TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- -===moreno===-
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
Kremlin --> PvD
Van Kremlin heb ik gehoord, dat het best wel goed is. En ik geloof, als ik de op de site van Paul van Dyk kijk, dat ie daar op 28 april moet draaien. Zeker het overwegen waard.
Ja rob je moet er zeker heen gaan als paul van dyk daar
gaat draaien ik vind het echt een Master tent!!!
denk wel een van de beste clubs die nederland heeft. 
Weer eentje voor op het lijstje dus. Sinds ik hier post, word die lijst steeds langer. Volgens mij zit ik al tot eind 2002 vol met feesten.
Ach, zoals wij altijd zeggen:
Is er iets anders dan!!!
Godse beter! (om even in de Harderwijkse sfeer te blijven)
Thankz man.. maar dat zijn echt trips die je moet plannen.. Das weer minder maar volgens mij is het het wel waard!!
Ik zal er een keer heengaan dat zeker!!
Gelukkig woont een nicht van me samen met haar vriend in Amstelveen. Dus daar heb dan ook weer een slaapplek. Jezus, nu ik er over nadenk, heb kan ik volgens mij in elke provincie wel blijven pitten. Mooi dus.
Ja ik ook wel!!! Daar een brug!! daar een portiek!!
Maareh ik moet maares richting station gaan ...MzzL iedereen
Thankz voor alle info en het spenderen van mijn ochtend op het forum 
lekker dom ouwhoeren geweldig toch....
Paul van dyk in MARCANTI het kan niet beter 
heb slecht nieuws voor je Henkie_henk......je hebt het waarschijnlijk zelf al gelezen maar Moreno is deze week niet van de partij ........hij zal wel in Crazy Hollywood TOP40 plaatjes staan draaien !!
Weet je eigenlijk iets van die DJ Benjamin af ??
of iemand anders misschien ??
oh oh
En nu maar hopen dat ze m'n draaistijl in de crazy gaan beoordelen ;-)Tja zo'n 1 keer per 2 maanden sta ik ook in de crazy, dat krijg je als je aangenomen bent als allroud DJ...
24 maart sta ik weer op het podium samen met DJ Vortex, ik weet alleen niet zo veel van zijn stijl, maar heb begrepen dat dit aardig stevig zal zijn. Misschien weet iemand meer over hem.
31 maart misschien in de club, anders vrij.
7 april zaal samen met DJ Bird
14 april club
21 april zaal samen met Piet Bervoets (o.a. Rank 1, R.o.o.s. en Jonah.
Op of aanmerkingen over het house draaien, pos/neg ben ik altijd nieuwsgierig naar. Over de hoempapa in de Crazy laat maar zitten...
Binnenkort ook weer Tom Harding in Starlight ik weet alleen de datum ff niet..
Groet Marck Moreno
Yeahhh..komend weekend benjamin
En als Tom Harding ook nog komt wordt het zwaar kicken daar...
Ik was pas verdwaald en kwam ff bij Erick-E kijken in *light...hij was lekker bezig hoor, maar Moreno was beter in LeClub!! Ik kan me een x herinneren dat Tiesto er was, er was geen doorkomen aan de de Glamour-zaal....en ja hoor Moreno was lekker aan het stampen in LeClub!!
Moreno ga door!!
De crazy kom ik zowieso nooit...niet echt mijn slag mensen daarzo.
Re: oh oh
| quote: |
| Originally posted by DJ Moreno En nu maar hopen dat ze m'n draaistijl in de crazy gaan beoordelen ;-)Tja zo'n 1 keer per 2 maanden sta ik ook in de crazy, dat krijg je als je aangenomen bent als allroud DJ... 24 maart sta ik weer op het podium samen met DJ Vortex, ik weet alleen niet zo veel van zijn stijl, maar heb begrepen dat dit aardig stevig zal zijn. Misschien weet iemand meer over hem. 31 maart misschien in de club, anders vrij. 7 april zaal samen met DJ Bird 14 april club 21 april zaal samen met Piet Bervoets (o.a. Rank 1, R.o.o.s. en Jonah. Op of aanmerkingen over het house draaien, pos/neg ben ik altijd nieuwsgierig naar. Over de hoempapa in de Crazy laat maar zitten... Binnenkort ook weer Tom Harding in Starlight ik weet alleen de datum ff niet.. Groet Marck Moreno |

yes yes Tom harding meesterlijk!!!die draait lekker hard dus dat word weer es goed TOP!!
