TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- גיל מוש וכל מי שיוצר להכנס....
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Dj Moriano on Apr-08-2002 23:09:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אין בעיה שיקליט אותן ונשמע איך הן

בכל אופן
כן, מילים
אין לי זמן לשבת ולכתוב מילים


אחי צריך לשמוע כדיי לחזוב על מילים...

אני יכין את המיני דיסק כדיי לשמוע איך הן שרות


Posted by on Apr-08-2002 23:14:

נו ברור
אני יכין פלייבק
ישלח לך אותו
והזמרת תקליט את המילים אצלך עם הפלייבק ברקע
ואם אתה לא יכול לעשות את זה מפאת ציוד
תקליט אותה שרה לפי הפלייבק לבד
תשלח לי את השירה שלה ואני כבר יכניס את זה


Posted by m0sh on Apr-09-2002 03:53:

מעניין עם איכות הסאונד משנה....זה רדיו אחרי הכל


Posted by DjChook on Apr-09-2002 12:39:

מוש או מישהו אחר מתכוון לנסות ?


Posted by on Apr-09-2002 12:49:

לכל מי שהולך לנסות אני ייתן טיפ קטן
אל תכינו קטע שהוא טראנס כלומר שלא יהיו 4/4 ביטים
כי לא ממש אוהבים את זה אלא אם כן זה ממש ממש טוב
אני הכנתי קטע שהוא 4/4 ביטים והגעתי רק למקום שלישי


תפנימו


Posted by DjChook on Apr-09-2002 14:21:

גיל כמה משתתפים היו


Posted by on Apr-09-2002 14:24:

לא היה חסר משתתפיפ


Posted by Q-PiXeL on Apr-09-2002 14:49:

גיל, אפשר לשמוע את מה שהכנתה שנה שעברה?


Posted by on Apr-09-2002 14:58:

חיפשתי את זה אבל אין לי את זה יותר
לא יודע מה עשיתי עם זה


Posted by Q-PiXeL on Apr-09-2002 15:04:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
חיפשתי את זה אבל אין לי את זה יותר
לא יודע מה עשיתי עם זה


למה ירדתה בכלל מהרעיון של להוציא סינגל?
הייתה מחכה עוד קצת אולי היו מוצאים מישהו לעשות רמיקס...

הוצאתה כבר משהו על ויניל/דיסק? יענו רשמית


Posted by on Apr-09-2002 15:11:

Gil Shwartz - Euphoric Paradise :

A1 - Gil Shwartz - Euphoric Paradise (Original Mix)
A2 - Gil Shwartz - Euphoric Paradise (Club Mix)
B1 - Gil Shwartz - Euphoric Paradise (Sunday Mix)
B2 - Gil Shwartz - Euphoric Paradise (Chill Out Mix)


זה הויניל הרשמי שלי
בינתיים


Posted by DjChook on Apr-09-2002 15:23:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
B1 - Gil Shwartz - Euphoric Paradise (Sunday Mix)


מה זה אומר ?
יעני איזה סגנון


Posted by on Apr-09-2002 15:25:

דיפ, פרוגרסיב


Posted by m0sh on Apr-09-2002 16:14:

רגע גיל יש סיכוי ל
SCREAM?


Posted by on Apr-09-2002 16:20:

לתחרות?
ממש אבל ממש לא
אתה צריך למצוא זמרת, לכתוב מילים ולהלחין שיר שלם שקשור לאהבה
תנסה להכניס איזה זמרת שתפליץ מילים על אהבה לSCREAM אבל לא נראה לא שהוא יעבור ת'שלב הראשון


Posted by m0sh on Apr-09-2002 16:22:

פחחחחחחחחחח עזוב


מי צריך את הזבל הזה

הומואים אחד אחד שם


Posted by Hell_Copter on Apr-09-2002 21:41:

רק עכשיו ראיתי את זה כי לא הייתי פה יומיים
נשמע פצצה אם תצליחו אז זה יהיה סבבה
15,000 זה הרבה כסף
קיצר... שיהיה בהצלחה לכם


Posted by Dj Moriano on Apr-09-2002 21:43:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
רק עכשיו ראיתי את זה כי לא הייתי פה יומיים
נשמע פצצה אם תצליחו אז זה יהיה סבבה
15,000 זה הרבה כסף
קיצר... שיהיה בהצלחה לכם


אחי אם אני וגיל נזכה בעזרת השם טפו טפו טפו חמסה חמסה חמסה....

ב15000
אני ממן לך אינטרנט מהיר לחודש....;


Posted by on Apr-09-2002 21:48:

quote:
Originally posted by Dj Moriano


אחי אם אני וגיל נזכה בעזרת השם טפו טפו טפו חמסה חמסה חמסה....

ב15000
אני ממן לך אינטרנט מהיר לחודש....;



חחחחח
אם נזכה....
הקטע הוא שחברה שלי נפלה עליי שאני יכין איתה את השיר...
בכל אופן איתן, אם נזכה, אתה תחשוב אחרת לגבי המימון לאינטרנט המהיר שלו ותלך לקנות לך איזה פטיפון


Posted by Hell_Copter on Apr-09-2002 21:52:

quote:
Originally posted by Dj Moriano


אחי אם אני וגיל נזכה בעזרת השם טפו טפו טפו חמסה חמסה חמסה....

ב15000
אני ממן לך אינטרנט מהיר לחודש....;


הפכת אותי למעריץ מספר 1 שלכם עכשיו!!!!
בעזרת השם תזכו ולי יהיה אנטרנט מהיר בלי קשר


Posted by Dj Moriano on Apr-09-2002 21:52:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts



חחחחח
אם נזכה....
הקטע הוא שחברה שלי נפלה עליי שאני יכין איתה את השיר...
בכל אופן איתן, אם נזכה, אתה תחשוב אחרת לגבי המימון לאינטרנט המהיר שלו ותלך לקנות לך איזה פטיפון


יש לי פטיפון אבל מסריח אז אמכור אותו אקנה טכניקס ומלא תקליטים בשאר ויתרום לרועי איזה 100 שקל שיקנה מודם 56


וגיל אתה עושה איתי או איתה??????


Posted by Hell_Copter on Apr-09-2002 22:21:

איזה חלאה..
מאנטרנט מהיר יורד למודם 56
אולי בסוף תבקש ממני למממן לך איזה משהו...


Posted by Dj Moriano on Apr-09-2002 22:23:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
איזה חלאה..
מאנטרנט מהיר יורד למודם 56
אולי בסוף תבקש ממני למממן לך איזה משהו...


יאללה נממן לך או אינטרנט מהיא לחודש או איזה שתי דיסקים תוצרת השוק הבדואי....


Posted by Hell_Copter on Apr-09-2002 22:31:

quote:
Originally posted by Dj Moriano


יאללה נממן לך או אינטרנט מהיא לחודש או איזה שתי דיסקים תוצרת השוק הבדואי....


יודע מה... תממן לי אנטרנט מהיר לחודש ואני יכין לך שני דיסקים באיכות של השוק הבדואי


Posted by Dj Moriano on Apr-09-2002 22:37:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


יודע מה... תממן לי אנטרנט מהיר לחודש ואני יכין לך שני דיסקים באיכות של השוק הבדואי


יאללה....


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.