TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- jullie (onze) Favoriete livesets
Pages (2): « 1 [2]
sander kleinenberg essential mix 2001
ferry corsten live @ trance-energy 2000 eindhoven
james holden live @ extrema 2001
ik heb wel meer sets die ik leuk vind maar dit zijn mijn favo's
tiesto live @ sensation 2000 is ook erg goed
| quote: |
| Originally posted by TimeportE en deze zou mijn fav zijn geweest als hij zou zijn uitgezonden: James Holden Live @ Innercity 2001 .. shittttt wat draaide hij daar FATTTT |
..
heerlijk !
)
| Originally posted by Boss James Holdens IC set is trouwens ook uitgezonden hoor... 116 minuten lang.... (alleen wel in 128 kb/s ) |
| Originally posted by TimeportE volgens mij zijn alleen: junior sanchez, dave clarke, marco v, mauro picotto en sven vath uitgezonden en opgenomen... ??? |

| Originally posted by Boss James Holdens IC set is trouwens ook uitgezonden hoor... 116 minuten lang.... (alleen wel in 128 kb/s ) |

de beste livesets???????
nou wat d8 je van die van afgelopen qlimax, jaja. en dan natuurlijk ook die van cosmic gate, maar omdat ze moesten openen en die k*t id-t radio pas om 01.00u begon met uitzenden, is deze natuurlijk niet te krijgen. dus dan moeten we het maar doen met dana en warmduscher, zkz de moeite waard, haha
van zacht naar harder
Judge Jules - Live At Trance Energy 10202001 raremusicfinder.com.mp3
Tiesto live @ Club Eau (2 Year Anniversary 06-03-01).mp3
Yoji Biomehanika Live @ Dancevalley 2001 04 08.mp3
Lab 4 - Lab 4 Live @ Dancevalley 2001 04 08.mp3
01-TECHNOBOY_-_LIVE_AT_QLIMAX_04-07-DOC.MP3 WAHHHHHHHHH TE GEK!!@
De allerbeste liveset die ik ooit gehoord heb is toch wel......trance energy marco v - live at beursgebouw eindhoven!!!!!!!!Doet me denken aan de goede "oude" tijd...
| Originally posted by hamburgerboefje De allerbeste liveset die ik ooit gehoord heb is toch wel......trance energy marco v - live at beursgebouw eindhoven!!!!!!!!Doet me denken aan de goede "oude" tijd... |
| Originally posted by YojiBiomehanika Lab 4 - Lab 4 Live @ Dancevalley 2001 04 08.mp3 |
| Originally posted by Optimus waar haal je deze vandaan...??? |
| Originally posted by YojiBiomehanika uhm op cd via via dat was de liveset van Yoji Biomehanika maar daar zit nog een half uur Lab 4 vooraan duzzz |

totally
Ik sluit me in deze echt aan bij tijs08
01_Qlimax_2002_-_Technoboy_IDT_RADIO_CABLE_07-04-2002-LS
01_lady_dana_-_live_at_qlimax_040702-twc
absoluut DE 2 sets.
wordt helemaal gek van het feit dat we zo lang moeten wachten op de volgende Qlimax.
tussentijds toch maar de tijd verdrijven met schockers, qontact, mayday, etc etc (je moet toch wat).
| Originally posted by Optimus owww, op die manier ![]() maar das maar een kwartier man ghehehe |