TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- גיל מוש וכל מי שיוצר להכנס....
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts אין בעיה שיקליט אותן ונשמע איך הן בכל אופן כן, מילים אין לי זמן לשבת ולכתוב מילים |
נו ברור
אני יכין פלייבק
ישלח לך אותו
והזמרת תקליט את המילים אצלך עם הפלייבק ברקע
ואם אתה לא יכול לעשות את זה מפאת ציוד
תקליט אותה שרה לפי הפלייבק לבד
תשלח לי את השירה שלה ואני כבר יכניס את זה
מעניין עם איכות הסאונד משנה....זה רדיו אחרי הכל
מוש או מישהו אחר מתכוון לנסות ?
לכל מי שהולך לנסות אני ייתן טיפ קטן
אל תכינו קטע שהוא טראנס כלומר שלא יהיו 4/4 ביטים
כי לא ממש אוהבים את זה אלא אם כן זה ממש ממש טוב
אני הכנתי קטע שהוא 4/4 ביטים והגעתי רק למקום שלישי
תפנימו 
גיל כמה משתתפים היו
לא היה חסר משתתפיפ 
גיל, אפשר לשמוע את מה שהכנתה שנה שעברה?

חיפשתי את זה אבל אין לי את זה יותר
לא יודע מה עשיתי עם זה
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts חיפשתי את זה אבל אין לי את זה יותר לא יודע מה עשיתי עם זה |
Gil Shwartz - Euphoric Paradise :
A1 - Gil Shwartz - Euphoric Paradise (Original Mix)
A2 - Gil Shwartz - Euphoric Paradise (Club Mix)
B1 - Gil Shwartz - Euphoric Paradise (Sunday Mix)
B2 - Gil Shwartz - Euphoric Paradise (Chill Out Mix)
זה הויניל הרשמי שלי
בינתיים 
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts B1 - Gil Shwartz - Euphoric Paradise (Sunday Mix) |
דיפ, פרוגרסיב
רגע גיל יש סיכוי ל
SCREAM?
לתחרות?
ממש אבל ממש לא
אתה צריך למצוא זמרת, לכתוב מילים ולהלחין שיר שלם שקשור לאהבה
תנסה להכניס איזה זמרת שתפליץ מילים על אהבה לSCREAM אבל לא נראה לא שהוא יעבור ת'שלב הראשון
פחחחחחחחחחח עזוב
מי צריך את הזבל הזה
הומואים אחד אחד שם
רק עכשיו ראיתי את זה כי לא הייתי פה יומיים 
נשמע פצצה אם תצליחו אז זה יהיה סבבה
15,000 זה הרבה כסף
קיצר... שיהיה בהצלחה לכם
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter רק עכשיו ראיתי את זה כי לא הייתי פה יומיים ![]() נשמע פצצה אם תצליחו אז זה יהיה סבבה 15,000 זה הרבה כסף קיצר... שיהיה בהצלחה לכם |
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano אחי אם אני וגיל נזכה בעזרת השם טפו טפו טפו חמסה חמסה חמסה.... ב15000 אני ממן לך אינטרנט מהיר לחודש....; |
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano אחי אם אני וגיל נזכה בעזרת השם טפו טפו טפו חמסה חמסה חמסה.... ב15000 אני ממן לך אינטרנט מהיר לחודש....; |
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts חחחחח אם נזכה.... הקטע הוא שחברה שלי נפלה עליי שאני יכין איתה את השיר... בכל אופן איתן, אם נזכה, אתה תחשוב אחרת לגבי המימון לאינטרנט המהיר שלו ותלך לקנות לך איזה פטיפון |
איזה חלאה..
מאנטרנט מהיר יורד למודם 56
אולי בסוף תבקש ממני למממן לך איזה משהו...
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter איזה חלאה.. מאנטרנט מהיר יורד למודם 56 אולי בסוף תבקש ממני למממן לך איזה משהו... |
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano יאללה נממן לך או אינטרנט מהיא לחודש או איזה שתי דיסקים תוצרת השוק הבדואי.... |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter יודע מה... תממן לי אנטרנט מהיר לחודש ואני יכין לך שני דיסקים באיכות של השוק הבדואי |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.