TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wielerseizoen 2007
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »
Aardige laatste kilometer ja 
de rest ging precies ni vooruit :s:s
weird da sentjens ni mee was; die demarrage was anders vrij indrukwekkend, dacht dat dejong was die int wiel zat, gewoon los deruit pekke !
Boonen pakt Kuurne-Brussel-Kuurne in een massasprint, en wie wordt daar zowaar derde: Iljo Keisse 
men kleine broertje was blijkbaar 2des op wielerprono me K-B-K 
Parijs -nice vandaag. Weer niets voor boonen.
"Tom Boonen won de sprint voor de tweede plaats, maar wist niet dat Kolobnev al over de streep was. Boonen stak zijn handen dan ook in de lucht alsof hij de etappe gewonnen had." 
geef mij dan maar zabel, die steekt ze id lucht en verliest erdoor
Freire
Als Boonen zijn treintje niet heeft weet je al op voorhand dat hij niet gaat winnen 
Knap ook van Gilbert, die zou van mij wel eens een grote wedstrijd mogen winnen. 
| quote: |
| Originally posted by MikeVee Frere Als Boonen zijn treintje niet heeft weet je al op voorhand dat hij niet gaat winnen |

Wat een finale
Die Ricco die gewoon doet wat hij aangekondigd had, Gilbert die indrukwekkend meeging, en dan die massaspurt met alle grote kanonnen.
En goeie prono-dag vandaag 
| Originally posted by Jasperovitsj En goeie prono-dag vandaag |
| Originally posted by 1Million$shot zou ik zo toch niet zeggen, maar Freire was echt wel sterk vandaag. Dattem den Boonen maar ne keer volgt op de Muur binnenkort ![]() |
Freire kan sowieso zijn mannetje staan in het klassieke werk, kijk maar naar zijn uitslagen in Milaan-Sanremo, de Brabantse Pijl, Parijs-Tours,... Hij is inderdaad misschien iets minder opvallend dan een Boonen, maar intrinsiek moet hij zeker niet onderdoen hoor. Uiteindelijk is hij ��n van de betere klassieke renners uit zijn generatie, kijk maar naar zijn palmares. 
wow, nog geen reactie op Dwars door Vlaanderen ?
telde die koers trouwens mee voor ulder prono ??
Boonen ff een leemte op zen palmares opgevuld. 
| Originally posted by 1Million$shot wow, nog geen reactie op Dwars door Vlaanderen ? telde die koers trouwens mee voor ulder prono ?? Boonen ff een leemte op zen palmares opgevuld. |
ach, gegokt en verloren.
Weer Boonen
Nog eens 100 punten extra achterstand 
Aardige koers weeral
Jammer dat Bettini die kettingbreuk had, anders had hij gegarandeerd mee gestreden voor de overwinning...
| Originally posted by Jasperovitsj Aardige koers weeral Jammer dat Bettini die kettingbreuk had, anders had hij gegarandeerd mee gestreden voor de overwinning... |
Pronostiekje voor vandaag?
Bettini staat wel hoog in mijn lijstje.
Ik hoop op Nuyens maar denk ook Bettini.
Freire en Boogerd, en ik hoop ook op Kroon 
| Originally posted by Devilex Bettini staat wel hoog in mijn lijstje. |
En wat zeggen de kenners voor morgen?
Ik zeg:
1. Boonen
2. Freire
3. Klier
4. Van Petegem
5. Cancellara
Ik zie de Peet toch nog uitpakken ze morgen, het zal wss zijn laatste ronde zijn en zijn laatste kans om ook driemaal de overwinning op zijn naam te schrijven. En hij staat trouwens scherp.
Maar nee gij, die speelt morgen vollen bak knecht. 
| Originally posted by Real Maar nee gij, die speelt morgen vollen bak knecht. |