TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- AFFEXION v2 Musicafé Leuven 27-03-07
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by Progrez Wat gebeurt er die avond in het tweede zaaltje? |
), we hebben enkel het café en de zaal achteraan, de gehele gelijkvloers dus.
Zonde.
Dan ga ik in zaal 2 voor een " Trance Retro Reunion " met mezelf en dj Luc Adriaenssens, gesterkt door een exclusieve live-act van Cosmic Tracer.
Moet wel een dag congé nemen ervoor, but normally i'll be there...
Proficiat met de line-up trouwens... 
Hebt ge nog 2 plekjes op uw kot Margaux? 
| Originally posted by Progrez Dan ga ik in zaal 2 voor een " Trance Retro Reunion " met mezelf en dj Luc Adriaenssens, gesterkt door een exclusieve live-act van Cosmic Tracer. |

| Originally posted by Solar1 Hebt ge nog 2 plekjes op uw kot Margaux? |
ik zal me ook nog maar eens laten zien
tis voor mij weer veel te lang geleden
en als student in leuven kunt ge dit toch nie missen!!
rollcall
push2005
christina
progrez
Vishnu
Moisture
Bunz
Margaux + 1
Mr_Pedro
jeronimo_jd
bomar
| Originally posted by TOR ..waarin ik bij gebrek aan eigen tracks uit de tijd van weleer mijn laatste nieuwe techtranceprojecten door de luidsprekers zal laten knallen. ![]() But seriously, kun je iets meer vertellen mbt de huur, Guy? Ik ben 's benieuwd of het een haalbare locatie zou zijn voor een BeTA Party of zo. Tenzij Jasper al druk bezig is achter de schermen en de info dus al bekend is.. |
Het is 125 + 25 euro voor opkuis per deel. Als je de grote zaal pakt moet je ook het café erbij nemen. Dus je betaalt minstens 300 euro. Met het kleine zaaltje erbij is het dus 450 euro. Het is niet zo goedkoop maar zeker haalbaar. Als je wil stuur ik de gegevens wel is door.
Zit ook op stage in die periode 
| Originally posted by Devilex Zit ook op stage in die periode |
waarom een dinsdag?
| Originally posted by lost_in_trance waarom een dinsdag? |
| Originally posted by lost_in_trance waarom een dinsdag? |
rollcall
push2005
christina
progrez
Vishnu
Moisture
Bunz
Margaux + 1
Mr_Pedro
jeronimo_jd
bomar
lost_in_trance
Blij te zien dat er al heel wat positieve reacties zijn!
En om nog maar eens te benadrukken waarom het op een dinsdag is; het was van in het begin idd de bedoeling geweest om een studenten-trance-feestje te geven, zoals Vishnu reeds wist te zeggen, om afwisseling aan te bieden van de standaard TD-d&b-'electro' feestjes die hier aan de lopende band gegeven worden. En ook omdat we natuurlijk een volle zaal moeten zien te verkrijgen, en in Leuven connecties genoeg die we kunnen overtuigen om op een dinsdagavond binnen te vallen 
In elk geval, ik kijk er geweldig naar uit, ik hoop jullie allemaal daar te zien op de 27e maart!
Cheers!
vergeet niet de site ne keer te bekijken en iets achter te laten in ons guestbook!
Wie heeft in feite de biografieën op die website geschreven?
uhm, een samenwerking van de affexion crew denk ik, waarom? staan er fouten in ofzo?
Niet onmiddellijk. Maar Steur aankondigen als 'de nummer één producer en dj van België' vind ik toch net iets te veel eer.
| Originally posted by Progrez Niet onmiddellijk. Maar Steur aankondigen als 'de nummer één producer en dj van België' vind ik toch net iets te veel eer. |
| Originally posted by Progrez Niet onmiddellijk. Maar Steur aankondigen als 'de nummer één producer en dj van België' vind ik toch net iets te veel eer. |
| Originally posted by Vishnu Eigenlijk wel ja, die eer komt in feite enkel Luc Adriaenssens toe |
| Originally posted by Progrez Wie heeft in feite de biografieën op die website geschreven? |
)
| Originally posted by Xilver Man toch, heeft Jonas vroeger eens uw chocomelkske gepikt op 't school ofzo? |
Vroeger was alles beter!