TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gaaf of eenheidsworst
Pages (2): « 1 [2]
Twente ligt toch vlakbij duitsland? Daar zijn toch wel fatsoenlijke clubs met house? Tribehouse?
quote: |
Originally posted by ThaMaestro nou lekker niet! ik begrijp je reactie best, begrijp me nie verkeerd ![]() wat ik zei over weinig dj's hier in de regio heb je denk k verkeerd begrepen. ik had t niet zozeer over kwalitieit, maar over kwantiteit (hoewel ik kwaliteit prefereer; heb liever 1 goeie dj dan 10 bekende). hier is t aantal mogelijkheden voor n goeie clubnight zéér beperkt t.o.v. het 'Westen'. wat ik zei was ook bedoeld om aan te geven dat je hier in Twenthe niet zo makkelijk een dj van 'formaat' ziet optreden. nou ben ik geen favoriet van FLG, maar iets als; - 1 van de SHM-members - Matthew Dekay - Erick Morillo - Roger Sanchez - Hed Kandi - een DJ van t Defected-label ... zie je hier weinig/niet, laat staan n house-dj(-duo) als Deep Dish of i.d. dat is hier natuurlijk zeer onwaarschijnlijk. terwijl DD laatst wel in de Westergasfabriek heeft gestaan. Armin zal je hier ook niet snel zien, terwijl de armada nights toch zo nu en dan plaatsvinden in t westen. wie er allemaal in E'de (en omgeving) draait ben ik niet helemaal 100% van op de hoogte, maar weet wel dat t lang niet zo uitgebreid is als in t westen. daarnaast ligt mijn smaak niet bij techno, hoewel Joris Voorn n uitzondering is voor me. daar zou k best wel eens heen willen. maar dj's als Robert Hood, Ken Ishii, Steve Rachmad en nog meer zijn vast en zeker kwalitatief zeer goed. voor hun genre miss wel de lijstaanvoerders. maar daar had ik t niet over. ik luister ook nooit naar dietechno. gezien dit topic heb ik t vooral over house. en als ik zo nu en dan sig's hier zie van NLTA's, of verhalen lees over clubnights, die gaan over de beter house dj's, dan kwijl ik jaloezie ![]() ps; ik wist btw wel dát Joris (die bedoelde ik ook met Voorn) wel ns in de Atak draait/draaide, maar wist echter níet dat ie er resident was. |
Originally posted by basvh Twente ligt toch vlakbij duitsland? Daar zijn toch wel fatsoenlijke clubs met house? Tribehouse? |
Originally posted by basd D'r is ook niet echt veel publiek voor house daar, alles is hardcore/hardstyle/jump en een klein beetje techno (en die moet je al met een vergrootglas zoeken). |
morgen in tribehouse:
Hell`s Kitchen
mainclub
Marco Carola
Damien Lazarus
Hector
houseroom
Loco Dice
Magda
Bockholtstr. 102-104
Neuss
schedule
21. April 2007
ab 22h
12 €
erg dikke line up voor 12 euri
Zeker weten ja! Wil Damien Lazarus nog steeds een keer live meemaken. Volgens mij stond hij een tijd terug in 11, maar dat weet ik niet meer zeker. Supervette dj in ieder geval
Originally posted by basvh morgen in tribehouse: Hell`s Kitchen mainclub Marco Carola Damien Lazarus Hector houseroom Loco Dice Magda location TRIBEHOUSE Bockholtstr. 102-104 Neuss schedule 21. April 2007 ab 22h 12 € erg dikke line up voor 12 euri |