TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nåt kul I Malmö i helgen ?
Pages (2): « 1 [2]
Är ju in Malmöe nu efter en vecka på landet... så vad händer då ? Får inte tag på Bitchen via mobbe eller hemnummer, tror fan de e nåt fel på mobben eftersom det tutat upptaget hela dagen...
[edit] Fick tag på Bitchen till slut... han låg å sov... hehe...
De blir visst lite värma i Philddamsparken å sen vidare till sommar klubben eller nåt sånt 
Tjo alla!
Farfar har fått tag i mig nu, nog något vajse med telefonen bara.
Förfest i pildamsparken klockan 8 iallafall. Sedan vidare gång till sommarklubb
kanske vi kan ha release party för min nya mix skiva? ...nej fan, ni ska inte behöva lida
men jag kommer helt klart. vi ses där 
Har precis ringt taxi nu.... ses där då
Ja ta med dig din mix Inter ! 
Ses snart 
Kanske en liten öl på Söndag eftermiddag på möllan eller nått?
gärna för mig, såvida jag inte sover 
Fan trevligt de va... vart ever we hamnade..... var bruden jag var med snygg eller var jag bara full

Jag låter mig själv tro hon var snygg.... för nu... läpparna smakade godis iaf
wtf
LOL
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Fan trevligt de va... vart ever we hamnade..... var bruden jag var med snygg eller var jag bara full ![]() Jag låter mig själv tro hon var snygg.... för nu... läpparna smakade godis iaf wtfLOL |
fanjävlar, jag MÅSTE skaffa fake ID

| Originally posted by SteveTranz4ever Fan trevligt de va... vart ever we hamnade..... var bruden jag var med snygg eller var jag bara full ![]() Jag låter mig själv tro hon var snygg.... för nu... läpparna smakade godis iaf wtfLOL |

| Originally posted by sztation Hon var... söt o go... lite runda former bara ![]() fan på lyset jag blev me.. påminn mig att jag måste köpa nya hjul till kärran ![]() UNITED STEVE OF WHATEVER |

Kul att ses igen...
MATA, LUNTA, massa nya begrepp här!
Jag var tvungen att kontra med att hitta vad vi då skulle heta...ha ha...
Så!
Det blev VÄTA och SMÅLATA som två goda förslag. VÄTA var ett jättebra namn med tanke på att det är 1. hällregn stupikvarten 2. massa sjöar som omringar sta'n
.
Och där vi har dessa SKÅTA:s här, ser jag! Skåne Trance Addicts
. Men detta bör väl skiljas åt från Skånepartiet, eller?
Ha ha...
Nu startar jag en tråd om detta, för faeeeeeeen (SKÅTA-lingo där)
Haresåkul Steve där "nere" vid den trubbiga sydspetsen, och ha så kul med Steve, alla andra
- TAke Care om man så säger...
Cya in Örebro o Accelerate...
ÖRETA? NÄRTA? Näääärke Träääääänce Addicts meet up
. (gnällbälte)
Nä, nu tyyyyyyyar jag inte lääääängre. (SMÅLATA-dialekt, uttryckt som en respons på den egna tråkiga humorn - självironi...
)
Peace,
Anders
| Originally posted by SteveTranz4ever Haha... ja fan va jag körde med "Yeah Whatever" igår ![]() Kul hade vi och det är det som spelar någon roll Kul att ses igen... |
Yes... tog tåget ner... kosta gratis... morsans gubbe e lokförare på X-2000 så de blir förstaklass eller förarhytten 
Åker hem till Sverige på onsdag 
| Originally posted by SteveTranz4ever Åker hem till Sverige på onsdag |
tävlingen: hitta steve o hans dejt