TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- AFFEXION v2 Musicafé Leuven 27-03-07
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Posted by Vishnu on Feb-27-2007 20:53:

quote:
Originally posted by Progrez
Wat gebeurt er die avond in het tweede zaaltje?

Die hebben we niet afgehuurd (tis zo al duur genoeg ), we hebben enkel het café en de zaal achteraan, de gehele gelijkvloers dus.

Posted by Progrez on Feb-27-2007 21:19:

Zonde.

Dan ga ik in zaal 2 voor een " Trance Retro Reunion " met mezelf en dj Luc Adriaenssens, gesterkt door een exclusieve live-act van Cosmic Tracer.

Posted by Dj Mike Foston on Feb-27-2007 23:12:

Moet wel een dag congé nemen ervoor, but normally i'll be there...

Proficiat met de line-up trouwens...

Posted by Solar1 on Feb-28-2007 11:31:

Hebt ge nog 2 plekjes op uw kot Margaux?

Posted by TOR on Feb-28-2007 14:33:

quote:
Dan ga ik in zaal 2 voor een " Trance Retro Reunion " met mezelf en dj Luc Adriaenssens, gesterkt door een exclusieve live-act van Cosmic Tracer.

..waarin ik bij gebrek aan eigen tracks uit de tijd van weleer mijn laatste nieuwe techtranceprojecten door de luidsprekers zal laten knallen.

But seriously, kun je iets meer vertellen mbt de huur, Guy? Ik ben 's benieuwd of het een haalbare locatie zou zijn voor een BeTA Party of zo. Tenzij Jasper al druk bezig is achter de schermen en de info dus al bekend is..

Posted by Margaux on Feb-28-2007 14:46:

quote:
Originally posted by Solar1
Hebt ge nog 2 plekjes op uw kot Margaux?

ja ge kunt hier altijd op de vloer neerleggen !! mits wat herschikking mss gaat da allemaal

Posted by Bomar on Feb-28-2007 21:26:

ik zal me ook nog maar eens laten zien
tis voor mij weer veel te lang geleden
en als student in leuven kunt ge dit toch nie missen!!

rollcall

push2005
christina
progrez
Vishnu
Moisture
Bunz
Margaux + 1
Mr_Pedro
jeronimo_jd
bomar

Posted by djcresto on Mar-01-2007 07:34:

quote:
Originally posted by TOR
..waarin ik bij gebrek aan eigen tracks uit de tijd van weleer mijn laatste nieuwe techtranceprojecten door de luidsprekers zal laten knallen.

But seriously, kun je iets meer vertellen mbt de huur, Guy? Ik ben 's benieuwd of het een haalbare locatie zou zijn voor een BeTA Party of zo. Tenzij Jasper al druk bezig is achter de schermen en de info dus al bekend is..

Kevin, die gegevens mbt de huur hebben we hoor Het is 125 + 25 euro voor opkuis per deel. Als je de grote zaal pakt moet je ook het café erbij nemen. Dus je betaalt minstens 300 euro. Met het kleine zaaltje erbij is het dus 450 euro. Het is niet zo goedkoop maar zeker haalbaar. Als je wil stuur ik de gegevens wel is door.

Posted by Devilex on Mar-01-2007 07:42:

Zit ook op stage in die periode

Posted by Config on Mar-01-2007 07:50:

quote:
Originally posted by Devilex
Zit ook op stage in die periode

Posted by sbastien4678 on Mar-01-2007 21:57:

waarom een dinsdag?

Posted by Real on Mar-01-2007 22:14:

quote:
Originally posted by lost_in_trance
waarom een dinsdag?

Ik denk dat dat voor de studenten is.

Posted by Vishnu on Mar-01-2007 22:21:

quote:
Originally posted by lost_in_trance
waarom een dinsdag?

