TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מכוניות !!!!
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »


Posted by Halcyon on Mar-30-2002 20:14:

טוב לנו יש אופל וקטרה 89 שנוסעת ממש אדיר יחסית לגילה, ופורד פוקוס 1.6 2001 (יופי עכשיו כולכם יודעים מאיפה השם )

רק שלא יודע מה יהיה איתי, לפני שבועיים שללו לי את הרישיון על מהירות
המשטרה טוענת 184
בכביש החוף


Posted by Hell_Copter on Mar-30-2002 20:45:

quote:
Originally posted by DJ F0cus
טוב לנו יש אופל וקטרה 89 שנוסעת ממש אדיר יחסית לגילה, ופורד פוקוס 1.6 2001 (יופי עכשיו כולכם יודעים מאיפה השם )

רק שלא יודע מה יהיה איתי, לפני שבועיים שללו לי את הרישיון על מהירות
המשטרה טוענת 184
בכביש החוף



לא בריא... לכמה זמן?


Posted by yahel222 on Mar-30-2002 21:23:

יש VR6
ויש V6 4MOTION

ההבדל הוא שוי אר 6 זה הדגם הישן עד שנה 98 אני חושב
והפור מושון זה החדש

ופוקוס מצטער אחי המשטרות האלה סתם זונות


Posted by Halcyon on Mar-30-2002 21:50:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


לא בריא... לכמה זמן?



בינתיים חודש, ביולי יש משפט ואז יהיה שמח....

נסעתי 140, איך קיבינימט אפשר להוכיח את זה?!??


Posted by luckystrike on Mar-30-2002 23:23:

לנו יש מזדה כסופה 2001

ופוקוס 2002 צבע ירוק טורקיז מטאלי עם מערכת חדשה משהוא בת זונה
עלתה לי ולאח שלי 4500 שקל ...
שש רמקולים , שני טוויטרים וצ'יינג'ר של 12 דיסקים של פיוניר
...

אפשר עוד לשפר אבל בינתיים זה מספיק


Posted by Hell_Copter on Mar-31-2002 02:17:

quote:
Originally posted by DJ F0cus



בינתיים חודש, ביולי יש משפט ואז יהיה שמח....

נסעתי 140, איך קיבינימט אפשר להוכיח את זה?!??


יש להם איזה מד מהירות או אנערף...
מקווה שלא תקבל יותר עונש גרוע במשפט אחי


Posted by DjChook on Mar-31-2002 08:21:

דותן הראתה ידע רחב במכוניות
אבל נראה לי ש
GTI
זה
GAS
מה שאמרת
INJECTION

כי אחרת למה יש
DTI
שזה בטוח דיזל

בכל מקרה יש לנו גלאנט לאנסט 323 אפ, מהחדשות
ולאח שלי יש קולט
והוא רוצה למכור אותה, וגם האח השני שלי הולך לקנות אוטו
כנראה 206,

האוטו הכי חמוד שקיים עכשיו זה ה 307 ואין מה לדבר
אז מה עם הוא לא הכי מהיר...

בכל מקרה, בעזרת השם עד ה 17 שזה עוד 3 חודשים נעבור תאוריה, נסיים שעורים
ויאלה טסטטט


Posted by Hell_Copter on Mar-31-2002 12:39:

quote:
Originally posted by DjChook
דותן הראתה ידע רחב במכוניות
אבל נראה לי ש
GTI
זה
GAS
מה שאמרת
INJECTION

כי אחרת למה יש
DTI
שזה בטוח דיזל


TDI נתחיל מזה שזה

T - Turbo
D - Diesel
I - Injection

וזה לא נראה לי גז למה זה לא הגיוני שיש הזרקת של דלק רגילה
אני יכול לברר אם זה חשוב לכם

וקוראים למכונית שלכם לאנטיס 323 אפ ורק שתדע שהבנתי שהפסיקו לייצר אותן... יכול להיות שחידשו את זה
גלאטנ מכונית ממש יפה ונחמדה


Posted by DjChook on Mar-31-2002 12:46:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


וקוראים למכונית שלכם לאנטיס 323 אפ ורק שתדע שהבנתי שהפסיקו לייצר אותן... יכול להיות שחידשו את זה
גלאטנ מכונית ממש יפה ונחמדה


