TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-****ing-buren thread!
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Config on Apr-30-2007 11:36:

i know.. maar kheb geen goesting om die nog aan te passen, die staat toch op pagina 1.

Posted by BZRK on Apr-30-2007 11:56:

quote:
Originally posted by Config
die staat toch op pagina 1.

ik zit nog altijd op pagina 1 en kzie ze

Posted by djcresto on Apr-30-2007 11:59:

Tom ge moet niet klagen, wij hebben de tofste buren van allemaal.
Naast ons wonen een moeder en een dochter (20) (de stiefpa is al het huis uit). De moeder is 1m50 groot de dochter weegt hooguit 40kg. Toch kunnen ze lawaai maken voor gans tstad.

Beiden hebben nog al eens de neiging om veel tegen elkaar te roepen. Soms overdag soms ook 's nachts. Er wordt ook regelmatig met deuren geklopt en de moeder klopt ook wel eens op de dochter. De voyeur in mij luistert ook af en toe eens mee. De dochter ging al 20 keer buitengesmeten zijn. Ze heeft volgens mij lesbische en homo vriendjes en zelf is ze een hoor. Maar haar moeder ook volgens haar. Ikzelf durf het te betwijfelen als ik zie.

Overdag heb ik er zo geen problemen mee. Dan moet ik ook niet teveel letten op de muziek. 's Nachts hebben ze ons al verschillende keren wakker gemaakt en wakker gehouden. Voor mij niet zo'n probleem, maar men vriendin heeft haar slaap nodig en kan er zeker niet mee lachen.

Int begin laat ge zoiets voorbij gaan natuurlijk. Maar het is er toch wat over. Soms boenken ze op de muren van het appartement aan den andere kant naast ons om te stoppen met het lawaai. Wij wonen opt 3e, als het stil is kunt ge soms op het gelijkvloers meeluisteren. Ben het ooit eens vriendelijk gaan vragen om niet meer te roepen. Toen kreeg ik de uitvlucht dat haar dochter in de examenperiode zat en een slaapprobleem heeft. Als we nu zelf aanbellen of kloppen op de deur doen ze niet meer open. Heb recent ook eens de politie gebeld en toen die kwamen deden ze ook niet meer open.

Alleja door die (k*twijven) hebben wij al vele uren slaap gelaten. Ook wel al veel gelachen wel. Die verhalen doen het wel onder vrienden of bij familie.

Posted by Config on Apr-30-2007 12:04:

quote:
Originally posted by BZRK
ik zit nog altijd op pagina 1 en kzie ze

hij is weg nu, tevreden?

Posted by Real on Apr-30-2007 12:59:

quote:
Originally posted by djcresto
Tom ge moet niet klagen, wij hebben de tofste buren van allemaal.
Naast ons wonen een moeder en een dochter (20) (de stiefpa is al het huis uit). De moeder is 1m50 groot de dochter weegt hooguit 40kg. Toch kunnen ze lawaai maken voor gans tstad.

Beiden hebben nog al eens de neiging om veel tegen elkaar te roepen. Soms overdag soms ook 's nachts. Er wordt ook regelmatig met deuren geklopt en de moeder klopt ook wel eens op de dochter. De voyeur in mij luistert ook af en toe eens mee. De dochter ging al 20 keer buitengesmeten zijn. Ze heeft volgens mij lesbische en homo vriendjes en zelf is ze een hoor. Maar haar moeder ook volgens haar. Ikzelf durf het te betwijfelen als ik zie.

Overdag heb ik er zo geen problemen mee. Dan moet ik ook niet teveel letten op de muziek. 's Nachts hebben ze ons al verschillende keren wakker gemaakt en wakker gehouden. Voor mij niet zo'n probleem, maar men vriendin heeft haar slaap nodig en kan er zeker niet mee lachen.

Int begin laat ge zoiets voorbij gaan natuurlijk. Maar het is er toch wat over. Soms boenken ze op de muren van het appartement aan den andere kant naast ons om te stoppen met het lawaai. Wij wonen opt 3e, als het stil is kunt ge soms op het gelijkvloers meeluisteren. Ben het ooit eens vriendelijk gaan vragen om niet meer te roepen. Toen kreeg ik de uitvlucht dat haar dochter in de examenperiode zat en een slaapprobleem heeft. Als we nu zelf aanbellen of kloppen op de deur doen ze niet meer open. Heb recent ook eens de politie gebeld en toen die kwamen deden ze ook niet meer open.

Alleja door die (k*twijven) hebben wij al vele uren slaap gelaten. Ook wel al veel gelachen wel. Die verhalen doen het wel onder vrienden of bij familie.

Amai jong, da's niet meer om mee te lachen.

quote:
hij is weg nu, tevreden?

Het zal voor eeuwig een smet blijven op je TA-carri�re.

Posted by domineesje on Apr-30-2007 13:15:

Kruipen ze op een ladder om te zien hoe je er lig te zonnen

Posted by Config on Apr-30-2007 13:47:

quote:
Originally posted by Real
Het zal voor eeuwig een smet blijven op je TA-carri�re.

oh, alst da maar is dan kan hij mooi bij de andere

Posted by Bertn on Apr-30-2007 17:19:

quote:
oh, alst da maar is dan kan hij mooi bij de andere

dt-fouten zijn anders niet om mee te lahcen

Posted by Push2005 on Apr-30-2007 17:35:

quote:
Originally posted by Bertn
dt-fouten zijn anders niet om mee te lahcen

Letters verwisselen van plaats ook nie

Posted by domineesje on Apr-30-2007 18:23:

quote:
Originally posted by Push2005
Letters verwisselen van plaats ook nie

lol

Posted by Gladius on Apr-30-2007 23:40:

quote:
Soms boenken ze op de muren van het appartement aan den andere kant naast ons om te stoppen met het lawaai.

LOL!!
da's een pijnlijke bedoeling. dan prijs ik me hier nog gelukkig denk ik.

Posted by christina on May-01-2007 16:28:

quote:
Originally posted by TOR

inderdaad, de buurman heeft misschien wel bedreigD, maar ik durf wedden dat hij onnozelaar wel juist kan spellen

Posted by Progrez on May-01-2007 17:15:

quote:
Originally posted by djcresto
...

Beiden hebben nog al eens de neiging om veel tegen elkaar te roepen. Soms overdag soms ook 's nachts. Er wordt ook regelmatig met deuren geklopt en de moeder klopt ook wel eens op de dochter. De voyeur in mij luistert ook af en toe eens mee. De dochter ging al 20 keer buitengesmeten zijn. Ze heeft volgens mij lesbische en homo vriendjes en zelf is ze een hoor. Maar haar moeder ook volgens haar.
...

Een nanoseconde lang dacht ik dat ge in de marginale OCMW-wijk van Oostmalle woonde.
Ik voel met u mee en geef u ��n goede raad; verhuis voor het te laat is.

Posted by Config on May-01-2007 19:39:

quote:
Originally posted by christina
inderdaad, de buurman heeft misschien wel bedreigD, maar ik durf wedden dat hij onnozelaar wel juist kan spellen

lol , bitje dissen ip een woord gelik onnozelaar, get a grip

kga nog wat genieten van men Duvelke buiten ipt terras

Posted by Antony on May-02-2007 14:34:

quote:
Originally posted by christina

moet dringen nen spelling-contest thread gemaakt worden ofzo, kunnen al deze overbodigheden daar in. en kunnen we nen top 5 van de beste spellers maken enzo.

Posted by Real on May-02-2007 15:38:

Vind ik ook. Correct spellen f*cking rocks.

Pages (2): « 1 [2]