TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Svenska sektionen försvinner
Pages (2): « 1 [2]
det här stämmer inte va?
* * * IMPORTANT NOTICE * * *
I received an e-mail from the RIAA. I'm sorry,
but the Hub will have to shut down permanently
at Midnight EST, April 2, 2003.
Again I'm deeply sorry,
Chris (Bizz), a.k.a. Lirpa Sloof
isf dör ja 
hmmmm, faaaaaaaaaan verkar va ett skämt ändå..efter att ha idlat lite i hub-chatten 
och neee, ja anv. inge edit-ord.. e motståndare till det
hehe
Glorie: Pröva att svänga på Lirpa Sloof.. 
| quote: |
| Originally posted by Glorie det här stämmer inte va? * * * IMPORTANT NOTICE * * * I received an e-mail from the RIAA. I'm sorry, but the Hub will have to shut down permanently at Midnight EST, April 2, 2003. Again I'm deeply sorry, Chris (Bizz), a.k.a. Lirpa Sloof isf dör ja ![]() hmmmm, faaaaaaaaaan verkar va ett skämt ändå..efter att ha idlat lite i hub-chatten ![]() och neee, ja anv. inge edit-ord.. e motståndare till det hehe |
| Originally posted by Nicke Glorie: Pröva att svänga på Lirpa Sloof.. |
så kvicktänkt var ja inte på långa vägar
tssss
| Originally posted by Glorie ahhh så kvicktänkt var ja inte på långa vägar tssssmen stevo.. ja kan skicka mess till bizz å säga till dem ja... inte bra ju att du inte fått access... va får du för felmess? att ditt namn inte e reggat elle? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Har redan gjort det ett antal gånger men nu har jag ledsnat totalt... känns lönlöst... |
igen då
http://www.arcobizz.com/emc/#
adressen till hubben e:
emc.arcobizz.com
antar att du testat detta fyrtioelva ggr redan men aja...prova att connecta igen å igen 
blev inte lurad, har dock blivit lurat i skolan idag
...min lärare sade att hon skulle sluta för att hon hade fått en filmroll i en film, och alla bah..neh..va tråkigt
..och så sade hon..vänta jag ska bara visa er lappen jag fick från filmstudion, och så stod det med feta bokstäver..APRIL APRIL

| Originally posted by reveal man ska INTE skicka pm till bizz, man går in på hubbens sida och registrerar sig så får man access, det var bara i allra första början man skulle pm:a honom... adress till hubbens sida har jag dock inte, men jag antar att det finns folk på TA som har |
| Originally posted by SteveTranz4ever Har vart där med... har fan gjort allt utom att knacka på fanskapets dörr |
| Originally posted by mindshooter men ååååh....trodde det var självklart..... hade du sagt det från början så hade jag berättat det för dig...står juh på sidan |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jo men det är ju det jag har.... jätte länge sen jag höll på att strula med det där på alla sätt å vis |
| Originally posted by mindshooter jamen du har juh inte knackat på hans dörr....det är det jag menar |
Efterssom ni pratar DC så har jag en fråga. Jag brukar vara på OLDoMiNiON.kicks-ass.net men nu förtiden är det alltid fullt!!
Inte försökt nåt seriöst med Bizz hub, efterssom Oldomino funkat så bra. Men nu gör det ju inte det längre. Så vet ni om någon bra trance hub där en kille som bara delar ut 8 gb kommer in??