Vorig jaar hadden we ook al een eerste editie op een dinsdag. Alle 5 de organisatoren waaronder ikzelf zaten toen nog op kot in Leuven. Het idee was oorspronkelijk om heel kleinschalig de Leuvense studenten een kans te geven om in aanraking te komen met het genre, plus het was natuurlijk praktisch gezien voor ons ook heel interessant om het tijdens de week te doen. Dit jaar hebben we al 2 headliners, en zitten er nog maar 2 van de 5 op kot in Leuven, maar het concept blijft eigenlijk onveranderd: een alternatief voor de grijsgedraaide TD-muziek aanbieden aan de studenten en in de mate van het mogelijke de vooroordelen tov trance uitwissen.
Tis idd minder evident voor de niet-studenten om dan af te komen tijdens een weekdag, maar de echte niet-schoolplichtige liefhebbers die de luxe hebben om een (halve) dag verlof te nemen de dag erna, moeten het zeker kunnen opbrengen om ook af te zakken, als ze dat echt willen. I would

Posted by sbastien4678 on Mar-01-2007 23:27:

rollcall

push2005
christina
progrez
Vishnu
Moisture
Bunz
Margaux + 1
Mr_Pedro
jeronimo_jd
bomar
lost_in_trance

Posted by Rommi on Mar-02-2007 10:59:

Blij te zien dat er al heel wat positieve reacties zijn!
En om nog maar eens te benadrukken waarom het op een dinsdag is; het was van in het begin idd de bedoeling geweest om een studenten-trance-feestje te geven, zoals Vishnu reeds wist te zeggen, om afwisseling aan te bieden van de standaard TD-d&b-'electro' feestjes die hier aan de lopende band gegeven worden. En ook omdat we natuurlijk een volle zaal moeten zien te verkrijgen, en in Leuven connecties genoeg die we kunnen overtuigen om op een dinsdagavond binnen te vallen

In elk geval, ik kijk er geweldig naar uit, ik hoop jullie allemaal daar te zien op de 27e maart!

Cheers!

Posted by whielie on Mar-09-2007 18:33:

vergeet niet de site ne keer te bekijken en iets achter te laten in ons guestbook!

Posted by Progrez on Mar-09-2007 18:38:

Wie heeft in feite de biografieën op die website geschreven?

Posted by whielie on Mar-09-2007 18:44:

uhm, een samenwerking van de affexion crew denk ik, waarom? staan er fouten in ofzo?

Posted by Progrez on Mar-09-2007 19:02:

Niet onmiddellijk. Maar Steur aankondigen als 'de nummer één producer en dj van België' vind ik toch net iets te veel eer.

Posted by Vishnu on Mar-09-2007 19:20:

quote:
Niet onmiddellijk. Maar Steur aankondigen als 'de nummer één producer en dj van België' vind ik toch net iets te veel eer.

Eigenlijk wel ja, die eer komt in feite enkel Luc Adriaenssens toe

Posted by Xilver on Mar-09-2007 19:55:

quote:

Man toch, heeft Jonas vroeger eens uw chocomelkske gepikt op 't school ofzo?

Posted by Push2005 on Mar-09-2007 20:42:

quote:
Originally posted by Vishnu
Eigenlijk wel ja, die eer komt in feite enkel Luc Adriaenssens toe

Ge kunt me idd geen eer genoeg geven

Posted by Rommi on Mar-09-2007 20:43:

quote:
Wie heeft in feite de biografieën op die website geschreven?
Ik heb die "geschreven" (lees; eerder vertaald van de website van beide heren )
en ja, we moeten toch reclame maken voor onze winkel zeker! Ik kan toch nogal moeilijk erbij gaan schrijven "sommigen vinden hem top, anderen dan weer helemaal niet". Zou maar plattekes overkomen he !!
Maar als het u blij kan maken, zal ik morgen zodra ik de kans heb het anders verwoorden

Posted by Progrez on Mar-09-2007 21:11:

quote:
Originally posted by Xilver
Man toch, heeft Jonas vroeger eens uw chocomelkske gepikt op 't school ofzo?

Hey knapperd. Ik lust geen chocomelk dus die kans is bijzonder klein.

Het veranderen hoeft niet, Rommi. De bedoeling was de aandacht even op het zinnetje te vestigen. Er zomaar overgaan kon ik niet over mijn hart krijgen. Voor de rest niets op aan te merken.

Posted by Jasperovitsj on Mar-09-2007 21:21:

Vroeger was alles beter!

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »