TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Highly exclusive Tiësto event for very special occasion in The Netherlands!
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by Keldana on Feb-08-2007 19:48:

quote:
Originally posted by Remy D
ik hoop dat het gewoon weer in de HMH is

Ne, omdat er INCUBUS op deze avond in de HMH is ....

Kaartjes binnen !!!

Posted by Ouwe Dwaas on Feb-09-2007 09:30:

Kaartjes ook binnen

Posted by Remy D on Feb-09-2007 12:00:

Heb ze ook, ik zou het echt super vinden als dit het concert wordt wat hij altijd al wilde doen.... Dus met een echt orkest, zo groot als dat van Andre Rieu.

Posted by Ouwe Dwaas on Feb-09-2007 12:15:

quote:
Heb ze ook, ik zou het echt super vinden als dit het concert wordt wat hij altijd al wilde doen.... Dus met een echt orkest, zo groot als dat van Andre Rieu.

dat hoop ik ook.
ben zeer benieuwd.

en een week later zie ik hem weer op Ultra Music Festival in Miami.
Daar gaat hij, zoals ze schreven: a rare live performance, geven.
Misschien wordt een mini mini concert van wat hij de 16e gaat geven voor ons.

ik ben excited

Posted by Massive on Feb-09-2007 12:22:

quote:

Ja ga 'm vooral zulke hints geven Remy, straks krijgen we nog echt een keer Tiesto feat. Andre Rieu..

Posted by dj_spare on Feb-09-2007 16:27:

kan makkelijk, immers André Rieu heeft ook het Gelredome afgehuurt voor een partijtje

Posted by eieregooie on Feb-09-2007 20:37:

quote:
Originally posted by dj_spare
kan makkelijk, immers André Rieu heeft ook het Gelredome afgehuurt voor een partijtje

Pff... Andre Rieu... doe dan een èchte klassieke atiest en niet zo'n Helmut Lotti met viool...

Kaartjes binnen ook

Posted by jappy-b on Feb-14-2007 09:36:

quote:
Originally posted by eieregooie
Pff... Andre Rieu... doe dan een èchte klassieke atiest en niet zo'n Helmut Lotti met viool...

Kaartjes binnen ook

Nigel Kennedy!

ook hier de kaartjes binnen...

Posted by dj_spare on Mar-11-2007 23:41:

Het feest is dus ergens op Schiphol... morgen wordt het officieel bekend gemaakt. Heb er in ieder geval zin in, mede omdat zijn nieuwe cd best wel meevalt!

Posted by eieregooie on Mar-11-2007 23:47:

een of andere hangar ofzo zal t wel zijn... lijkt me niet dat ze er een terminal voor afzetten

Posted by Remy D on Mar-12-2007 14:18:

beter dat het op schipol is, dat is super goed te doen met de Zuidangent vanaf Haarlem station

Posted by dj_spare on Mar-12-2007 18:00:

This Friday, March 16th Tiësto will perform a very exclusive deejay set at the new luggage hall on Schiphol Airport, Amsterdam. A unique location which has never been used for events at all. The location has been kept secret until today.

The 'Secret Showcase' is meant as a special kick-off event for Tiësto's Elements of Life Worldtour 2007-2008 , related to his new artists album 'Elements of Life' which will be released early April 2007.

geen tijden tho...

Posted by eieregooie on Mar-12-2007 18:40:

During his 4 hour DJ-set Tiësto will showcase many tracks from his upcoming artist album.

This Friday more information regarding Tiësto's Elements of Life Worldtour 2007-2008 will be announced through www.tiesto.com.

Vrijdag... lekker vlot allemaal... sommige mensen moeten vrijdag / zaterdag werken en willen wel graag even weten waar ze op kunnen rekenen.

Posted by MikeVee on Mar-12-2007 18:56:

Ja, vage info allemaal die eigenlijk niets nieuw zegt over de praktische kant (waar de ingang is, hoe er te geraken, uren van het feest,...)

Posted by Chicane on Mar-12-2007 20:58:

Al een dikke 12 euro verbelt aan Radio538 maar winnen zal ik!

Posted by jappy-b on Mar-13-2007 09:48:

quote:
Originally posted by Chicane
Al een dikke 12 euro verbelt aan Radio538 maar winnen zal ik!

nou succes!!

Posted by Ouwe Dwaas on Mar-13-2007 20:00:

zover ik het allemaal goed begrepen hebt:

deuren open: 21:00u
feest: 22:00u
Tiesto: 23:00u - 03:00u

parkeren: 10 euro (eenmalig)

sowieso Jes komt zingen, wie verder weet ik niet.
BT in ieder geval niet, want die moet de volgende dag in Hollywood zingen.

van de www.schiphol.nl site

quote:

DJ Tiësto geeft vrijdag 16 maart een uniek concert in de nieuwste bagage hal van Amsterdam Airport Schiphol.

Het vier uur durende optreden in de nog niet geopende hal op Schiphol is tevens het begin van de wereldtournee "Elements of Life".

Het concert begint om 21.00 en duurt tot 03.00 uur. Helaas zijn er geen kaarten meer te koop. Kijk voor meer informatie op www.tiesto.com

Heeft u kaarten voor het DJ Tiësto concert?

De bagage hal ligt tegenover de parkeergarage P2. De bezoekers van het concert van DJ Tiësto kunnen in P2 parkeren voor EUR 10,-. Deze speciale parkeerkaarten zijn te koop tijdens het concert in de bagage hal.

Als u met de auto komt wordt op de snelweg parkeren P2 duidelijk aangegeven, ook door extra borden 'Parkeren Concert Tiësto volg P2'.

Posted by HardKiller on Mar-13-2007 23:13:

3 uur is echt belachelijk

Posted by Ouwe Dwaas on Mar-13-2007 23:17:

quote:
Originally posted by HardKiller
3 uur is echt belachelijk

ja is ook geen tijd, vindt ik.
vooral de mensen die met de trein komen, is dit natuurlijk een ramptijd.
eerste treinen zullen pas rond 6u gaan.

Ik hoop dat het niet bij 3u blijft, maar dat er nog wat achteraan komt

Posted by HardKiller on Mar-13-2007 23:23:

quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
ja is ook geen tijd, vindt ik.
vooral de mensen die met de trein komen, is dit natuurlijk een ramptijd.
eerste treinen zullen pas rond 6u gaan.

Ik hoop dat het niet bij 3u blijft, maar dat er nog wat achteraan komt

Ja dat mag ik hopen, dit is leuk voor mensen die in de randstad wonen maar voor de rest werkt het natuurlijk niet. En dat 'alle' details pas vrijdag naar buiten komen vind ik ook waardeloos

Posted by Ouwe Dwaas on Mar-13-2007 23:31:

quote:
Ja dat mag ik hopen, dit is leuk voor mensen die in de randstad wonen maar voor de rest werkt het natuurlijk niet. En dat 'alle' details pas vrijdag naar buiten komen vind ik ook waardeloos

welke 'details'?
over de EOL tour?
als je dat bedoelt: ja dat klopt, want dan geeft Tijs een officiele persconferentie op Schiphol daarover.
Met de datums voor het Gelredome en wanneer de kaartverkoop begint daarvoor.

en inderdaad in de randstad rijden wel nachttreinen.
waarschijnlijk zien ze Arnhem en omgeving en de andere niet-Randstad gebieden als achtergebleven gebied ofzo?

daar komen ook aardig wat mensen vandaan, maar waarschijnlijk is dat voor de NS toch nog niet genoeg

ik ben in ieder geval blij dat ik vrijdag mee kan rijden.
maar heb al genoeg feesten meegemaakt dat ik gewoon minstens 1 1/2 uur op een station hebt moeten hangen en wachten tot de eerste trein naar Arnhem ging.

