TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTa party v5
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »
Dan ga je echt al sponsoring nodig hebben, anders zal het plaatje financieel nooit kloppen.
En eventueel ook een naamsverandering
eerlijk gezegd vond ik bij de vorige beta partys dat de sets van de forumleden altijd de beste waren:-) die durven er al eens een vergeten classic insteken en zo, terwijl die bekendere dj's vaker brolplaten ertussen smijten. En in the end willen we toch allemaal gewoon goeie trance horen, of daar nu een bekende pee staat of niet. Een jonas steur mixt misschien wat strakker dan de gemiddelde forumdj, maar daarmee is zijn trackselectie zeker niet beter.
Dus: ik zou gewoon opteren om nog eens in de rector te gaan.(Maar dan wel op de een of andere manier te weten komen hoe goed het geluid daar ondertussen hersteld is, want de laatste keer kon je enkel bassen horen en bijna geen melodie...)
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj te danken aan de grote namen op de affiche en het feit dat het feestje gratis was voor bezoekers. |
| Originally posted by Vishnu Volgens mij wordt dat laatste deel van je argumentatie wat overschat. Je kan je afvragen hoeveel percent van de bezoekers er ook zou gekomen zijn als het niet gratis was. Vermoedelijk bijzonder hoog. Het is en blijft een heel nauw stijl-feesje met een nota bene niet al te grote aanhang. Zij die toch komen, zijn liefhebbers, en een liefhebber komt als hij kan, al kost het 3, 4, 5 of 0 euro. Meer klinkende namen op de affiche is inderdaad wel en veeleer een methode om meer volk te trekken. Hoe meer grote namen je afficheert, des te verder zal uw bereik komen te liggen van liefhebbers die de moeite gaan doen om af te zakken. |

5 euro wil ik ook gerust betalen als er daardoor een grotere naam kan geboekt worden. Maar dan moet je ook al eens beginnen kijken voor goeie promotie ook. Ik zal wel altijd naar de betaparty komen, maar de mensen die met mij meegaan zijn wel altijd meer bezig met de lineup.
| Originally posted by Jasperovitsj Een gezellig feestje bouwen zal altijd de basis blijven van de Beta parties, maar zou het niet fijn zijn om eens een zaal als Musicaf� deftig vol te krijgen met mooi volk op de lineup? Het is echt niet de bedoeling dat we grootschalige feesten gaan geven, want het moet gezellig en "authentiek" blijven. Maar steeds zulke kleine feestjes voor een select publiek gaan op den duur volgens mij op niet meer veel belangstelling kunnen rekenen. Het animo bij beta's zelf neemt elke keer iets meer af, en dat de vorige 2 edities nog redelijk succesvol waren hadden we te danken aan de grote namen op de affiche en het feit dat het feestje gratis was voor bezoekers. |
| Originally posted by TOR Amen. |
| Originally posted by Push2005 En eventueel ook een naamsverandering |
| Originally posted by Push2005 Zonder een pak sponsors is die locatie + een authentiekere lineup wel onmogelijk... En een pak sponsors dat is toch zeker wel minstens 500 euro dan. |
| Originally posted by TOR Aan welke DJ's had je wel gedacht dan? Voor zover ik zicht heb op de situatie, moet een samenwerking met Laurent wel mogelijk zijn. We hoeven geen hele reeks DJ's te gast hebben, h�. Dat zou pas nefast zijn voor de authenticiteit van het concept. |

Hoe was de financi�le situatie na Affexion eigenlijk?
Dat zou ons een beter inzicht kunnen geven.
Nu ja, als Laurent wegvalt heeft het weinig zin natuurlijk, aangezien er naast hem niet veel interessants op de markt te vinden is. Mannen zoals Jonas Steur, Leon Bolier etc. zijn al op andere line-ups te vinden deze zomer.
Ik kan me wel niet voorstellen dat je met een extra editie in de Rector plots wel een toereikend budget zou hebben. Als ik het goed voorheb, is er namelijk heel wat gesnoeid in het percentage op het drankverbruik ten opzichte van de eerste edities.
In ieder geval verkies ik deze optie boven een barbecue, omdat ik een barbecue nog steeds als een stap terug beschouw voor het BeTA-concept. Ik bedoel daarmee dat een dergelijke formule niet echt past bij de naam die BeTA intussen heeft opgebouwd. Een barbecue is uiteraard bijzonder gezellig, maar laat die dan aub niet plaatsvinden onder de naam BeTA Party v5. 
| Originally posted by TOR Ik kan me wel niet voorstellen dat je met een extra editie in de Rector plots wel een toereikend budget zou hebben. Als ik het goed voorheb, is er namelijk heel wat gesnoeid in het percentage op het drankverbruik ten opzichte van de eerste edities. |
| Originally posted by Jasperovitsj Dat vrees ik ook. Het kan natuurlijk altijd gedaan worden, aangezien we bijna sowieso break even draaien. Zelfs met een beperkt percentage op de drank maken we een beetje winst. En dan kunnen we in het najaar iets groter op poten proberen te zetten in bijvoorbeeld het Musicaf�. Dan speelt de factor tijd ook in ons voordeel. Op korte termijn (juni-juli) was het sowieso onmogelijk om een echte clubnight te realiseren. |
| Originally posted by Jasperovitsj Dat vrees ik ook. Het kan natuurlijk altijd gedaan worden, aangezien we bijna sowieso break even draaien. Zelfs met een beperkt percentage op de drank maken we een beetje winst. En dan kunnen we in het najaar iets groter op poten proberen te zetten in bijvoorbeeld het Musicaf�. Dan speelt de factor tijd ook in ons voordeel. Op korte termijn (juni-juli) was het sowieso onmogelijk om een echte clubnight te realiseren. |
Ik ben niet zeker van dat bedrag, Cresto beheert de financi�n 
En op de vorige edities hebben we altijd onkosten gehad voor de "grote" dj's, en die vallen natuurlijk weg als we alleen maar forum-dj's laten spelen. En we zullen ook proberen om deze keer de Pioneers wat goedkoper te huren 
| Originally posted by TOR Hoe was de financi�le situatie na Affexion eigenlijk? Dat zou ons een beter inzicht kunnen geven. |

All� Guy, totale transparantie! 
| Originally posted by Jasperovitsj All� Guy, totale transparantie! |

barbecue zou wel leuk zijn, alsook de rector.
| Originally posted by Jasperovitsj Ik ben niet zeker van dat bedrag, Cresto beheert de financi�n ![]() En op de vorige edities hebben we altijd onkosten gehad voor de "grote" dj's, en die vallen natuurlijk weg als we alleen maar forum-dj's laten spelen. En we zullen ook proberen om deze keer de Pioneers wat goedkoper te huren |
| Originally posted by Transfusion Moest de datum goed vallen, en iemand me kunnen meenemen (a'pen) dan wil ik gerust m'n 2x cdj 1000mk3 eventjes uitlenen en dan heb je die gratis |

| Originally posted by Push2005 Dat zou ik toch afraden hoor; die dingen zijn duur genoeg en als er iets mee zou gebeuren sta je daar onverzekerd... Het is niet dat die huurprijs overdreven hoog ligt |