אוייש נו ברור שלאנטיס, אז עשיתי שגיאת כתיב
חפיף, אחלה אוטו
פותח יותר טוב גם מהקולט וגם מהגלאנט

למרות ששלושתן לא כאלה מהירות
חפיףףףף,

תגידו יש גירסא טורבו / משהו מיוחד של ה 206


Posted by yahel222 on Mar-31-2002 14:16:

quote:
Originally posted by DjChook


אוייש נו ברור שלאנטיס, אז עשיתי שגיאת כתיב
חפיף, אחלה אוטו
פותח יותר טוב גם מהקולט וגם מהגלאנט

למרות ששלושתן לא כאלה מהירות
חפיףףףף,

תגידו יש גירסא טורבו / משהו מיוחד של ה 206


קודם כל זה גראנד טורבו אינג'קשיון 100 אחוז אחי אני חותם לך
והמאזדה אפ אוטו פצצה ממש יפה אני אוהב את הצורה שלו
ו206 -
יש את הגרסה XSI שהיא די חזקה
ויש גם 206 GTI ומסתובבות איזה 2 כאלה באיזור עם מלא תוספות
יעני ספויילר אחורי וקדמי וחצאיות...אחת מהן בצבע כחול

ויש גם את ה 206 CC
אוטו ממש חמוד אבל רק הגרסה של המנוע 2000 שווה....
לידידה שלי יש את המנוע 1600....סתם חרטה מנוע אבל עדיין חמוד

אבל בבליך זה שיא הבאסה - יש שם ילדים מרמת חן מרמת אפעל וסביון וקריניצי והסביבה
ים מליינים.....
אחד עם Z3
ילד אחד בכתה י"א טוב כבר בחופש היה לו ג'יפ גרנד צ'ירוקי למרות שלא היה לו בכלל רשיון אז פשוט הוא היה מבקש מילדים שיבואו ויסיעו אותו
ועכשיו שיש לו רשיון הוא מכר וקנה בקום אאודי טי טי....בכתה י"א !!!
ואחד אחר יש לו אלפא 147
פחחחח איזה ביה"ס
נראה לי התיכון היחידי שאין לידו חניה מרוב מכוניות


Posted by DjChook on Mar-31-2002 14:36:

המממ אצלנו בעיקרון מי שגר קרוב לביה"ס זה השיכון
ולמרות שיעני זה איזור עשיר פה, אנשים גם אם יש להם לא באים לביה"ס עם מכוניות

המכונית הכי יפה של ילד נראה לי זה
307 ירוקה כזה משהו מדהים

ועוד איזה חיפושית חדשה נחמדה

ה
CC
מדהימה אבל תכלס זה אוטו שיאאא הלא נוח


Posted by yahel222 on Mar-31-2002 17:53:

אצלנו יש 2 עם פז'ו 307
שלהם פרטי לא של ההורים או משהו
יש אחד עם אלפא 156
אחד עם אלפא 147
אחד עם Z3
אחת יש לה פורד פוקוס חדש
עוד איזה 5 נראה לי יש להם פז'ו 206
כמה עם גולף
טוב עזבו בקיצור יש המון המון המון מכוניות לילדים בכתה י"ב.....


Posted by Hell_Copter on Mar-31-2002 20:12:

206 CC
אדירה מבחינת מראה אבל אחת המכוניות ספורט היותר חרא שראיתי...
אבל לא הייתי מתנגד למכונית כזאת...
זוכר את הבלונדה הכוסית שאמרת לי שהתחלת איתה בסיטי?
היא חולה על המכונית הזאת... פעם אחת הייתי בפיתוח והיא באה אליי רצה עושה לי נסעתי עכשיו ב סיסי נסעתי ב סיסי
נשבע לך אחי היא כמעט גמרה שם!!!


Posted by yahel222 on Apr-01-2002 00:56:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
206 CC
אדירה מבחינת מראה אבל אחת המכוניות ספורט היותר חרא שראיתי...
אבל לא הייתי מתנגד למכונית כזאת...
זוכר את הבלונדה הכוסית שאמרת לי שהתחלת איתה בסיטי?
היא חולה על המכונית הזאת... פעם אחת הייתי בפיתוח והיא באה אליי רצה עושה לי נסעתי עכשיו ב סיסי נסעתי ב סיסי
נשבע לך אחי היא כמעט גמרה שם!!!


