TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [07-07-07] Beta Party V5 @ Rector, Gent
Pages (13): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
Aanwezig, m�t nieuwe track 
nice!
aanwezig 
zal er zijn 
staat genoteerd
normaal ben ik wel aanwezig 
Bugger bugger, dan wordt Intuition Summer Event gehouden in Bloemendaal

| quote: |
| Originally posted by Loraine Bugger bugger, dan wordt Intuition Summer Event gehouden in Bloemendaal |
Zal het er weer zo heet zijn als vorig jaar? Of is er ondertussen al een airco aanwezig.
| Originally posted by Blue Sky 99 Ge moest u schamen |
| Originally posted by BZRK Hoe kan ik da nu weten, kheb die naam nog nooit gezien |
Ziet er goed uit, vooral een hele avond uplifting!
Is alvast aanwezig
normaal gezien ook zeker aanwezig 
| Originally posted by Blue Sky 99 Hehe, best mogelijk, 'k heb dit alias nog maar recentelijk aangenomen |

Ik kom vanaf 22.40u wel 's langs 
Kust m'n kloten. 
Uiteraad present 
Er mag wel iets aan de dalende kwaliteit gebeuren 
wat niks te maken heeft met hoe zat ik was op v1
Dalende kwaliteit?
Euh ja ![]()
De eerste vind ik nog steeds de beste, en naar mijn mening is het sedertdien blijven dalen, sorry...
Ah, subjectieve kwaliteit bedoel je
Niks aan te doen vrees ik, dezelfde sfeer als tijdens v1 kan nooit meer identiek gerealiseerd worden...
Bestaat objectieve kwaliteit dan in zo'n gevallen?
Geen idee wat de andere 'anciens' erover denken, maar dit is mijn mening erover alleszinds 
| Originally posted by Pumaz Geen idee wat de andere 'anciens' erover denken, maar dit is mijn mening erover alleszinds |
| Originally posted by Pumaz Bestaat objectieve kwaliteit dan in zo'n gevallen? Geen idee wat de andere 'anciens' erover denken, maar dit is mijn mening erover alleszinds |
Daar zeg je 't Kevin, ik vind het veel minder gezellig 
Ik ben dezer dagen eigenlijk ook wel gewoon om uit te gaan waar �lles daarrond draait (Make up hier in Gent, v����l zetels
), dat ligt m�j gewoon beter.
En fuck you Luc 
Je moet mij niet over dezelfde kam scheren met Gregory he 
Als 'Solarism', de nieuwe Nova-producties en onze eigen 'Interlacing textures' kunnen tellen, vind ik trance n� interessanter 
merde, kzit in spanje 
De sets zullen weeral opgenomen worden, dus het feestje zal achteraf nog eens herbeleefd kunnen worden