TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote "steuntje in de rug voor new wave" topic
Pages (2): « 1 [2]

Posted by TimeportE on Jan-19-2007 03:40:

Nou vooruit dan maar

Tim kerel omdat je echt tot de oude kern behoort, je leuke discussies wist op te wekken, je de Addiction feesten oa. heb opgezet, bij deze mijn spreekwoordelijke steuntje in de rug! Je zal het geheel zelf moeten doen, dus ga ervoor kerel!

groeten, Lucas

Posted by MennoB on Jan-19-2007 08:32:

Sterkte Tim!

Posted by M_Peror on Jan-19-2007 18:59:

Heel veel sterkte en beterschap Tim!

Posted by SnuggLe on Jan-21-2007 17:37:

Krijg hier wel een beetje een 'over de doden niets dan goeds'-gevoel van. Als Tim dit zou lezen zou hij ook zeggen: Stelletje rukkers!

Dus ik zeg het maar: STELLETJE RUKKERS!

Posted by Little Theseus on Jan-21-2007 21:35:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Krijg hier wel een beetje een 'over de doden niets dan goeds'-gevoel van. Als Tim dit zou lezen zou hij ook zeggen: Stelletje rukkers!

Een man van mn hart

Zin om binnenkort mee te gaan als we langs gaan bij m?

Posted by AirPole on Jan-21-2007 22:08:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Wat dacht je van deze ?

LAAT JE RIMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted by eieregooie on Jan-22-2007 04:51:

Ja, de rukkers zijn meer van Remy geloof ik

Posted by SnuggLe on Jan-23-2007 17:33:

quote:
Originally posted by Little Theseus

Een man van mn hart

Zin om binnenkort mee te gaan als we langs gaan bij m?

Zekers. Mits dat niet binnen werktijd is. Moet Tim even SMSen. Te lang niets van me laten horen.

Overigens: binnenkort een keer A'dam biertje doen / DJ Cafe oid? Harmen draait tegenwoordig ook meer en meer namelijk

Posted by magrec on Jan-23-2007 19:02:

Ik weet niet of we met zoveel man tegelijk kunnen komen ivm drukte maar goed dat is ook weer relatief want vorige week moest ie opeens afzeggen omdat ie daar een feestje had, hij wil alle zusters daar gewoon voor zich zelf

Posted by magrec on Feb-08-2007 09:34:

Ik ben gisteren bij hem langs geweest in het revalidatie centrum.
Hij is nog wel even bezig met revalideren maar het gaat allemaal wel weer wat beter met hem. De reacties uit dit topic heb ik uitgeprint en aan hem gegeven en hij waardeert het heel erg en het deed hem goed om te lezen dat jullie zijn mooie uitspraken nog niet zijn vergeten!

Posted by Massive on Feb-08-2007 12:36:

quote:
Originally posted by magrec
Ik ben gisteren bij hem langs geweest in het revalidatie centrum.
Hij is nog wel even bezig met revalideren maar het gaat allemaal wel weer wat beter met hem. De reacties uit dit topic heb ik uitgeprint en aan hem gegeven en hij waardeert het heel erg en het deed hem goed om te lezen dat jullie zijn mooie uitspraken nog niet zijn vergeten!

Goed nieuws
beetje laat maar ook de groeten namens kleine massive natuurlijk

Pages (2): « 1 [2]