טוב שמע ידידה שלי מגבעתיים שנראית פי 10 מההיא (לצערי היא רק ידידה ואני עדיין בוכה על זה כל פעם שאני רואה אותה )
בקיצור היא היתה ככה עם החיפושית החדשה
הילדה אין....היה לנו אותו מורה נהיגה (היא התחילה ללמוד קצת אחרי שאני עברתי טסט) בקיצור פעם פגשתי אותו הוא סיפר לי שהיא רואה כזאת היא לא מקשיבה ונוסעת אחריה....
חחחח כל פעם הייתי עושה לה ראיתי היום בימבה ישר היתה צועקת וזה....
אבל מה...ההורים שלה לא רצו לקנות לה את זה...אז קנו לה 206 סי סי במקום
((((:
מה המוסר השכל.....ואלה אין אבל סיפור מעניין לא


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2002 01:36:

מוסר השכל הוא שצריך מכונית כזאת בשביל לתפוס כוסיות כאלה


Posted by yahel222 on Apr-01-2002 03:50:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מוסר השכל הוא שצריך מכונית כזאת בשביל לתפוס כוסיות כאלה


שטויות
אם אתה צריך כזה אוטו כדי להביא מישהי
אז היא לא שווה את זה


Posted by DjChook on Apr-01-2002 09:46:

quote:
Originally posted by yahel222


שטויות
אם אתה צריך כזה אוטו כדי להביא מישהי
אז היא לא שווה את זה


פשששש מישהו התחיל לדבר רציני


Posted by warpedd_ on Apr-01-2002 21:24:

יומיים לא הייתי פה
יא אללה מלא טרדים חדשים
טוב בכל מקרה

GTI=GAS TURBO INJECION
יענו הזרקת דלק מועצת
ויש כזה דבר

2)רנו קליו B ספורט
זה הדבר הבא
אם אתם מתווכחים איתי תפתחו כל עיתון רכב תראו כמה כותבים עליה
וגם אלפא רומאו 147
איזה אותו פ33ה

260CC
נראה מצויין אבל זה לא כזה אוטו טוב
סתם תופסים ממנו
אגב גם מיצובישי קולט ורנו מגאן לא מכוניות ספורט וסה"כ יש להם תדמית כזאת
אבל הם מבוססות על דגמים ישנים
לדוגמא אני יודע שהקולט מבוססת על הלאנסר הישנה


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2002 22:03:

quote:
Originally posted by warpedd_
אגב גם מיצובישי קולט ורנו מגאן לא מכוניות ספורט וסה"כ יש להם תדמית כזאת
אבל הם מבוססות על דגמים ישנים
לדוגמא אני יודע שהקולט מבוססת על הלאנסר הישנה


אם אתה אומר.. לנו יש את הלאנסר הישנה ואני לא רואה דמיון בינהלבין הקולט
קנו מגאן קופה זה מכונית ספורט... לא רנו מגאן רגילה

גם יונדאי קופה מכונית נחמדה... לא מבחינת ביצועים אלא מבחינת יופי ומחיר


Posted by Q-PiXeL on Apr-01-2002 22:07:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


אם אתה אומר.. לנו יש את הלאנסר הישנה ואני לא רואה דמיון בינהלבין הקולט
קנו מגאן קופה זה מכונית ספורט... לא רנו מגאן רגילה

גם יונדאי קופה מכונית נחמדה... לא מבחינת ביצועים אלא מבחינת יופי ומחיר


הקולט והלאנסר מקדימה בדיוק אותו הדבר...
מגאן קופה נחמד מאוד..
אני אישית לא אוהב ת'עיצוב של יונדאי...

בכלל כאשר הופכים מכונית רגילה לקופה זה כזה לא נראה משהו, לא יודע... יענו מקדימה זה תמיד נורא דומה ופתאום רואים מאחורה זה אחר לגמרי...
לא יודע, אני לא רגיל לזה אז זה נראה מוזר כזה..

יש גם את ההונדה...


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2002 22:14:

quote:
Originally posted by Agent-Fire
יש גם את ההונדה...


