TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BV Appreciation Thread
Pages (2): « 1 [2]
Anders gewoon eens ff de podcast downloaden via www.petervandeveire.be eh 
Re: Re: Re: Re: De wat-vind-ik-die-BV-toch-geweldig thread!
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Zelfs de namen zeggen me niets... |
Re: Re: Re: Re: Re: De wat-vind-ik-die-BV-toch-geweldig thread!
| Originally posted by Bertn wtf, gat in je cultuur vriend |
Meh. Ik heb al van die namen gehoord, maar Stubru kan me gestolen worden.
ik heb al wel eens van die Peter vd Veire gehoord, maar dat die voor Studio Brussel presenteerde wist ik niet eens.
en van die sofie heb ik helemaal nog nooit gehoord
| Originally posted by FCB_Fanatic ik heb al wel eens van die Peter vd Veire gehoord, maar dat die voor Studio Brussel presenteerde wist ik niet eens. en van die sofie heb ik helemaal nog nooit gehoord |
| Originally posted by Xilver Wat wil je, 't is een Ti�sto-fanboyke |
| Originally posted by Push2005 Idem... en kan me niet voorstellen dat niet/nauwelijks naar de radio (of StuBru dan toch) luisteren een gat in je cultuur kan zijn. |
| Originally posted by Push2005 Idem... en kan me niet voorstellen dat niet/nauwelijks naar de radio (of StuBru dan toch) luisteren een gat in je cultuur kan zijn. Je humor is nog slechter dan die van Wim Helsen. |

Peter is idd wel lachen, ge komt daardoor zowaar soms beter gezind aan opt werk 
zojuist ne podcast beluisterd. best wel grappig ja, moet idd leuk zijn om mee op te staan.
dan kan die kerel zijn gezwets nog zo grappig zijn, de muziek zal er dan wel voor zorgen dat ik er niet goed gezind van word 
ik luister naar rgr-fm 
| Originally posted by Vishnu Peter is idd wel lachen, ge komt daardoor zowaar soms beter gezind aan opt werk |
| Originally posted by FCB_Fanatic dan kan die kerel zijn gezwets nog zo grappig zijn, de muziek zal er dan wel voor zorgen dat ik er niet goed gezind van word |

stubru is al jaren de enige degelijke radiozender van dit land.
Klara niet vergeten. 
| Originally posted by TOR @ FCB_Fanatic: op muzikaal gebied valt StuBru best mee, hoor. |
. | quote: |
| Originally posted by Wildfir3 Nu ja, kan dat begrijpen, toen ik 16 was had ik ook iets tegen stubru... 't zal misschien nog wel komen met de jaren |
anders maken we ne radio appreciation thread
| Originally posted by Antony anders maken we ne radio appreciation thread |
| Originally posted by Config en een wat-erger-ik-me-aan-die-radioprogramma-thread |
Vraag is: Peter of Wim (voor zijn overstap)?