Bar-pris (280 kr) s� skynda dit. Sen kommer de enbart att finnas att k�pa via Ticnet.se f�r 315 kr + serviceavigift samt i d�rren f�r 340 kr.
/Staffan, Monday Bar
Jeg f�r ikke bestillt billetter p� ticnet.se siden jeg ikke er svensk =(
FELMEDDELANDE:
I927 Endast f�rs�ljning till svenska bokare!!