TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 29 april: NEXUS party, Utrecht
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by SnuggLe on Apr-16-2002 12:34:

quote:
Originally posted by New Wave

Ik heb het nu best wel druk, jeroen ook dach ik.....hij zit full time zijn ogen vierkant te fixxen met muziek produceren op zijn pheecheetje....

latox!


Ja ik zag het net op IRC Zijn Mauro Picotto remix, wel flex.

Greetz,
SnuggLe


Posted by Eye-Riz on Apr-16-2002 18:33:

Cool New Wave
kzie jullie dan wel verschijnen.Wat dat betreft zul je blij zijn, we hebben dit keer dus een techno dj komt. Minder mooi om te zien als Mary in december, maar wel meer techno
Nou blij?


Posted by aphex on Apr-16-2002 20:51:

Ik ben er helaas ook nie, ik sta op de Vismarkt in Groningen!


Posted by Opti on Apr-16-2002 21:28:

quote:
Originally posted by New Wave
Volgens mij komen Alpha en ik wel weer :-)

Nexus addicts?

Nu alleen zonder groente want ik ben gestopt.

massol!!


ghehehe, en eerst zei je dat je niet zou gaan!


Posted by Remy D on Apr-16-2002 21:39:

Smile

quote:
Originally posted by Partyhardy!

tot slot nog Remy-D & myself @ Trance-Energy

Oja dat was kewl bij Rank 1. Had hier nog niet gekeken. Jammer dat die het niet doet. Ben wel benieuwd.


Posted by Partyhardy! on Apr-16-2002 22:32:

Thumbs up

quote:
Originally posted by Remy D

Oja dat was kewl bij Rank 1. Had hier nog niet gekeken. Jammer dat die het niet doet. Ben wel benieuwd.


Vul het onderstaande in, in een nieuw scherm dan zou hij te voorschijn moeten komen =>
"http://www.geocities.com/intrancewetrust2003/Trance-energy.jpg"
en we gaan het de 29ste nog eens eventjes dunnetjes over doen


Posted by eXos on Apr-16-2002 22:42:

quote:
Originally posted by Partyhardy!


Vul het onderstaande in, in een nieuw scherm dan zou hij te voorschijn moeten komen =>
"http://www.geocities.com/intrancewetrust2003/Trance-energy.jpg"
en we gaan het de 29ste nog eens eventjes dunnetjes over doen


Whaha, die enorme scheve bek van Remy is cool.

Als je bij de volgende qontact weer foto's gaat maken ken je ze dan wel online gooien


Posted by Remy D on Apr-17-2002 14:50:

quote:
Originally posted by Partyhardy!


Vul het onderstaande in, in een nieuw scherm dan zou hij te voorschijn moeten komen =>
"http://www.geocities.com/intrancewetrust2003/Trance-energy.jpg"
en we gaan het de 29ste nog eens eventjes dunnetjes over doen

Ik heb hem gezien. Hij is lakewl. Maar ik heb idd een scheve bek zeg hehe. En een zonnebankie zou ook geen kwaad doen.


En we gaan het zeker de 29e weer kanllen. Wordt tof


Posted by Eye-Riz on Apr-24-2002 06:32:

Mocht er nou nog iemand van hier komen, zorg dan dat je reserveert... de reserveringen gaan vrij hard op het moment.
voor reserveringen, mail naar [email protected]


Posted by kolkiewolkie on Apr-24-2002 06:43:

Hieruit mag ik dus concluderen dat nexus het niveau van 'je kunt er altijd in' ontstegen is??(zonder reservering kom je er niet in??) op zich jammer, maar wel mooi dat het zo goed loopt


Posted by Jukx on Apr-24-2002 09:38:

ehhh.. ik denk dat je Eye-Riz niet altijd even serieus moet nemen Kolkie.. en in dit geval, gezien het tijdstip van posten, al helemaal niet!!




Posted by Opti on Apr-24-2002 16:26:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
[email protected]


moet t niet reserv[email protected] zijn?


Posted by Eye-Riz on Apr-24-2002 17:00:

quote:
Originally posted by Jukx
ehhh.. ik denk dat je Eye-Riz niet altijd even serieus moet nemen Kolkie.. en in dit geval, gezien het tijdstip van posten, al helemaal niet!!

EN bedankt Jukx, ouwe vriend
Het was dan wel vroeg, maar ik had mijn bakkie koffie al wel op hoor!!

Wat ik bedoel is, het gaat om een feest op koninginnenacht. Dan is het overal in Utrecht druk, en het is naast De Winkel van Sinkel met Jeff Mills en Ken Ishii het enige speciale in Utrecht.