על איזה הונדה אתה מדבר?
prelude
או סיויק קופה?


Posted by Q-PiXeL on Apr-01-2002 22:59:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


על איזה הונדה אתה מדבר?
prelude
או סיויק קופה?


Civic


Posted by yahel222 on Apr-01-2002 23:13:

טוב היום הייתי בתערוכת מכוניות בגני התערוכה
אתם לא יודעים איזה שיאאאא
טוב קודם כל - יונדאי קופה חדשה שינו אותה לגמרי !! ולדעתי הישנה היתה יותר טובה
עכשיו אתם רוצים אוטו ספורט שיהיה לההההיט - סיאט לאון קופה אר (R)
אנשים אין על זה...עוד לא התחילו למכור בארץ אבל זה יתפוס חזק
לא זוכר בדיוק מה הנתונים של המנוע אני יבדוק ויכתוב...אבל מבפנים איזה נדיר !!!! דוושות מברזל, גיר מתכת של מירוצים משהו מדהים
וגם נוח.....
ועוד היה מאזדה 6 שהיא המחליפה של ה626
וזה פשוט ענק ממש ספורטיבי זה יתפוס חזק חזק
אלפא רומיאו 156 GTA - אומרים שהיא עומדת ראש בראש עם אימפרזה טורבו
BMW Z8 !!!!!!!!!! אדירררררררררררררר אין כאלה דברים
משתינה על הזד 3
הצטלמתי עם הונדה S2000
בתוך מאזדה MX5 החדשה ממש אוטו חמוד
פ'זו פלין - מכונית קונספט....משהו נדיר אם יהיו כאלה אנשים יגמרו ברחוב אני יביא לכם תמונה שלה בקרוב
A4 קבריולט - לא יביאו את זה לארץ הביאו רק לתצוגה וחבל ממש אוטו יפה

טוב בקיצור היו שם עוד מליון דברים ג'יפים ואופנועים וסירות וים ים דברים פצצות מומלץ ללכת !!!! כניסה 70 שקל
יאאאא אני נכנסתי חינם !! מאמין שאני ישלם 70 שקל


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2002 23:14:

quote:
Originally posted by Agent-Fire


Civic


פרילוד הרבה יותר יפה
ונראה לי גם יותר חייתית


Posted by clubber@work on Apr-03-2002 10:45:

לנו יש לאנטיס 99
ופג'ו 406 2002 - שזה אחלה אוטו
חוץ מזה בי"ס שלי יש מלא מכוניות שוות - לחבר שלי יש את ב206 CC
2.0 ידנית שזה לא רק יופי אלה אחלה אוטו ספורט עם מלא פוזה - כל הבנות בשיכבה מתחננות אליו שיקח אותם - יש לו גם בבית BMW
ואיסוזו טרופר חדשות....
יש לנו גם איזה אחד עם מגאן קופה צהובה - גם אותו ספורט פצצה רק שכמו ב CC
אין מקום למי שיושב מאחורה - הוא ניסה למכור אותה ולא קנו אותה ממנו
בגלל שהוא קרע אותה אז הוא התנגש בקיר כדי לקבל את הכסץ מהביטוח
ועכשיו הוא רוצה להביא Z3
למלא אצלנו יש 206 רגילות ולאחד יש 205 GTI עתיקה...
וה V6 4MOTION
זה אחלה רכב ספורט שהדבר המיוחד בו זה שיש לו
4X4
אבל אם מדברים על מכוניות באמת שוות יש את ה FIAT COUPE
שנראית כמו פרארי קטנה וגם את ה MX5 ו MX3 של מאזדה
טויוטה סיליקה - אחלה אוטו
וכמובן האוטו האהוב עלי ביותר - AUDI A3 2.0T ראלי
ובכלל יש על הכביש מלא מרצדסים SLK ו CLK
במיוחד בהרצליה וגם המיני S החדשה...
אם אתם באמת רוצים לראות מכוניות פצצות עם ביצועים תסעו לרידינג (ת"א)
כל יום חמישי בלילה יש שם פתיחות גם עם ניטרו!
זה חלום לראות שם ועוד להשתתף!
ולי יש טסט החודש אני מקווה לעבור כי אני מת לרשיון!


Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.