TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mode-tråden
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by jofawe eeeh.. har vinchan gjort dig till poppare tycker jag du ska fly! |
| Originally posted by NbR ehhh .. har du varit där? menar du att de har fastnat i 80 talet när du snackar mode? Var där sommaren 2005 .. o nu börjar man se saker som de sprang omkring med där börja dyka upp här. För övrigt ... borde inte fraktaltröjjor och vägverket byxor vara det enda som diskuteras här |
| Originally posted by benni är det du på bilden? |
Re: Mode-tråden
| Originally posted by Laszlo Kläder är kul. Ser man bra ut känner man sig bra också =) Köpte två snygga slipsar i fredags: |
Usch! hämskt, kläder varför ska dom kosta så mycket?
Vad gör man egentligen när man hittar massa snyggt och inte har råd med nånting?
Då tittar man lite, ev provar för att se hur det sitter och går sedan vidare. 
| Originally posted by NbR Då tittar man lite, ev provar för att se hur det sitter och går sedan vidare. |
jag skiter väl i dina slipar, ge mig en bild på din skärm istället 
mitt senaste inköp:
köpte också ett par relativt billiga dojjjor, inte fotat de dock...
Köper sällan kläder, men gillar dessa:
Underkläder: Björn Borg, Calvin Klein, Ralph Lauren
T-shirt/piké tröja: Lacoste, Ralph Lauren, Burberry Black Label, Volcom, Billabong
Sweatshirt: Volcom, Twisted, Quiksilver
Jeans: Levis
Skjortor: Skräddarsytt
Slirre: T & Co, Tie Rack, Takeo Kikuchi
Skor: Ecco, Rockport, Adidas, éS
Rock/jacka: Hugo Boss, Oscar Jacobsson
Det är inte ofta man köper kläder ska man väl erkänna men nu var jag i rom senaste dagarna och gissa om kortet gick varmt! 
Först och främst har jag insett hur jävla fräscht det är med skjorta till typ vad som helst (romarna bär skjorta till det mesta och damn vad snyggt det är!)
Det är helt klart en trend jag tänker haka på och börja nyttja, som farsan sa så har sverige fastnat i någon sorts T-shirt återvändsgränd 
Priserna i rom är helt fantastiska också, 4 urläckra skjortor i grym kvalitet för 99€!!!
Det enda som är svårt för mig i Italien är byxor, dom har banne mig inte långa människor där 
tror jag köpte en likadan skjorta som dig lasse har du med långa eller korta ärmar?
| Originally posted by mr_fisken tror jag köpte en likadan skjorta som dig lasse har du med långa eller korta ärmar? |
| Originally posted by Laszlo jag köpte långärmad. jag är så jävla smal så jag trivs bättre i långärmade |
| Originally posted by mr_fisken känner mig lite naken med bara kortärmad skjorta |
En liten skymt av nya skjortan
, bild från Ian Carey
köpte ett par tygskor från replay, funkar inte med sneakers eller andra varma skor nu när det börjar bli varmt

Originally posted by Laszlo |
http://www.asos.com/product/pgeproductzoom.aspx?iid=145606&img=image1&imgcol=Black&ns4=0
mitt senaste inköp =)
Fräscht som fan!
Mitt senaste inköp är en ultratunn jacka, föll för färgen. Tror aldrig jag sett något så orange förut.