TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מכוניות !!!!
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
טוב לנו יש אופל וקטרה 89 שנוסעת ממש אדיר יחסית לגילה, ופורד פוקוס 1.6 2001 (יופי עכשיו כולכם יודעים מאיפה השם
)
רק שלא יודע מה יהיה איתי, לפני שבועיים שללו לי את הרישיון על מהירות
המשטרה טוענת 184
בכביש החוף

| quote: |
| Originally posted by DJ F0cus טוב לנו יש אופל וקטרה 89 שנוסעת ממש אדיר יחסית לגילה, ופורד פוקוס 1.6 2001 (יופי עכשיו כולכם יודעים מאיפה השם )רק שלא יודע מה יהיה איתי, לפני שבועיים שללו לי את הרישיון על מהירות המשטרה טוענת 184 בכביש החוף |
יש VR6
ויש V6 4MOTION
ההבדל הוא שוי אר 6 זה הדגם הישן עד שנה 98 אני חושב
והפור מושון זה החדש
ופוקוס מצטער אחי המשטרות האלה סתם זונות
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter לא בריא... לכמה זמן? |
לנו יש מזדה כסופה 2001
ופוקוס 2002 צבע ירוק טורקיז מטאלי עם מערכת חדשה משהוא בת זונה
עלתה לי ולאח שלי 4500 שקל ...
שש רמקולים , שני טוויטרים וצ'יינג'ר של 12 דיסקים של פיוניר
...
אפשר עוד לשפר אבל בינתיים זה מספיק
| quote: |
| Originally posted by DJ F0cus בינתיים חודש, ביולי יש משפט ואז יהיה שמח.... נסעתי 140, איך קיבינימט אפשר להוכיח את זה?!?? |
דותן הראתה ידע רחב במכוניות
אבל נראה לי ש
GTI
זה
GAS
מה שאמרת
INJECTION
כי אחרת למה יש
DTI
שזה בטוח דיזל
בכל מקרה יש לנו גלאנט לאנסט 323 אפ, מהחדשות
ולאח שלי יש קולט
והוא רוצה למכור אותה, וגם האח השני שלי הולך לקנות אוטו
כנראה 206,
האוטו הכי חמוד שקיים עכשיו זה ה 307 ואין מה לדבר
אז מה עם הוא לא הכי מהיר...
בכל מקרה, בעזרת השם עד ה 17 שזה עוד 3 חודשים נעבור תאוריה, נסיים שעורים
ויאלה טסטטט
| quote: |
| Originally posted by DjChook דותן הראתה ידע רחב במכוניות אבל נראה לי ש GTI זה GAS מה שאמרת INJECTION כי אחרת למה יש DTI שזה בטוח דיזל |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter וקוראים למכונית שלכם לאנטיס 323 אפ ורק שתדע שהבנתי שהפסיקו לייצר אותן... יכול להיות שחידשו את זה גלאטנ מכונית ממש יפה ונחמדה |

| quote: |
| Originally posted by DjChook אוייש נו ברור שלאנטיס, אז עשיתי שגיאת כתיב ![]() חפיף, אחלה אוטו פותח יותר טוב גם מהקולט וגם מהגלאנט למרות ששלושתן לא כאלה מהירות חפיףףףף, תגידו יש גירסא טורבו / משהו מיוחד של ה 206 |
המממ אצלנו בעיקרון מי שגר קרוב לביה"ס זה השיכון
ולמרות שיעני זה איזור עשיר פה, אנשים גם אם יש להם לא באים לביה"ס עם מכוניות
המכונית הכי יפה של ילד נראה לי זה
307 ירוקה כזה משהו מדהים
ועוד איזה חיפושית חדשה נחמדה
ה
CC
מדהימה אבל תכלס זה אוטו שיאאא הלא נוח
אצלנו יש 2 עם פז'ו 307
שלהם פרטי לא של ההורים או משהו
יש אחד עם אלפא 156
אחד עם אלפא 147
אחד עם Z3
אחת יש לה פורד פוקוס חדש
עוד איזה 5 נראה לי יש להם פז'ו 206
כמה עם גולף
טוב עזבו בקיצור יש המון המון המון מכוניות לילדים בכתה י"ב.....
206 CC
אדירה מבחינת מראה אבל אחת המכוניות ספורט היותר חרא שראיתי...
אבל לא הייתי מתנגד למכונית כזאת...
זוכר את הבלונדה הכוסית שאמרת לי שהתחלת איתה בסיטי?
היא חולה על המכונית הזאת... פעם אחת הייתי בפיתוח והיא באה אליי רצה עושה לי נסעתי עכשיו ב סיסי נסעתי ב סיסי
נשבע לך אחי היא כמעט גמרה שם!!!
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter 206 CC אדירה מבחינת מראה אבל אחת המכוניות ספורט היותר חרא שראיתי... אבל לא הייתי מתנגד למכונית כזאת... זוכר את הבלונדה הכוסית שאמרת לי שהתחלת איתה בסיטי? היא חולה על המכונית הזאת... פעם אחת הייתי בפיתוח והיא באה אליי רצה עושה לי נסעתי עכשיו ב סיסי נסעתי ב סיסי נשבע לך אחי היא כמעט גמרה שם!!! |
)
מוסר השכל הוא שצריך מכונית כזאת בשביל לתפוס כוסיות כאלה
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מוסר השכל הוא שצריך מכונית כזאת בשביל לתפוס כוסיות כאלה |
| quote: |
| Originally posted by yahel222 שטויות אם אתה צריך כזה אוטו כדי להביא מישהי אז היא לא שווה את זה |
יומיים לא הייתי פה
יא אללה מלא טרדים חדשים
טוב בכל מקרה
GTI=GAS TURBO INJECION
יענו הזרקת דלק מועצת
ויש כזה דבר
2)רנו קליו B ספורט
זה הדבר הבא
אם אתם מתווכחים איתי תפתחו כל עיתון רכב תראו כמה כותבים עליה
וגם אלפא רומאו 147
איזה אותו פ33ה
260CC
נראה מצויין אבל זה לא כזה אוטו טוב
סתם תופסים ממנו
אגב גם מיצובישי קולט ורנו מגאן לא מכוניות ספורט וסה"כ יש להם תדמית כזאת
אבל הם מבוססות על דגמים ישנים
לדוגמא אני יודע שהקולט מבוססת על הלאנסר הישנה
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ אגב גם מיצובישי קולט ורנו מגאן לא מכוניות ספורט וסה"כ יש להם תדמית כזאת אבל הם מבוססות על דגמים ישנים לדוגמא אני יודע שהקולט מבוססת על הלאנסר הישנה |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אם אתה אומר.. לנו יש את הלאנסר הישנה ואני לא רואה דמיון בינהלבין הקולט קנו מגאן קופה זה מכונית ספורט... לא רנו מגאן רגילה גם יונדאי קופה מכונית נחמדה... לא מבחינת ביצועים אלא מבחינת יופי ומחיר |
| quote: |
| Originally posted by Agent-Fire יש גם את ההונדה... |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter על איזה הונדה אתה מדבר? prelude או סיויק קופה? |
טוב היום הייתי בתערוכת מכוניות בגני התערוכה
אתם לא יודעים איזה שיאאאא
טוב קודם כל - יונדאי קופה חדשה שינו אותה לגמרי !! ולדעתי הישנה היתה יותר טובה
עכשיו אתם רוצים אוטו ספורט שיהיה לההההיט - סיאט לאון קופה אר (R)
אנשים אין על זה...עוד לא התחילו למכור בארץ אבל זה יתפוס חזק
לא זוכר בדיוק מה הנתונים של המנוע אני יבדוק ויכתוב...אבל מבפנים איזה נדיר !!!! דוושות מברזל, גיר מתכת של מירוצים משהו מדהים
וגם נוח.....
ועוד היה מאזדה 6 שהיא המחליפה של ה626
וזה פשוט ענק ממש ספורטיבי זה יתפוס חזק חזק
אלפא רומיאו 156 GTA - אומרים שהיא עומדת ראש בראש עם אימפרזה טורבו
BMW Z8 !!!!!!!!!! אדירררררררררררררר אין כאלה דברים
משתינה על הזד 3
הצטלמתי עם הונדה S2000
בתוך מאזדה MX5 החדשה ממש אוטו חמוד
פ'זו פלין - מכונית קונספט....משהו נדיר אם יהיו כאלה אנשים יגמרו ברחוב אני יביא לכם תמונה שלה בקרוב
A4 קבריולט - לא יביאו את זה לארץ הביאו רק לתצוגה וחבל ממש אוטו יפה
טוב בקיצור היו שם עוד מליון דברים ג'יפים ואופנועים וסירות וים ים דברים פצצות מומלץ ללכת !!!! כניסה 70 שקל
יאאאא אני נכנסתי חינם !! מאמין שאני ישלם 70 שקל
| quote: |
| Originally posted by Agent-Fire Civic |
לנו יש לאנטיס 99
ופג'ו 406 2002 - שזה אחלה אוטו
חוץ מזה בי"ס שלי יש מלא מכוניות שוות - לחבר שלי יש את ב206 CC
2.0 ידנית שזה לא רק יופי אלה אחלה אוטו ספורט עם מלא פוזה - כל הבנות בשיכבה מתחננות אליו שיקח אותם - יש לו גם בבית BMW
ואיסוזו טרופר חדשות....
יש לנו גם איזה אחד עם מגאן קופה צהובה - גם אותו ספורט פצצה רק שכמו ב CC
אין מקום למי שיושב מאחורה - הוא ניסה למכור אותה ולא קנו אותה ממנו
בגלל שהוא קרע אותה אז הוא התנגש בקיר כדי לקבל את הכסץ מהביטוח
ועכשיו הוא רוצה להביא Z3
למלא אצלנו יש 206 רגילות ולאחד יש 205 GTI עתיקה...
וה V6 4MOTION
זה אחלה רכב ספורט שהדבר המיוחד בו זה שיש לו
4X4
אבל אם מדברים על מכוניות באמת שוות יש את ה FIAT COUPE
שנראית כמו פרארי קטנה וגם את ה MX5 ו MX3 של מאזדה
טויוטה סיליקה - אחלה אוטו
וכמובן האוטו האהוב עלי ביותר - AUDI A3 2.0T ראלי
ובכלל יש על הכביש מלא מרצדסים SLK ו CLK
במיוחד בהרצליה וגם המיני S החדשה...
אם אתם באמת רוצים לראות מכוניות פצצות עם ביצועים תסעו לרידינג (ת"א)
כל יום חמישי בלילה יש שם פתיחות גם עם ניטרו!
זה חלום לראות שם ועוד להשתתף!
ולי יש טסט החודש אני מקווה לעבור כי אני מת לרשיון!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.