Ja Moreno vind ik zeker stukken vooruit gegaan de eerste paar keer toen ik hem zag vond ik het maar 3x niks maar laatste tijd heb ik hem zeker lekker zien draaien.
Ja bij tiesto was ik toen ook toen was het zo druk...dat het gewoon niet meer leuk was dat was vorig jaar met konnigendag.
Ja van benjamin weet ik alleen dat die platen met MARCO V produceert als dj weet ik echter weinig van hem.Vortex is een HH dj zover ik me kan herrineren draait in de stijl van JP maar dat weet ik niet heel zeker
TOM HARDING RULES !! 
| Originally posted by M5 TOM HARDING RULES !! |
haha !! maar dat is net zoveel als niets !! 
| Originally posted by M5 haha !! maar dat is net zoveel als niets !! |
ach ja.. Maar hij moet wel flink terug gaan betalen
Ja Henk,daar moet je zeker heen gaan als TOM harding gaat draaien. Die blaast daar het hele dak eraf 
Ja ik heb ook een hele lekker beurs...krijg een aanvullende beurs dus dat is echt lekker meegenomen.
Owkay... dan moet ik maar naar Tom Harding gaan he 
Ach ja ik zal wel weer tievus tentamens moeten leren... Of her-tentamens 
En ja zon aanvullende beurs is wel mooi ja.. maar ik heb het toch maar niet gedaan, want mwoah als ik het niet haal
L@tez
Zat ik nog maar op school, dan had ik tenminste nog een paar vrije ochtenden/middagen/dagen. Nu moet ik elke ochtend om half zeven mijn bed uit.
ik heb al 21 studiepunten !!
en binnenkort ook alweer tentamens jah 
eej Henkie_henk wat studeer je trouwens ??
Je hebt er al 21?? gods klere.. Ik moet nog ff
Ik moet nu ongeveer alles halen.. (of 1tje mag ik nog verneuken) dan kan ik dit jaar nog halen
Enneh ik studeer MER (Mangament Economie en Recht) Nou ja studeer.. ik heb me daarvoor ingeschreven..
En ik zit op de lelijke mensen school in Zwolle.. (wat ik daar doe zou ik ook niet weten :-)
Ik ga heel maybe naar Utrecht volgend jaar.. daaro zijn de meisjes stukken beter (k spreek uit ervaring)
haha Zwolle !! nee dat lijkt me inderdaad ook niets !!
Ik zit in Utrecht....Accountancy ,maare lopen niet zoveel wijven hier rond .....dan moet je meer op gebouw naast mij zijn .....communicatie & journalistiek, daar lopen er veel en veel meer !! vraag maar aan Akira 
| Originally posted by M5 haha Zwolle !! nee dat lijkt me inderdaad ook niets !! Ik zit in Utrecht....Accountancy ,maare lopen niet zoveel wijven hier rond .....dan moet je meer op gebouw naast mij zijn .....communicatie & journalistiek, daar lopen er veel en veel meer !! vraag maar aan Akira |
| Originally posted by M5 haha Zwolle !! nee dat lijkt me inderdaad ook niets !! Ik zit in Utrecht....Accountancy ,maare lopen niet zoveel wijven hier rond .....dan moet je meer op gebouw naast mij zijn .....communicatie & journalistiek, daar lopen er veel en veel meer !! vraag maar aan Akira |
Die is echt PERFECT.. 3x raaie wie er altijd snoep koopt in Utrecht..
Wel een paar keer een hele dag en nacht uitgeweest..dat was wel relaxt
| Originally posted by Henkie_henk Enneh Utrecht is De van Het... Op het station..Heb je ook zon snoepkraampje daar werkt mrs beautifull Die is echt PERFECT.. 3x raaie wie er altijd snoep koopt in Utrecht.. |