TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- FOK F1 Manager 2007
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by TOR Wat een ramp, lol. Het gaat ieder jaar slechter met me Mijn volledige team omgegooid, hopelijk levert het wat op. |
Voor wanneer moet je je team veranderen? De volgende race is pas over 3 weken. Kan ik dan eerst kijken hoe men het doet in de vrije trainingen en dan een team selecteren? of moet het al voor de vrijdags ingevult zijn?
Hmmz...naja ff een paar aanpassingen doen denk ik maar beter dan het begin van vorig jaar 
Ik en toch redelijk content, ook al was in de race m'n Williams van Wurz eruit gereden door Coldhart(Ik had williams en wurz namelijk). Ik sta nu op plaats 699 van de 2671 
| De teams voor de eerstvolgende race kun je samenstellen tot 7 april 00:01 uur. Hierna kun je gewoon blijven wijzigen, maar die wijzigingen tellen dan weer voor de volgende race mee. |
| Friday 6 April 10:00-11:30 Friday Practice 1 14:00-15:30 Friday Practice 2 |
| Originally posted by MikeVee Resultaten en stand na de eerste grote prijs: M_Peror 238 eieregooie 221 SnuggLe 191 MikeVee 167 Menno-B 166 Oetker 163 siesta 130 magrec 126 Jappio 118 T.O.R. 92 Robin__ 88 pvdplanet 67 OuweDwaas 38 |
Toch mooi gedeeld 24e in het overall klassement.
Ik heb ook een aanzienlijk betere start dan vorig jaar
Beter blijft t zo 
Ik heb me voor de gein ook maar ff in geschreven bij RTL GP Manager.
Voor de geintresseerde, inschrijven kan alleen nog vandaag.
http://www.rtl.nl/sport/rtl_gp/formule1/manager/
Ik hoop dat niemand iets van Torro Rosso heeft:
Zoja.. Snel verkopen dan!!
Stewards leggen beslag op onderdelen Toro Rosso
Mooi!
goeie zaak dat spyker dit ook gewoon doorzet.. kan gerard berger wel gaan lopen huilen over sportiviteit, maar hij doet iets wat volgens de regelementen niet mag.. niet echt in de positie om te oordelen over sportiviteit mr berger
Super Aguri is verder gegaan met de oude wagen van Honda, dat is wel vaker gedaan in het verleden dus dat lijkt me gewoon in orde. ( het zou pas problemen opleveren als Super Aguri met de 2007 auto van Honda zou gaan racen geloof ik ). De onderdelen van Torro Rosso zijn gemaakt door Red Bull Technology dus niet door het F1 team Red Bull Racing zelf dus als je het op de letter neemt is Torro Rosso gewoon legaal? Ik verwacht dus niet dat spyker iets gaat winnen met hun protesten. 
Alsnog onsportief, en ik hoop ook dat de fia wel iets verder kijkt dan naar de naam van 1 of ander lullig bvtje. Gok dat ieder team een aantal dochter bedrijven heeft die zich met verschillende onderdelen van de auto bezig houden.
Als RB technology alleen bestaat om versnellingsbakken oid te bouwen voor RB racing lijkt het mij alsnog tegen de regels in.. als rb tech ook nog onderdelen maakt voor andere race series, en ook voor klanten die niet red bull als hoofdsponsor hebben.. dan hebben ze misschien een kans. Al Spyker kan het misschien nog wel aannemelijk maken dat dat onderdeel ontworpen is voor rb racing (wat me vrij logisch lijkt) dus zal de fia t vast niet goedkeuren.
Maarja.. misschien ook niet, vind het iig geen goede zaak dat 1 team min of meer met 4 autos rijd (en dus over meer testdata en weet ik wat beschikt..)
Fok!
Ik ben vergeten Sutil te wisselen na de training gister 
Fok site down?
nu niet meer 
Ik heb deze race 141 puntjes bij elkaar gesprokkeld
Denk dat ik maar is een Mclaren moet regelen 
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 222 (profiel)
eieregooie Feraarei 220 (profiel)
M_Peror M_Peror 167 (profiel)
Jappio Forza! 155 (profiel)
pvdplanet pvdplanet 146 (profiel)
siesta MI16 141 (profiel)
Oetker Oetker F1 141 (profiel)
OuweDwaas Ouwe Dwaas 130 (profiel)
MikeVee MikeVeeRacing 110 (profiel)
SnuggLe Sjaak Trekhaak Racing 106 (profiel)
magrec nemrah 100 (profiel)
Kolkie KW Racing 96 (profiel)
Menno-B MennoB-Racing 92 (profiel)
Robin__ powerrrrr 91 (profiel)
eieregooie 441
M_Peror 405
T.O.R. 314
Oetker 304
SnuggLe 297
MikeVee 277
Jappio 273
siesta 271
Menno-B 258
magrec 226
pvdplanet 213
Robin__ 179
OuweDwaas 168
Kolkie 96
Mijn drastische teamwijziging heeft zn vruchten afgeworpen 
kutzooi
Wederom niet slecht... inmiddels aardig aan het sparen voor wat leuks 
Ik ben een nette subtopper
Alleen heb ik wel mijn team helemaal overhoop gehaald. Beter gaat kubica dit weekend snelle tijden neerzetten 
woei boven kolk 
http://www.wizards.nu/fokf1calc.php
65 punten 
201 punten 
beter dan de eerste 2 races
nu nog alleen het chassis en motor veranderen en dan zit ik eventjes goed en dan 1 rijder nog wisselen.
mijn veranderingen vd week qua rijders heeft iig heel goed gedaan.
Heidfeld 4e
das toch wel lekker beginnen voor O.D. hehehe
Beide Super Aguri's uit de wedstrijd 
Gelukkig is Hamilton opnieuw tweede ge�indigd, zodat het geen complete catastrofe wordt voor mn team.
Hopelijk heb ik voldoende budget om wat aanpassingen door te voeren.
weer 141 punten, netals vorige keer.
Beetje jammer van die Super aguri's, ik heb namelijk SA als motor en Sato als rijder. Da betekend meteen -30 aan punten 
195
Gelukkig is Ouwe Dwaas al geen concurrentie meer