TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- jullie (onze) Favoriete livesets
Pages (2): « 1 [2]


Posted by magrec on Apr-10-2002 13:04:

sander kleinenberg essential mix 2001
ferry corsten live @ trance-energy 2000 eindhoven
james holden live @ extrema 2001

ik heb wel meer sets die ik leuk vind maar dit zijn mijn favo's
tiesto live @ sensation 2000 is ook erg goed


Posted by Boss on Apr-10-2002 14:00:

quote:
Originally posted by TimeportE

en deze zou mijn fav zijn geweest als hij zou zijn uitgezonden:
James Holden Live @ Innercity 2001 .. shittttt wat draaide hij daar FATTTT


is zeker een aardige set.....
maar James Holden - Essential Mix 2002-01-20 vond ik wel beter.... zeker wanneer 'ie Blue Fear start... heerlijk !

James Holdens IC set is trouwens ook uitgezonden hoor...
116 minuten lang.... (alleen wel in 128 kb/s )

maar ik heb eigenlijk niet duidelijk een favoriete set, verschilt van dag tot dag.....

...misschien dan sven vath op IC 2001, luister ik nog steeds graag naar.....


Posted by TimeportE on Apr-10-2002 14:10:

quote:
Originally posted by Boss
James Holdens IC set is trouwens ook uitgezonden hoor...
116 minuten lang.... (alleen wel in 128 kb/s )

volgens mij zijn alleen: junior sanchez, dave clarke, marco v, mauro picotto en sven vath uitgezonden en opgenomen... ???
trouwens ik heb hier ook nog een heerlijke liveset.. Marco V Live @ Sensation 2001.. PROSAC, BAM BAM BAM.. echt heeel vet setje, en dan komt in het midden ook nog eens children (tilt remix) voorbij en dat is zoooooooo vet!!!


Posted by Boss on Apr-10-2002 15:05:

quote:
Originally posted by TimeportE

volgens mij zijn alleen: junior sanchez, dave clarke, marco v, mauro picotto en sven vath uitgezonden en opgenomen... ???


heb anthony pappa (46 mins) en james holden (116 mins dus) ook....
zijn ook nog de originele met aan 't begin die sjinezen die aan t lullen zijn en hier en daar 'n id&t mannetje er doorheen....

(tsjek maar, heb stukkie mp3 erbijgedaan......)


Posted by Ding Chavez on Apr-10-2002 15:13:

quote:
Originally posted by Boss James Holdens IC set is trouwens ook uitgezonden hoor...
116 minuten lang.... (alleen wel in 128 kb/s )

Hijs er ook gewoon in 192kbps hoor. Echt een heerlijke set, progressive to da bone

GreetZ, DC


Posted by mjr82 on Apr-11-2002 09:57:

de beste livesets???????

nou wat d8 je van die van afgelopen qlimax, jaja. en dan natuurlijk ook die van cosmic gate, maar omdat ze moesten openen en die k*t id-t radio pas om 01.00u begon met uitzenden, is deze natuurlijk niet te krijgen. dus dan moeten we het maar doen met dana en warmduscher, zkz de moeite waard, haha


Posted by YojiBiomehanika on Apr-11-2002 16:50:

van zacht naar harder

Judge Jules - Live At Trance Energy 10202001 raremusicfinder.com.mp3
Tiesto live @ Club Eau (2 Year Anniversary 06-03-01).mp3
Yoji Biomehanika Live @ Dancevalley 2001 04 08.mp3
Lab 4 - Lab 4 Live @ Dancevalley 2001 04 08.mp3
01-TECHNOBOY_-_LIVE_AT_QLIMAX_04-07-DOC.MP3 WAHHHHHHHHH TE GEK!!@


Posted by hamburgerboefje on Apr-11-2002 17:31:

De allerbeste liveset die ik ooit gehoord heb is toch wel......trance energy marco v - live at beursgebouw eindhoven!!!!!!!!Doet me denken aan de goede "oude" tijd...


Posted by Menno on Apr-11-2002 17:46:

quote:
Originally posted by hamburgerboefje
De allerbeste liveset die ik ooit gehoord heb is toch wel......trance energy marco v - live at beursgebouw eindhoven!!!!!!!!Doet me denken aan de goede "oude" tijd...


Daar ben ik het helemaal mee eens wat was en is dat een wereldset zeg niet normaal. Ferry Corsten draaide trouwens ook zijn beste set ooit op dat feest. Dit zijn echt 2 sets die mij nooit gaan vervelen en natuurlijk Paul van Dijk - Live @ Innercity 2000 niet te vergeten


Posted by Opti on Apr-11-2002 18:42:

quote:
Originally posted by YojiBiomehanika
Lab 4 - Lab 4 Live @ Dancevalley 2001 04 08.mp3


waar haal je deze vandaan...???


Posted by YojiBiomehanika on Apr-13-2002 14:37:

quote:
Originally posted by Optimus


waar haal je deze vandaan...???


uhm op cd via via dat was de liveset van Yoji Biomehanika maar daar zit nog een half uur Lab 4 vooraan duzzz


Posted by Opti on Apr-13-2002 14:51:

quote:
Originally posted by YojiBiomehanika


uhm op cd via via dat was de liveset van Yoji Biomehanika maar daar zit nog een half uur Lab 4 vooraan duzzz


owww, op die manier

maar das maar een kwartier man ghehehe


Posted by total woot on Apr-13-2002 16:15:

Exclamation totally

Ik sluit me in deze echt aan bij tijs08

01_Qlimax_2002_-_Technoboy_IDT_RADIO_CABLE_07-04-2002-LS
01_lady_dana_-_live_at_qlimax_040702-twc

absoluut DE 2 sets.
wordt helemaal gek van het feit dat we zo lang moeten wachten op de volgende Qlimax.
tussentijds toch maar de tijd verdrijven met schockers, qontact, mayday, etc etc (je moet toch wat).


Posted by YojiBiomehanika on Apr-14-2002 22:10:

quote:
Originally posted by Optimus


owww, op die manier

maar das maar een kwartier man ghehehe


ik heb trouwens ook een liveset van lab4 op imperial gardens
ook vet, die gasten zijn vet gestoord


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.