TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2007 (28 & 29/07/2007)
Pages (26): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »
2dagen aanwezig
| quote: |
| Originally posted by Tommaso Markus Schultz |
vitter,
ma tis idd wel schulz 
Whatever, jullie weten wie ik bedoel
ge moet er ni op letten, int echt is ie ook zo 
Wanneer start VVK & prijzen tickets?
Fixed.
| Originally posted by Tommaso Pvd, Rank 1, Armin, Markus Schultz, echt wel vet! Hopen maar dat er geen namen bijkomen zoals Blank & Jones en/of Agnelli & Nelson. |
verdomme, TOR is me voor.
WAT een kutnamen op de mainstage jong!
Armada kiest voor zijn bekende namen, dat vind ik wel spijtig eerlijkgezegd.
Denk dak Yoji Biomehanika ga op Q-Dance, die heb ik altijd al eens willen zien draaien die gek 
Ik heb nog nooit een set van A&N gehoord, ik was me er zelfs niet van bewust dat zij dj'en. Zijn ze zo slecht dan?
En iedereen al wat tevreden?
G&D proberen we al weken vast te leggen, maar die mannen antwoorden zelfs ni... 
| Originally posted by FredNova En iedereen al wat tevreden? G&D proberen we al weken vast te leggen, maar die mannen antwoorden zelfs ni... |

| Originally posted by FredNova En iedereen al wat tevreden? |
| Originally posted by Den Backer Wanneer start VVK & prijzen tickets? |
| Originally posted by FredNova En iedereen al wat tevreden? |
)
| Originally posted by Real Nog hoog op de verlanglijst: Matthew Dekay James Zabiela |
Ipv eens tevreden te zijn, Tomorrowland is nog altijd een festival waar mensen van alle nieau's naartoe komen. We mogen ferm content zijn nondedju.
schulz moet eens draaien zoals in z'n broadcast, dan klaag 'k niet
ma anders ook ni van hem hoor 
| Originally posted by Devilex Ipv eens tevreden te zijn, Tomorrowland is nog altijd een festival waar mensen van alle nieau's naartoe komen. We mogen ferm content zijn nondedju. |
| Originally posted by Devilex Ipv eens tevreden te zijn, Tomorrowland is nog altijd een festival waar mensen van alle nieau's naartoe komen. We mogen ferm content zijn nondedju. |
| Originally posted by TOR Fixed. |
door Gareth Emery, Jon O'Bir, Matthew Dekay, Zabiela ofzo nog te boeken; of gewoon allemaal
Tomorrowland is niet enkel trance ook �, ze moeten de budgetten wat verdelen over alle genres.
| Originally posted by Devilex Tomorrowland is niet enkel trance ook �, ze moeten de budgetten wat verdelen over alle genres. |
Gareth Emery is ook geen 100% trance meer.. hij maakt de brug naar andere genres makkelijker om te nemen; als hij op TL komt draaien dan heeft ie zeker een enorm succes
Matthew Dekay, Zabiela, Steur zouden het idd afmaken!
ben al z��r tevreden, tga in alle geval het geld weer waard zijn en dast belangrijkste
nu nog goei weer en tga weer historisch worden. En de Yoji gaank mee aanmoedigen, alser dan niks speciaal op dezelfde planning sta 
Ik geef een +1 voor Gareth Emery
...
Laat Gabriel & Dresden maar schieten; die spelen toch voornamelijk homoplaten (idem geldt voor Armin Van Buuren en Paul Van Dyk
)
Edit: Ik vind het maar behoorlijk jammer dat je niet enkel een ticket voor zaterdag kunt kopen ?
... Louche praktijken ![]()