TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כנסו תראו איזה דבר פצצות!!
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Hell_Copter on Apr-11-2002 20:16:

quote:
Originally posted by Dj Moriano
אני חושב שהוא שהומו.....


גם אני חושב... אני אומר לו את זה לפעמים


Posted by DjChook on Apr-11-2002 20:22:

תמונות לא מזיז לי את הביצה

כן ?
מישהו ניקה את ה
TEMP
שלקחו 530 מגה, לקח כמה שעות
והיו שם כמה עשרות אלפי קבצים ?!




אנייי


Posted by eXeTik on Apr-13-2002 21:58:

חחחחחחח, ראסמי!


Posted by NeMeSiS1234 on Apr-14-2002 08:31:

אחי פעם ניסיתי להכנס ל-
temp
אחרי איזה שנה שלא ניקיתי אותו ונתקע לי המחשב לחצי שעה עד שהוא טען שם את כל הקבצים


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.