TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-BV thread!
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »
Pim moet toch wel ieders nummer 1 zijn. De Pfaffs terecht ma dan zonder Sam Gooris!
nog die me te binnen schieten:


vergeten:

| quote: |
| Originally posted by Antony De Pfaffs terecht ma dan zonder Sam Gooris! |
| quote: |
| Originally posted by Bertn vergeten: |

| quote: |
| Originally posted by christina waarom sam gooris ni? die is minstens even irritant. |


Tom boonen en Michel Wuyts
en Karl vannieuwkerke

Tom Boonen , Michel Wuyts & Karl Vannieuwkerke? 
wat politiekers betreft:
en nog wat mensen waar ik mij kapot aan erger bij sportverslaggeving en dergelijke:

| quote: |
| Originally posted by Config Tom Boonen , Michel Wuyts & Karl Vannieuwkerke? |
Tom Boonen is overrated, vandaag deed hij niet mee maar ze konden er niet over zwijgen en moesten hem zelfs interviewen tijdens de wedstrijd. Er zijn zo veel andere goede renners die geen aandacht krijgen omdat de pers maar 1 naam kent.
Wuyts is ne zeiker eerste klas. Die kerel geeft altijd irritante commentaar, durft nooit kritisch te zijn als het over zijn favorieten gaat( zie hierboven). Hij zou beter terug les gaan geven.
En ja, Karl de amateurcourreur. Nog zo ene die commentaar geeft vanuit een blinde adoratie in plaats van objectieve commentaar.
Ze zouden beter de sporza radio reporters commentaar laten geven, die kunnen het wel goed.
| quote: |
| Originally posted by Antony Das een komisch talent! En das nog ni zone lompe alsem laat uitschijne. Dien weet best zelf dattem ni kan zingen en da zen liekes op niks trekken. Maar zolang ze hem voor zo'n optredens boeken... Zo willek kik gerust ook gelanceerd worden alsek dan nimmer moet gaan werken. Kheb al paar keer Pfaffs gezien (jullie ook, anders kunde der niks tegen hebben) en de Sam doe mij op zen minst nog af en toe lachen me zen pintjes die hem kilometers ver vanaf den toog toeroepen. |
das gewoon de echte versie van snellen eddy. ma oh zo nutteloze discussie. ik vinnem grappig, gij duidelijk ni. boeiage
| quote: |
| Originally posted by Antony ma oh zo nutteloze discussie. |
das hier wel een feit tegewoordig 
| quote: |
Originally posted by FredNova |
Wat is er bijvoorbeeld zo ergerlijk aan Bruno Wyndaele, Marc Reynebeau of Karl Vannieuwkerke? Of Piet Goddaer? Ik zou dan eerder voor Daan of inderdaad Koen Buyse opteren 


Met de volgende spreek ik waarschijnlijk voor heel beta:

We like to party, yeah 


De Crem roxx !
| quote: |
| Originally posted by Push2005 De Crem roxx ! |
| quote: |
Originally posted by TOR |
) of KA2.
| quote: |
Originally posted by TOR |
| quote: |
| Originally posted by Real Komaan, nu maak je het gewoon belachelijk. Wat heb je tegen die Catherine? Die doet da goed! |
| quote: |
| Originally posted by Real Komaan, nu maak je het gewoon belachelijk. Wat heb je tegen die Catherine? Die doet da goed! edit: En Frank Raes is nog niet half zo slecht als die nitwits op VT4 (polspoel ) of KA2. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.