TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- pffff nog meer klikken om naar holland forum te komen....
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus oh eenu biohazard?? haal dat irc-bord s voor je hoofd weg |
Hij staat toch onder favorites 
Mocht ik eens op school zijn en dan ook nog ff gaan surfen dan zal ik ff goed moeten zoeken 
| Originally posted by Miss Proximus hey timmie..bedankt ![]() wanneer gaan we weer s samen blowen |

| Originally posted by Blik hij zit alleen nooit op irc, maargoed, kun je ook niet weten |
| Originally posted by Miss Proximus oh sorry, ik dacht dat al dat hersenspoelen daar gebeurde. doen jullie ook geheime mailings ofzo dan? |
| Originally posted by Blik neeeeeee hoe kom je daar nou bij, dat doen we allemaal op #missp, waar anders |
tim blowt niet meer ![]() ![]() ![]() |
| Originally posted by Miss Proximus niet waar! je zegt net dat iig bio nooit op irc zit!! gotcha |
| Originally posted by Little Theseus Juist ja.. en jij geen xtc meer zeker, en ik geen alcohol meer |
ik verveel me 
zat ik nog maar op de HAVO dan kon ik tenminste spijbelen 
| Originally posted by Miss Proximus ik verveel me ![]() zat ik nog maar op de HAVO dan kon ik tenminste spijbelen |
jajajajajaja, big news :-) ik ben inderdaad gestopt met blowen, mijn ouders benne der achter gekomme en ze vonden het niet echt leuk eigenlijks......
Jostaaaa, idd, we moeten weer is effe gaan beuken ergens!!!
Massol!!
| Originally posted by New Wave Jostaaaa, idd, we moeten weer is effe gaan beuken ergens!!! |
| Originally posted by Jukx ehhhhh? |

zoooo probleempje allang opgelost..
persoonlijk gelul doen we via pim of in #missp