TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA party?
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Eye-Riz on Mar-31-2002 12:44:

in Utrecht zijn er zat lokaties te vinden voor 100 man ofzo (groter zouden jullie niet moeten doen), die hooguit een paar honderd piek (geen Euro's) kosten.
Starlight is een discotheek en vraag dus sowieso hogere prijzen

Posted by Dr. Kuipers on Mar-31-2002 15:52:

Opzich heel cool idee.
In Utrecht is lekker centraal (mocht dat mogelijk zijn)
En moet nie teveel kosten, maar ik ga dan waarschijnlijk wel.
Staat alleen niet in de poll, ik kom met TA's (dan zou ik wel gaan met Kolkiewolkie en RubDub )

Posted by eXos on Mar-31-2002 15:58:

Ja, wel leuk idee maar reeds al geprobeerd zonder enig succes. Maar misschien krijgen jullie t wel voor elkaar

Posted by DjRV on Mar-31-2002 17:26:

*teveel GEDOE*

Posted by DJ Bazz on Mar-31-2002 19:14:

quote:
Originally posted by Eye-Riz

right...

organisatie moet echt geen probleem zjin, een zeer goede vriend van mij heeft al diverse feestjes georganiseerd, dus die weet wel hoe dat moet gebeuren.

quote:
Staat alleen niet in de poll, ik kom met TA's (dan zou ik wel gaan met Kolkiewolkie en RubDub )

die kunnen zelf stemmen

Posted by New Wave on Mar-31-2002 19:28:

Trouwens, nu we het toch over een partijtje hebben..........................der wordt stiekem al een beetje wat voorbereid bij sommige wazige bepaalde mensen KNIPOOG

maarja, gheghegheghe, Heeft iemand in augustus al een beetje vrij offuh niet?

Posted by Eye-Riz on Mar-31-2002 19:29:

quote:
organisatie moet echt geen probleem zjin, een zeer goede vriend van mij heeft al diverse feestjes georganiseerd, dus die weet wel hoe dat moet gebeuren.

ik zeg niet dat het een probleem is (anders zouden wij het ook niet voor onze lol doen), maar het ligt eraan wat je wil. Een feestje kan opgebouwd worden in een paar uur. alleen gaat er wel wat meer werk aan vooraf. Hoe meer je wil, hoe meer werk het kost...

Posted by Dago "B" Duck on Apr-01-2002 11:19:

Er wordt elke 3 maanden toch al een leuk feessie in Utrecht georganiseerd, dus waar hebben we het over?

Posted by Miss Proximus on Apr-01-2002 17:42:

quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
Er wordt elke 3 maanden toch al een leuk feessie in Utrecht georganiseerd, dus waar hebben we het over?

Ja idd

Ik ben er dan nog wel nooit geweest, maar HALLO! Utrecht is lekker centraal, je treft hier mensen die ervaring met feesten geven hebben en dus weten hoe het GOED moet, en je hebt niet dat ellenlange gezeur over hoe alles nou moet enzo...

Nexus is bovendien toch een perfecte plek om eenzame TA's aan nieuwe partners/vrienden te helpen?

Posted by eXos on Apr-01-2002 17:57:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik ben er dan nog wel nooit geweest, maar HALLO! Utrecht is lekker centraal, je treft hier mensen die ervaring met feesten geven hebben en dus weten hoe het GOED moet, en je hebt niet dat ellenlange gezeur over hoe alles nou moet enzo...

Nexus is bovendien toch een perfecte plek om eenzame TA's aan nieuwe partners/vrienden te helpen?

LOL, en dan kom je ook haha

Posted by Opti on Aug-14-2002 01:07:

quote:
Originally posted by New Wave
Trouwens, nu we het toch over een partijtje hebben..........................der wordt stiekem al een beetje wat voorbereid bij sommige wazige bepaalde mensen KNIPOOG

maarja, gheghegheghe, Heeft iemand in augustus al een beetje vrij offuh niet?

Ow jAA? Vertel vertel

Posted by Eye-Riz on Aug-14-2002 03:42:

t is wel leuk om te vergelijken hoeveel mensen er nou daadwerkelijk zijn geweest. ook leuk om te zien wie zeiden dat ze zoudenkomen en het uiteindelijke niet gedaan hebben

Posted by Smirnoff on Aug-14-2002 10:26:

Ik kom niet.

Maar ik heb dit alleen gestemd omdat het in assen is.
Als het in de randstad bijv. Utrecht is kom ik wel.

Posted by SnuggLe on Aug-14-2002 10:47:

quote:
Originally posted by Smirnoff
Ik kom niet.

Maar ik heb dit alleen gestemd omdat het in assen is.
Als het in de randstad bijv. Utrecht is kom ik wel.

?? In Assen? Waar de hell heb jij het over? Deze thread is al eeuwen houd. Even lezen

Posted by Smirnoff on Aug-14-2002 10:56:

Ik wist niet dat dit een ouwe thread was........

in de 1e post staat namelijk "Assen"

foutje

NOTE: Morgen heb ik m,n foto,s van Addiction !!

Posted by Donna on Aug-14-2002 11:00:

hahaha lol,ben je ook een doos he?:P

Posted by Smirnoff on Aug-14-2002 11:41:

wie ik ??��

Posted by Eye-Riz on Aug-14-2002 14:21:

ja jij Smirnoff

Posted by SnuggLe on Aug-14-2002 14:28:

Pisvlek met je klapdeurtjes

Posted by Smirnoff on Aug-14-2002 14:32:

hahahaha.....

De volgende keer een locatie zonder KLAPDEURTJES !!!!

Pages (2): « 1 [2]