TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 29 april: NEXUS party, Utrecht
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ik heb het nu best wel druk, jeroen ook dach ik.....hij zit full time zijn ogen vierkant te fixxen met muziek produceren op zijn pheecheetje.... latox! |
Zijn Mauro Picotto remix, wel flex.
Cool New Wave 
kzie jullie dan wel verschijnen.Wat dat betreft zul je blij zijn, we hebben dit keer dus een techno dj komt. Minder mooi om te zien als Mary in december, maar wel meer techno 
Nou blij?
Ik ben er helaas ook nie, ik sta op de Vismarkt in Groningen!

| quote: |
| Originally posted by New Wave Volgens mij komen Alpha en ik wel weer :-) Nexus addicts? Nu alleen zonder groente want ik ben gestopt. massol!! |
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! tot slot nog Remy-D & myself @ Trance-Energy |
| quote: |
| Originally posted by Remy D Oja dat was kewl bij Rank 1. Had hier nog niet gekeken. Jammer dat die het niet doet. Ben wel benieuwd. |
=>
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Vul het onderstaande in, in een nieuw scherm dan zou hij te voorschijn moeten komen => "http://www.geocities.com/intrancewetrust2003/Trance-energy.jpg" en we gaan het de 29ste nog eens eventjes dunnetjes over doen |
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Vul het onderstaande in, in een nieuw scherm dan zou hij te voorschijn moeten komen => "http://www.geocities.com/intrancewetrust2003/Trance-energy.jpg" en we gaan het de 29ste nog eens eventjes dunnetjes over doen |
Maar ik heb idd een scheve bek zeg hehe. En een zonnebankie zou ook geen kwaad doen. 

Mocht er nou nog iemand van hier komen, zorg dan dat je reserveert... de reserveringen gaan vrij hard op het moment.
voor reserveringen, mail naar [email protected]
Hieruit mag ik dus concluderen dat nexus het niveau van 'je kunt er altijd in' ontstegen is??(zonder reservering kom je er niet in??) op zich jammer, maar wel mooi dat het zo goed loopt 
ehhh.. ik denk dat je Eye-Riz niet altijd even serieus moet nemen Kolkie.. en in dit geval, gezien het tijdstip van posten, al helemaal niet!!

| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz [email protected] |



| quote: |
| Originally posted by Jukx ehhh.. ik denk dat je Eye-Riz niet altijd even serieus moet nemen Kolkie.. en in dit geval, gezien het tijdstip van posten, al helemaal niet!! |

[/edit]
Is de wc nu wel gratis
, iris, ik moet je teleurstellen, deze die- hard Nexus terrorist kan helaas de grond niet komme beuken, de sociale verplichtingen zullen helaas op een ander front vertoont moeten worden. hiervoor mijn waardige excusex.
Maaaaarrrrrrrrrr beware, want de Nexus daarna ken ik je weer een heerlijk kusje geven
Maar veel succes de 29ste meidje, boogiewoogie them!!!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by New Wave Maaaaarrrrrrrrrr beware, want de Nexus daarna ken ik je weer een heerlijk kusje geven |




| quote: |
| Originally posted by Optimus warom krijg ik die niet ghehehe? ![]() Maar idd Eye, veel succes op de 29e! En volgende keer als ik er ben geef ik wel een enthousiaste beuk op je schouder ![]() ![]() ![]() en een kusje |
gheghe
| quote: |
| Originally posted by New Wave WAAROM KRIJG IK GEEN BEUK OP ME SCHOUDER!?!? ghegheJij krijgt 18 Mei een heerlijk zacht kusje, maar ik zeg nog niet op welk plekje |

| quote: |
| Originally posted by Optimus op mijn linkerbil? ![]() |
maar je zult er zeker van genieten
| quote: |
| Originally posted by New Wave het blijft natuurlijk wel een verassing maar je zult er zeker van genieten |
Maar volgend Nexus gaan we weer lekker beuken of niet Optimus! (om effe terug naar topic te gaan
) want Iris moet natuurlijk wel verwent worden.
Neem jij eetstokkies mee en ik een honkbalknuppel!
| quote: |
| Originally posted by New Wave Maar volgend Nexus gaan we weer lekker beuken of niet Optimus! (om effe terug naar topic te gaan ) want Iris moet natuurlijk wel verwent worden. Neem jij eetstokkies mee en ik een honkbalknuppel! |
Gaan we chinezen tussen de partypeople




| quote: |
| Originally posted by Optimus EETSTOKJES GAAN MEE! OOk me bamiballen voor in de magnetron gaan dan mee! Gaan we chinezen tussen de partypeople![]() ![]() ![]() En me honkbalknuppel... dat kunnen we Eye niet aandoen ![]() ![]() |
wat een useless gepost weer ghehehe


| quote: |
| Originally posted by Optimus wat een useless gepost weer ghehehe ![]() ![]() |
stelletje gladiolen! 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.