TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Direkta Nedladdningar
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by Phat^Trance hyperion - ocean of light J�vligt sk�n l�t |

inkl denna posten dvs
E-Shrek?
Nu har jag �ntligen f�tt fason p� det h�ra..
Sprang p� diverse Schiller-sp�r under en browsning av �gorna h�rom natten och m�ste bara dela med mig av en n�got softare melodi av akten som det gicks ig�ng av r�tt ordentligt. M�ktig och stor. H�ll till godo.
Schiller - Einsamkeit
...och n�r vi �nd� �r inne p� artisten i fr�ga: Kan det inte vara s� att Shrek faktiskt �R hooked p� trance han med? J�mf�r soundtracket och denna.
Dags f�r lite mer d�...
Fick dessa nya av MiB ig�r s� jag hostar upp dom
Helt klart bra melodi�s trance, tv� vocala mixar ocks�
H�ger klicka & spara som....
Allt p� 10Mbit lina, tanka � va gla 
Madelyne - Beautiful child (4 Strings remix)
Madelyne - Beautiful child (4 Strings vocal remix)
Madelyne - Beautiful child (Hiver & Hammer remix)
Ha D... / Steve
K nu har hag rensat en hel del... Jag l�ter endast inl�gg med l�nkar i stanna kvar. jag kan inte kontrollera om dom fungerar eftersom dom kan ligga p� era privata FTPs....d�rf�r m�ste ni sj�lva ta bort ett inl�gg ni gjort om l�nken d�r inte funkar l�ngre.. S� att vi inte har en massa d�da-l�nkar �verallt....
F�r att ta port ett inl�gg tar du edit\delete och sedan klickar du i l�dan h�gst upp till v�nster d�r det st�r "delete" och sedan till h�ger d�r det st�r "delete post"... Underbart 
Och jag antar att du inte tar bort det f�rsta inl�gget reveal...f�r d� f�rsvinner hela shittet... 
| Originally posted by SteveTranz4ever Dags f�r lite mer d�... Fick dessa nya av MiB ig�r s� jag hostar upp dom Helt klart bra melodi�s trance, tv� vocala mixar ocks� H�ger klicka & spara som.... Allt p� 10Mbit lina, tanka � va gla ![]() Ha D... / Steve |
s� j�vla bra.. annars �r v�l Madelyne = 4 strings?
anytime =))
my stuff is your stuff...
grym skiva!!!
Tack f�r denna reveal men den tycks vara busy.....F�r f�rs�ka lite senare sen...
�h reveal, du e en s�n himla underbar kille

Hmm undrar varf�r denna post har 1356 views
| Originally posted by Ravesquad Hmm undrar varf�r denna post har 1356 views |
| Originally posted by x-dream Ja du...kanske �r m�nga som har fattat n�got kanske....Att det f�rekommer lite nerladdningar h�r..... Har haft lite konstigt ips p� min ftp har jag m�rkt.... |
Bara det inte e n�tt problem f�r er s�.. Direkta nerladdningar e kanske f�r likt Direkt downloads..
| Originally posted by Ravesquad Jo ja ana d Bara det inte e n�tt problem f�r er s�.. Direkta nerladdningar e kanske f�r likt Direkt downloads.. |
byta namn p� tr�den kanske?
Ta n�t sjukligt svenskt ord som gurkburk eller n�t som ingen annan fattar
| Originally posted by Beamish byta namn p� tr�den kanske? Ta n�t sjukligt svenskt ord som gurkburk eller n�t som ingen annan fattar |
| Originally posted by SteveTranz4ever H�ller med d�r... eller bakfylla... bara ett f�rslag |
| Originally posted by Phat^Trance iio-rapture_(armin_van_buuren_remix)-svcd-2001-se ladda ner h�r l�nken kommer att tas bort imorrn vid 20 tiden. |
Ok �r hemskt ledsen men jag var tvungen att ta bort denna l�nk....
ni kanske inte m�rkt det f�rut men v�r enda regel �r att man absolut inte under n�gra omst�ndigheter f�r posta albums p� boarden......
Swamper har sagt det 1000 g�nger..d.et kan leda till st�gning av sidan...
Hoppas ni f�rst�r 
skum regel, �r ju lika olagligt att posta l�tar som hela album...
| Originally posted by Beamish skum regel, �r ju lika olagligt att posta l�tar som hela album... |
ehh va?
Man bryter ju inte mer mot upphovsr�tten om man tankar ett helt album...r�kar veta detta
Iaf svenska lagar...
Som jag f�rst�tt det s� �r det mer farligt att shara albums...Andra sidor har lagts ner p.g.a detta...... Sen �r det v�l s� att om en artist ser sin l�t h�r kan han ta det som promotion...precis som man ger ut vinyl f�r att DJs ska spela dom s� att folk g�r och k�per sedan.... Ett helt album laddar oflk hem och skippar att k�pa sedan....
Har h�rt det d�r innan, men f�rst�r inte riktigt resonemanget... S�g att n�n delar en hel maxicdsingel t.ex.. D� kan ju n�n bara br�nna den och anv�nda lika mycket som folk g�r med albums.... 
tuff fr�ga..
| Originally posted by King of Clubs Har h�rt det d�r innan, men f�rst�r inte riktigt resonemanget... S�g att n�n delar en hel maxicdsingel t.ex.. D� kan ju n�n bara br�nna den och anv�nda lika mycket som folk g�r med albums.... |
| Originally posted by mindshooter Fortfarande bara en singel....Man kan fortfarande vilja ha albumet....som sagt....jag vet inte om det �r s� swamper resonerar...ni f�r fr�ga honom sj�lva |