Normaal doen we niet aan reserveringen en voorverkoop. We bieden de mensen nu alleen de service, vooral voor als mensen van ver weg komen, en het blijkt dat het al vroeg vol is. You knever know! En als ik dan zie hoe het met de reserveringen loopt, is het maar goed ook dat we die 'service' dit keer bieden...

[edit]uhh... volgens mij heeft Jukx toch een beetje gelijk en was ik inderdaad nog niet wakker: het moet [email protected] zijn [/edit]


Posted by New Wave on Apr-25-2002 07:07:

Is de wc nu wel gratis , iris, ik moet je teleurstellen, deze die- hard Nexus terrorist kan helaas de grond niet komme beuken, de sociale verplichtingen zullen helaas op een ander front vertoont moeten worden. hiervoor mijn waardige excusex.

Maaaaarrrrrrrrrr beware, want de Nexus daarna ken ik je weer een heerlijk kusje geven

Maar veel succes de 29ste meidje, boogiewoogie them!!!!!!!!


Posted by Opti on Apr-25-2002 08:51:

quote:
Originally posted by New Wave

Maaaaarrrrrrrrrr beware, want de Nexus daarna ken ik je weer een heerlijk kusje geven



warom krijg ik die niet ghehehe?

Maar idd Eye, veel succes op de 29e! En volgende keer als ik er ben geef ik wel een enthousiaste beuk op je schouder


en een kusje


Posted by New Wave on Apr-25-2002 09:05:

quote:
Originally posted by Optimus


warom krijg ik die niet ghehehe?

Maar idd Eye, veel succes op de 29e! En volgende keer als ik er ben geef ik wel een enthousiaste beuk op je schouder


en een kusje


WAAROM KRIJG IK GEEN BEUK OP ME SCHOUDER!?!? gheghe


Jij krijgt 18 Mei een heerlijk zacht kusje, maar ik zeg nog niet op welk plekje


Posted by Opti on Apr-25-2002 09:09:

quote:
Originally posted by New Wave


WAAROM KRIJG IK GEEN BEUK OP ME SCHOUDER!?!? gheghe


Jij krijgt 18 Mei een heerlijk zacht kusje, maar ik zeg nog niet op welk plekje


op mijn linkerbil?


Posted by New Wave on Apr-25-2002 09:12:

quote:
Originally posted by Optimus


op mijn linkerbil?


het blijft natuurlijk wel een verassing maar je zult er zeker van genieten


Posted by Opti on Apr-25-2002 09:14:

quote:
Originally posted by New Wave


het blijft natuurlijk wel een verassing maar je zult er zeker van genieten



hmmmmmmm


Posted by New Wave on Apr-25-2002 09:19:

Maar volgend Nexus gaan we weer lekker beuken of niet Optimus! (om effe terug naar topic te gaan ) want Iris moet natuurlijk wel verwent worden.

Neem jij eetstokkies mee en ik een honkbalknuppel!


Posted by Opti on Apr-25-2002 09:28:

quote:
Originally posted by New Wave
Maar volgend Nexus gaan we weer lekker beuken of niet Optimus! (om effe terug naar topic te gaan ) want Iris moet natuurlijk wel verwent worden.

Neem jij eetstokkies mee en ik een honkbalknuppel!


EETSTOKJES GAAN MEE! OOk me bamiballen voor in de magnetron gaan dan mee! Gaan we chinezen tussen de partypeople

En me honkbalknuppel... dat kunnen we Eye niet aandoen


Posted by New Wave on Apr-25-2002 09:46:

quote:
Originally posted by Optimus


EETSTOKJES GAAN MEE! OOk me bamiballen voor in de magnetron gaan dan mee! Gaan we chinezen tussen de partypeople

En me honkbalknuppel... dat kunnen we Eye niet aandoen



JAJAJAJAJAJA, neem ik de FRITUURPAN mee (niet magnetron worden ze slap van), zetten we die naast de DJ booth, en dan gaan we bamiballen bakken!!!!

hhhhhmmmmmmmmmmmzzzzzzzzzz, denkdnekdenk, okee, de honkbalknuppel bewaren we dan wel voor jouw vriendin....ik vond het wel een opwindend idee....maarja.......




Posted by Opti on Apr-25-2002 09:56:

wat een useless gepost weer ghehehe


Posted by New Wave on Apr-25-2002 10:00:

quote:
Originally posted by Optimus
wat een useless gepost weer ghehehe


idd

Ik ga koffie halen


Posted by Eye-Riz on Apr-25-2002 21:22:

stelletje gladiolen!


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.