TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Internet future
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by lievez telenet weer opgeslegen ofzo ? �1 meer op de factuur |

| Originally posted by Devilex Ja maar ik heb ze nog niet in mijn bezit. En kunt ge daarmee dan echt browsen door al u bestanden alsof ge op u PC zelf bezig zit? |
) http://acer.be/acereuro/page4.do?sp...&crc=4040236657
| Originally posted by Zehra Paar weken terug zo eentje gezien bij vrienden thuis. Je kan door je bestanden browsen en op internet gaan. Was wel plezant (maar duur ) http://acer.be/acereuro/page4.do?sp...&crc=4040236657 |
Amai voor de prijs van da spel hebt ge al ne PC
Ja ik heb ook een divx speler, maar het probleem is dat wanneer ik bv 5 divx'en op een DVD brand hij die wel afspeelt maar de ondertitels niet toont. Daarom moet ik altijd 1 film op een CD branden en dan lukt het wel. Ik vind het trouwens bijzonder out of date om nog films te beginnen stockeren op CD of DVD, liever allemaal op 1 dataserver die ik van eender waar in huis kan bereiken.
wij hangen thuis gewoon de pc via een rgb-kabel aan de tv. superhandig, want de kwaliteit is ongelofelijk:-) pakken beter dan met s-video en andere prul.
| Originally posted by Bertn wij hangen thuis gewoon de pc via een rgb-kabel aan de tv. superhandig, want de kwaliteit is ongelofelijk:-) pakken beter dan met s-video en andere prul. |
| Originally posted by CygnusX Ziet er netjes uit Thuis hebben we sinds kort een DVD/DivX speler van Philips. Erg handig is de USB ingang. Gewoon een nieuwe Lost op stick zetten en in de speler stoppen. Het aanvaardt ook herschrijfbare DVD's. Een ideale oplossing als zo'n systeem als hierboven te duur is. Ik dacht dat we er 50 � 60 euro voor hebben betaald. |
| Originally posted by Zehra Mijn 'duur' was niet echt objectief gesteld want voor mij is dat wat te duur op 't moment ![]() |
Ff een vraagje nu het toch over Dvd spelers gaat... Hoe kan je bvb een film dat je op je laptop afspeelt, laten weergeven op je televisiescherm. Is dat mogelijk ? En welke kabel(s) heb je daar voor nodig ?
Hangt er vanaf welke videouitgangen je op je laptop hebt.
| Originally posted by Bertn wij hangen thuis gewoon de pc via een rgb-kabel aan de tv. superhandig, want de kwaliteit is ongelofelijk:-) pakken beter dan met s-video en andere prul. |
| Originally posted by Devilex Hangt er vanaf welke videouitgangen je op je laptop hebt. |
Google Maps was al geweldig, maar dat gaat nog een stapje verder
Ocean Drive, Miami in Google Maps
Ocean Drive, Miami in Live Maps
Voorlopig enkel wat grote steden, maar dat ziet er al veelbelovend uit. Probeer ook zeker bird eye's view eens uit.
| Originally posted by Push2005 Geen idee, lol. Ben er niet zo bedreven mee; is maar een standaard laptop en ook is ons tv al 11 of 12j oud |
Hm, thanks. Beiden hebben zo'n poort ja. Seffens 'ns naar de Brico achter een kabelke om te testen
High-definition beeldkwaliteit is voor mij absoluut geen noodzaak 
| Originally posted by Push2005 Hm, thanks. Beiden hebben zo'n poort ja. Seffens 'ns naar de Brico achter een kabelke om te testen High-definition beeldkwaliteit is voor mij absoluut geen noodzaak |
| Twee bedrijven, 23andMe en DeCode Genetics, hebben een dienst ge�ntroduceerd waarmee een persoonlijk dna-profiel kan worden opgesteld. 23andMe is van de vrouw van Google-oprichter Sergey Brin. Google investeerde er 3,9 miljoen dollar in. Na het opsturen van een wangslijmmonster maken de bedrijven voor een kleine duizend dollar een persoonlijk dna-profiel, dat voor een aantal doeleinden kan worden ingezet. De klant kan informatie over zijn verre voorouders inwinnen, maar ook, als tevens dna van de naaste familie is opgestuurd, uitvissen welke ouder of grootouder verantwoordelijk is voor een gegeven karaktertrek of lichamelijke eigenschap - mits het verantwoordelijke gen daarvoor al door de wetenschap in kaart is gebracht. Maar wat wellicht de grootste aantrekkingskracht op potenti�le klanten heeft, is de mogelijkheid het persoonlijk genoom aan te wenden om de kans uit te rekenen dat er binnen een bepaalde tijd een ernstige ziekte of aandoening om de hoek komt kijken. Critici in de gezondheidszorg waarschuwen dat het onverantwoordelijk is om dergelijke informatie beschikbaar te maken voor het publiek zonder hulp van experts om een en ander in de juiste context te plaatsen, aldus New York Times-journaliste Amy Harmon, die 23andMe testte. |
Veel mensen gaan dat slechte nieuws misschien als 'goed' nieuws beschouwen, omdat ze dan preventief kunnen optreden ofzo? Bv als uit je dna analyse blijkt dat je aanleg hebt om Alzheimer te krijgen ofzo, daar op voorhand al pillen voor gaan pakken ofzo, kzeg nu maar iet. Maar waar ben je dan in godsnaam mee bezig...
Ik weet trouwens niet welke informatie er allemaal uit je dna gehaald kan worden. Zo zeker zal dat toch allemaal niet zijn denk.
| Originally posted by jeronimo_jd Ik weet trouwens niet welke informatie er allemaal uit je dna gehaald kan worden. Zo zeker zal dat toch allemaal niet zijn denk. |