TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-BV thread!
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »


Posted by Antony on Apr-18-2007 12:59:

Pim moet toch wel ieders nummer 1 zijn. De Pfaffs terecht ma dan zonder Sam Gooris!

nog die me te binnen schieten:


Posted by Glexx on Apr-18-2007 13:24:


Posted by Bertn on Apr-18-2007 13:37:

vergeten:


Posted by christina on Apr-18-2007 13:45:

quote:
Originally posted by Antony
De Pfaffs terecht ma dan zonder Sam Gooris!


waarom sam gooris ni? die is minstens even irritant.

quote:
Originally posted by Bertn
vergeten:



INDERDAAD +1!

en vreemd dat deze tot nu toe steeds ontbrak:


Posted by Belgian Bonzai on Apr-18-2007 14:25:


Posted by Antony on Apr-18-2007 14:31:

quote:
Originally posted by christina
waarom sam gooris ni? die is minstens even irritant.


Das een komisch talent! En das nog ni zone lompe alsem laat uitschijne. Dien weet best zelf dattem ni kan zingen en da zen liekes op niks trekken. Maar zolang ze hem voor zo'n optredens boeken... Zo willek kik gerust ook gelanceerd worden alsek dan nimmer moet gaan werken. Kheb al paar keer Pfaffs gezien (jullie ook, anders kunde der niks tegen hebben) en de Sam doe mij op zen minst nog af en toe lachen me zen pintjes die hem kilometers ver vanaf den toog toeroepen.


Posted by MikeVee on Apr-18-2007 14:31:





Tom boonen en Michel Wuyts


en Karl vannieuwkerke


Posted by Config on Apr-18-2007 14:46:

Tom Boonen , Michel Wuyts & Karl Vannieuwkerke?


Posted by Bertn on Apr-18-2007 14:46:

wat politiekers betreft:





en nog wat mensen waar ik mij kapot aan erger bij sportverslaggeving en dergelijke:



Posted by Real on Apr-18-2007 15:01:

quote:
Originally posted by Config
Tom Boonen , Michel Wuyts & Karl Vannieuwkerke?


Inderdaad, get your act together. Dat zijn drie vlaamse helden.


Posted by MikeVee on Apr-18-2007 15:08:

Tom Boonen is overrated, vandaag deed hij niet mee maar ze konden er niet over zwijgen en moesten hem zelfs interviewen tijdens de wedstrijd. Er zijn zo veel andere goede renners die geen aandacht krijgen omdat de pers maar 1 naam kent.

Wuyts is ne zeiker eerste klas. Die kerel geeft altijd irritante commentaar, durft nooit kritisch te zijn als het over zijn favorieten gaat( zie hierboven). Hij zou beter terug les gaan geven.

En ja, Karl de amateurcourreur. Nog zo ene die commentaar geeft vanuit een blinde adoratie in plaats van objectieve commentaar.

Ze zouden beter de sporza radio reporters commentaar laten geven, die kunnen het wel goed.


Posted by christina on Apr-18-2007 15:32:

quote:
Originally posted by Antony
Das een komisch talent! En das nog ni zone lompe alsem laat uitschijne. Dien weet best zelf dattem ni kan zingen en da zen liekes op niks trekken. Maar zolang ze hem voor zo'n optredens boeken... Zo willek kik gerust ook gelanceerd worden alsek dan nimmer moet gaan werken. Kheb al paar keer Pfaffs gezien (jullie ook, anders kunde der niks tegen hebben) en de Sam doe mij op zen minst nog af en toe lachen me zen pintjes die hem kilometers ver vanaf den toog toeroepen.


haha een komisch talent? laten we het houden bij nen omhooggelopen johnny


Posted by Antony on Apr-18-2007 15:38:

das gewoon de echte versie van snellen eddy. ma oh zo nutteloze discussie. ik vinnem grappig, gij duidelijk ni. boeiage


Posted by MikeVee on Apr-18-2007 15:40:

quote:
Originally posted by Antony
ma oh zo nutteloze discussie.


waarvoor kom je hier anders?


Posted by Antony on Apr-18-2007 15:41:

das hier wel een feit tegewoordig


Posted by TOR on Apr-18-2007 15:50:

quote:
Originally posted by FredNova


Haha, good call.

Sommige keuzes vergen mijns inziens wel enige uitleg. Wat is er bijvoorbeeld zo ergerlijk aan Bruno Wyndaele, Marc Reynebeau of Karl Vannieuwkerke? Of Piet Goddaer? Ik zou dan eerder voor Daan of inderdaad Koen Buyse opteren


In mijn geval is het overdreven enthousiasme waar ik een hekel aan heb. Bart Peeters en Ivan Devadder komen beiden erg onnatuurlijk en fake over. Al dat artifici�le gedoe raakt mijn diepste menszijn
Ben Crabb� kan er ook wat van, maar in mindere mate.



*edit* Over artificieel gesproken:




Posted by mrcanon on Apr-18-2007 16:30:

Met de volgende spreek ik waarschijnlijk voor heel beta:



We like to party, yeah


Posted by The Freezzz on Apr-18-2007 16:48:


Posted by TOR on Apr-18-2007 16:56:




Posted by Push2005 on Apr-18-2007 16:58:



De Crem roxx !


Posted by TOR on Apr-18-2007 17:16:

quote:
Originally posted by Push2005
De Crem roxx !


Ik ben telkens onder de indruk van zijn eloquentie, maar het is een egotripper lol.


On topic:






Posted by Real on Apr-18-2007 17:48:

quote:
Originally posted by TOR






Komaan, nu maak je het gewoon belachelijk. Wat heb je tegen die Catherine? Die doet da goed!

edit: En Frank Raes is nog niet half zo slecht als die nitwits op VT4 (polspoel ) of KA2.


Posted by Config on Apr-18-2007 17:54:

quote:
Originally posted by TOR





Frank Raes zeker, twordt tijd dat ze em buitensmijten, maar zoals Real zegt, is Guy Polspoel nog vele malen erger. En Filip Joos aan de macht !

De Crem is een van men favo politici, op politiek vlak een ambetanterik, maar das net wat ik apprecieer


Posted by The_G0dfather on Apr-18-2007 18:02:

quote:
Originally posted by Real
Komaan, nu maak je het gewoon belachelijk. Wat heb je tegen die Catherine? Die doet da goed!



WORD, ze ziet er zelfs goed uit met eens 'n beetje treflijk haar


Posted by TOR on Apr-18-2007 18:03:

quote:
Originally posted by Real
Komaan, nu maak je het gewoon belachelijk. Wat heb je tegen die Catherine? Die doet da goed!

edit: En Frank Raes is nog niet half zo slecht als die nitwits op VT4 (polspoel ) of KA2.


Ik ben serieus.

Catherine is nog stijver dan de betonnen lantaarnpaal voor mijn deur en past geenszins bij het sportjournaal, waar enige dynamiek toch van belang is (cfr. Filip Joos, Eddy Demarez, Karl Vannieuwkerke). Hetzelfde geldt overigens voor Stefaan Lammens en Tom Coninckx.

Frank Raes heeft een ruime kennis maar weet dat van zichzelf en heeft vaak een arrogante houding.

Stef Wijnants behoort tot mijn eerder geschetste categorie van fake enthousiasme.


Goed dat je Ka2 vermeldt in je post trouwens, ik was de volgende idioot al bijna vergeten:


Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.