TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כנסו תראו איזה דבר פצצות!!
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano אני חושב שהוא שהומו..... |
תמונות לא מזיז לי את הביצה 
כן ?
מישהו ניקה את ה
TEMP
שלקחו 530 מגה, לקח כמה שעות
והיו שם כמה עשרות אלפי קבצים ?!
אנייי

חחחחחחח, ראסמי! 
אחי פעם ניסיתי להכנס ל-
temp
אחרי איזה שנה שלא ניקיתי אותו ונתקע לי המחשב לחצי שעה עד שהוא טען שם את כל הקבצים
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.