TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- This Is Panama (Sander Kleinenberg solo, Punchfunk) 16-03-2007
Pages (2): « 1 [2]
800/900 man op gastenlijst ja.....
Altijd sfeerverhogend .... not.
Zie hier weer eens extra reden waarom ik voorlopig de panama niet zal "vereren" met een bezoekje.
| quote: |
| Originally posted by basvh vroegah in de High Quality tijd in de melkweg pakten we gewoon de eerste trein terug betekende wel paar uurtjes wachten maar ja dat had je er gewoon voor over. |
Bah Beursgebouw 
Nog ooit een Massive daar meegemaakt met oa Scott Bond en Marco V, waar ieder uur de deuren een 2 minuten open moesten om te luchten. Wat een KUTavond was dat
Zal wel ergens in 2000-2001 zijn geweest.
| Originally posted by SnuggLe Bah Beursgebouw ![]() Nog ooit een Massive daar meegemaakt met oa Scott Bond en Marco V, waar ieder uur de deuren een 2 minuten open moesten om te luchten. Wat een KUTavond was dat |
| Originally posted by magrec 800/900 man op gastenlijst ja..... Altijd sfeerverhogend .... not. Zie hier weer eens extra reden waarom ik voorlopig de panama niet zal "vereren" met een bezoekje. |
.
| Originally posted by Jordi 800/900 is lichtelijk overdreven..houd eerder 600 aan. Overigens waren er 1100 mensen binnen, waarvan 700 een VVK kaartje hadden, you do the math. Maar goed, de lijst was te lang ja..gaat allemaal mee in de evaluatie . |
'T Paard zit er voorlopig niet in..helaas
.
ik heb me in ieder geval uitstekend vermaakt!!.. was voor mij de eerste keer sander kleinenberg en de eerste keer panama.. relax publiek en goede muziek. Mijn avond was in ieder geval geslaagd.
Dave