TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- is dit een idee of niet??
Pages (3): « 1 [2] 3 »
top40 nummertjes??????
zeer slecht idee! wat stelt die hele top40 nou voor? dat is toch geen muziek meer?! dat is pure marketing!! hoe haal ik, met de minste moeite, zo snel mogelijk en zo veel mogelijk geld binnen.
sorry hoor maar:
op zich vind ik het wel een goed idee om het eens over andere stromingen te hebben dan puur en alleen trance. zodat eenieder zijn grenzen kan verleggen en zijn horizon kan verbreden.
ik bedoel; paul van dyk, armin van buren, tiesto, johan gielen, ferry corsten, dumonde en dj scot project etc etc die kennen we nou zo onderhand toch wel.
verder ben ik het met TranceFool eens dat het niveau niet echt super best is. ik bedoel ik zit hier al behoorlijk lang en ik moet zeggen dat als ik hier of op de Music Discussion weleens topics lees dat ik zoiest heb van: nouuu, 1,5 jaar geleden heb ik precies hetzelfde, over precies dezelfde namen en over precies dezelfde soort liedjes gelezen.
met andere woorden: er zit gewoon vrijwel g��n vooruitgang in!!!!
maaaaaaaarja
laten we over drum & bass en speed garage gaan lullen

| quote: |
| Originally posted by Optimus laten we over drum & bass en speed garage gaan lullen ![]() ![]() |
nou ik zou best wel wat meer over drum n bass te weten willen komen! ik vind het best wel coole muziek..
maarja, wat dus alweer een beetje blijkt is dat niemand ervoor open staat en iedereen die muzieksoort afkeurt omdat het onbekend is en er toch alleen maar alto's naar luisteren
. en tja, wat de boer niet kent dat eet hij niet.
| Originally posted by Jukx nou ik zou best wel wat meer over drum n bass te weten willen komen! ik vind het best wel coole muziek.. maarja, wat dus alweer een beetje blijkt is dat niemand ervoor open staat en iedereen die muzieksoort afkeurt omdat het onbekend is en er toch alleen maar alto's naar luisteren . en tja, wat de boer niet kent dat eet hij niet. |
.....wist nog wel dat 1,5 jaar geleden alleen maar luisterde naar trance maar sinds een jaartje of wat ook techno ed. eerst beetje wennen, maar je leert door verschillende stijlen beter naar de muziek te luisteren. D&B vink nog beetje erg vaag, maar dat wendt misschien ook nog weles. Favo stijl is nog steeds wel duitse hardtrance ala shokk....maar er zijn idd te weinig mensen die nieuwe dingen uitproberen
| Originally posted by Henkie_henk psssssst kolkie ---> http://www.tina.nl/intro/flashcheck.html |
Zie niet echt in wat voor toevoeging het geeft eigenlijk...
Ik zal wel mening geven mocht je wat posten
In The End van Linkin Park vink trouwens goed nummer 
offtopic: See Ya tommorow KW 
| Originally posted by Dr. Kuipers offtopic: See Ya tommorow KW |
| Originally posted by Ruben_Dubbink heeft ie het weer voor mekaar? |
| Originally posted by Dr. Kuipers Beetje zwakjes hoor Dubbink... Index is zooooooo bruut en meneertje heeft weer geen zin I can't believe it |
| Originally posted by Ruben_Dubbink eerst ff wat recht zetten hoor: 1. die opmerking bedoelde ik richting KW, hij begrijpt um wel, dus niet tegen jou bedoelt 2. als je 40+ uur in de week werkt, heb je wel even zin in helemaal niks 3. als je je vriendin dan ook nog niet zo heel veel vaak ziet, is de vrijdagavond dan daarvoor geschikt 4. als je geen geld als water hebt, wordt het al lastig 5. al een dikke week de griep beetje veel argumenten om wel te gaan toch? Nou ja, vindt het aan de ene kant wel jammer hoor. Jullie iig veel plezier gewenst! GreetZ RubDub |

, en wanneer was jij ook alweer jarig, juist ja 1 dag na mij 

| Originally posted by Jukx nou ik zou best wel wat meer over drum n bass te weten willen komen! ik vind het best wel coole muziek.. maarja, wat dus alweer een beetje blijkt is dat niemand ervoor open staat en iedereen die muzieksoort afkeurt omdat het onbekend is en er toch alleen maar alto's naar luisteren . en tja, wat de boer niet kent dat eet hij niet. |
andere muziek dan trance is natuurlijk wel ok, maar hou het dan tenminste bij muziek die nog een beetje met trance te maken heeft, electronice bedoel ik hier dus eigenlijk mee, want ik denk dat vrij weinig mensen zitten te wachten op Rock en dergelijke
| Originally posted by Blik want ik denk dat vrij weinig mensen zitten te wachten op Rock en dergelijke |
| Originally posted by Henkie_henk enne kolkie en ruben.. nog van PM gehoord? |
| Originally posted by Ruben_Dubbink Hoe bedoelen wij dat? |
| Originally posted by Optimus of je er welus van gehoord heb? |
Over 1 ding heb je trouwens wel gelijk Kolkie.. en dat is dat het hier echt SAAI is geworden!
wat kunnen we daar tegen doen?
meer flamen?

of gewoon useless posten?

ik stem voor flamen 
kick-off: ik vind henkie nog steeds een oelewapper 
ik stem voor useless posten

...maar met flamen is ook nix mis mee

| Originally posted by Miss Proximus ik stem voor flamen ![]() kick-off: ik vind henkie nog steeds een oelewapper |
ik vind optimus een useless poster.... o wacht... dat weet ie al....LOL
[serieus mode]
ik vind dat de mods niet zo snel een thread moeten sluiten als er een eens een lolletje inzit of als er 'gesprekken' inzitten... serieus, ik vind dat niet erg...
[/serieus mode]
en waarom word IK gewezen op dat pm-en.. ik heb in deze thread nix persoonlijks gezegd... ik d8 dat je dan bij mijn plaatsgenoot en medepartybezoeker van vanavond moet wezen....
mzzl (zoals het nu lijkt komt in een paar minuten eindelijk de uitslag van de producercontest... tis wat laat, ik weet het...)
| Originally posted by Miss Proximus ik stem voor flamen ![]() kick-off: ik vind henkie nog steeds een oelewapper |