Posted by HardKiller on Mar-13-2007 23:43:

quote:
welke 'details'?
over de EOL tour?
als je dat bedoelt: ja dat klopt, want dan geeft Tijs een officiele persconferentie op Schiphol daarover.
Met de datums voor het Gelredome en wanneer de kaartverkoop begint daarvoor.

en inderdaad in de randstad rijden wel nachttreinen.
waarschijnlijk zien ze Arnhem en omgeving en de andere niet-Randstad gebieden als achtergebleven gebied ofzo?

daar komen ook aardig wat mensen vandaan, maar waarschijnlijk is dat voor de NS toch nog niet genoeg

ik ben in ieder geval blij dat ik vrijdag mee kan rijden.
maar heb al genoeg feesten meegemaakt dat ik gewoon minstens 1 1/2 uur op een station hebt moeten hangen en wachten tot de eerste trein naar Arnhem ging.

Nou, ik wil graag de tijden weten, wie draait er bijv. ook vóór Tijs? Gewoon de standaard details die je voor elk feest kan verwachten.

Ik kom zelf uit Westervoort dus ik weet precies waar je het over hebt! Ik kan eventueel wel bij iemand blijven slapen maar handig is het allemaal niet en het moet allemaal halsoverkop geplanned worden

Posted by Ouwe Dwaas on Mar-13-2007 23:49:

quote:
Nou, ik wil graag de tijden weten, wie draait er bijv. ook vóór Tijs? Gewoon de standaard details die je voor elk feest kan verwachten.

Ik kom zelf uit Westervoort dus ik weet precies waar je het over hebt! Ik kan eventueel wel bij iemand blijven slapen maar handig is het allemaal niet en het moet allemaal halsoverkop geplanned worden

de tijden heb ik al gepost.
het enige wat ik niet weet is wie van 22:00 tot 23:00 draait voor Tijs.
En ja Tijs zelf van 23:00 tot 03:00.
meer is er niet bekend van de warming up dj

Dat is voor jou helemaal minder ja.
Moet je eerst wachten tot de eerste trein naar Arnhem en dan nog dat klere stuk lopen vanaf het tijdelijke station in Arnhem naar de busstation en dan maar hopen dat je niet lang hoeft te wachten op de bus naar Westervoort.

Posted by HardKiller on Mar-13-2007 23:56:

quote:
de tijden heb ik al gepost.
het enige wat ik niet weet is wie van 22:00 tot 23:00 draait voor Tijs.
En ja Tijs zelf van 23:00 tot 03:00.
meer is er niet bekend van de warming up dj

Dat is voor jou helemaal minder ja.
Moet je eerst wachten tot de eerste trein naar Arnhem en dan nog dat klere stuk lopen vanaf het tijdelijke station in Arnhem naar de busstation en dan maar hopen dat je niet lang hoeft te wachten op de bus naar Westervoort.

I know, maar ik zou gewoon een duidelijk bericht met alle officiële details willen op tiesto.com, snap niet waarom dat nou zo moeilijk is.

Hehe ja klopt, ben t gewend, met de 1e trein nog 45min wachten in Arnhem op de bus (was eerst een half uur) en 9.40 thuis . Schiphol is helemaal niet vervelend om te wachten maar vanaf 3 uur is echt té vroeg.

Posted by Ouwe Dwaas on Mar-14-2007 00:00:

quote:
I know, maar ik zou gewoon een duidelijk bericht met alle officiële details willen op tiesto.com, snap niet waarom dat nou zo moeilijk is.

Hehe ja klopt, ben t gewend, met de 1e trein nog 45min wachten in Arnhem op de bus (was eerst een half uur) en 9.40 thuis . Schiphol is helemaal niet vervelend om te wachten maar vanaf 3 uur is echt té vroeg.

ozo bedoel je het.
ja dat snap ik ook niet.
is daar soms weer wat geheims aan ofzo?

we zien wel.

inderdaad vanaf 3 uur is het veels te vroeg.

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »